Türkiye yerde kanlar içinde yatan kızına, abisine ve en yakın arkadaşı olan Almanya'ya bakıyordu diğer dünyaya gözleri açık gitmişlerdi. Ama bu Türkiye'nin umrunda değildi çünkü o diğer dünyaya gözü açık gitmiyecekti. Elindeki tabancaya iki mermi daha koydu sonra tekrar yerde yatan kişilere baktı ve gülümsedi. Gülümsemesi soldu kafasını onlardan çekti. Onların üstündeki kan Türkiye'yi rahatsız etmişti ama bu Türkiye'nin diğer ülkeleri öldüreceği anlamına gelmiyor.
Kafasını tekrar onlara çevirdi ama onlar yerde değillerdi Türkiye telaşla etrafa baktı ve tam sağa döneceği soldan kafasına mermi geldi. Türkiye hemen kendini yere attı ve ona kimin mermi attığına baktı o kişi Rusya'ydı.
"İHANETÇİ PİÇ ALMANYA BİZİM TARAFIMIZDAYDI ONU NEDEN ÖLDÜRDÜN"
"O BİZİM TARAFIMIZDA OLMASINA RAĞMEN DİĞERLERİNİ KORUDU!"
"NASIL!?"
"ben kıbrıs ve Azeri öldüreceğim anda önlerine atladı"
"Demek öyle"
Türkiye yerden kalkıp Rusya'nın yanına gitti ve ona baktı.
"Şimdi onlar nereye gitmiştir"
"Vuruldular o yüzden başlangıç noktasına"
"Hm tamam bizim taraftan sadece ben ve sen kaldık karşı taraftan da Amerika ve İngiltere"
"Amerika seni öldürmez"
"Neden?"
"Seni seviyorya"
"Ama"
"Ama?"
"Herkes öldürür sevdiğini"
...
"AHHH SİKTİR"
"KIBRIS BAĞIRMA"
"BANA DİYENE BAK AMK"
"LAN BAĞIRMAYIN"
Almanya'nın bağırmasıyla Azerbaycan ve Kıbrıs susup sandalyelerine oturdu.
"Yaa"
"Niye mızmızlanıyorsun yarım saattir"
"Çin?"
"Evet benim noldu"
"Oha sende mi vuruldun"
"Hm evet Kanada vurmuştu"
"Evet seni vurdum sonra ben vuruldum" Kanada Almanya ve diğerlerinin yanına geldi.
"Seni kim vurdu lan"
"Türkiye vurdu"
"ĞUHAHAJAKWLMEEÖWÖ herkeside babam vurmuş"
"Ha evet ya"
"Şimdi kaç kişi kaldılar"
"Mavi takım iki kişi İngiltere'yle Amerika kırmızı takım da iki kişi Türkiye'yle Rusya"
"Üçüncü dünya savaşı çıkmazsa iyi olur"
"LAŞAÖWÖWMWŞWMELNW AH"
"AH~"
"Kıbrıs seni Türkiye'ye söyliycem" Diyip kıbrısın kafasına vurdu Azərbaycan.
"Acıdı lan"
"Azerbaycan"
"Ne?"
"Niye kıbrısın kafasına vuruyon lan"
"Sanane lan Amerika'nın kardaşı" Çin Kanadanın kafasına vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ÜÇLÜ ÇOK GÜÇLÜ~COUNTRYHUMANS
РазноеYükseklikten korkan Türkiye'nin uçurumdan düşerek ölmesi. Yanarak ölmekte korkan Almanya'nın yanarak ölmesi. Donarak ölmekten korkan Rusya'nın donarak ölmesi. Almanya, Rusya, Türkiye'nin hayatı Nasıl arkadaş oldukları ve nasıl öldürüldükleri. 3...