Türkiye ve Kuzey Kıbrıs salonda oturmuş kumar oynuyorlardı evet doğru duydunuz kumar ama pek kumar oynuyorlar diyemeyiz kıbrıs Türkiye'ye kumarın hilelerini ve nasıl oynayacağını anlatıyordu.
"Yani Baba gördüğünün gibi çok kolay"
"Ha" Dedi Türkiye kıbrıs'a anlamamış gibi bakarken.
Kuzey Kıbrıs sıkkınlıkla nefes verip konuşmaya devam etti "dinlemedin değil mi?"
"Ne alakası yok dinledim ama anlamadım özellikle şu kısım"
Kıbrıs gülümseyerek konuştu "Tamam o zaman tekrar anlatırım"
Türkiye kıbrısa nolur dur artık bakışları atmasına rağmen kıbrıs tekrar her şeyi baştan anlatmaya başladı.
Kuzey Kıbrıs babasına aynı şeyleri anlatmaya devam ederken bir anda kapı çaldı. Türkiye kurtarıcım geldi diye çok mutlu oldu Kıbrıs ise anlatımını bozduğu için biraz sinirlendi.
Kıbrıs ayağa kalkıp kapıyı açmaya giderken Türkiye onu durdurup kendisi kapıyı açmaya gitti.
"Kim Ooooo" Türkiye bunu söylerken mutluydu çünkü ikinci bir kumar hikayesinden kurtulmuştu.
"Ben Rusya"
Türkiye Rusya'nın sesini duyunca kapıyı açtı. Türkiye bu saatte rusyanın gelmesine şaşırmıştı çünkü kim bu saatte birisinin evine giderki evet Rusya gider.
"Noldu lan yarram hangi rüzgar attı senini buraya" Türkü Rusya'nın geçebileceği şekilde kapının önünden çekildi.
"Evet evet. Hoşbuldum Türkiye" Diyip montunu ve uşankasını çıkarmaya başladı Rusya.
"Baba Kim gelmiş" Dedi kıbrıs kimin geldiğini görmek için kafasını kapının ordan uzatırken.
"Pek önemli birisi gelmemiş ya sadece Rusya gelmiş"
Rusya Türkiye'nin bu sözü üzerine Türkiye'ye öyle bi ters baktı ki Türkiye bi daha Rusya hakkında konuşmamak için Tanrıya yemin etti.
Türkiye de Rusya da ikiside içeri geçip koltuğa oturdular.
"Hoşgeldin Rusya" Dedi kıbrıs önündeki kumar kağıtlarını düzenlerken.
"Hoşbuldum kıbrıs" Rusya hala Türkiye'ye ters ters bakıyordu. Türkiye Rusya'nın bu bakışlarından rahatsız olacak ki konuşmaya başladı.
"Eeee Rusya noldu da gece gece evime geldin"
"Türkiye"
"Evet"
"Almanya'nın evine baskın yapalım mı?"
"Ha niye ki"
"Neden mi? İstemiyormusun hem eğlence var ve bir kaç gündür Almanya'yı hiç görmedik gidelim bi hal hatır soralım demi kıbrıs"
Kuzey Kıbrıs elleriyle beni bu işe bulaştırmayın ne yapıyorsanız yapın işaretleri yapıp kafasını sağa sola sallıyordu.
Rusya kıbrısa baktıktan bir kaç saniye sonra Türkiye'ye döndü ve Türkiye'den cevap beklemeye başladı. Evde şuan öyle sessiz bir ortam var ki hiç kimseden çıt çıtmıyor.
"Bilmem"
Türkiye'nin bu sözü ile Rusya ayağa kalkarak "NASIL BİLMEM" Diye bağırdı.
"Niye barıyon lan. Otur oturduğun yerde gidecez Almanya'nın evine sakin"
"Gidecek miyiz"
Türkiye ayağa kalkarak konuştu "Evet gidecez"
Rusya hemen Türkiye'ye sarıldı ve konuşmaya başladı " Sen dünyanın en iyi arkadışısın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BU ÜÇLÜ ÇOK GÜÇLÜ~COUNTRYHUMANS
DiversosYükseklikten korkan Türkiye'nin uçurumdan düşerek ölmesi. Yanarak ölmekte korkan Almanya'nın yanarak ölmesi. Donarak ölmekten korkan Rusya'nın donarak ölmesi. Almanya, Rusya, Türkiye'nin hayatı Nasıl arkadaş oldukları ve nasıl öldürüldükleri. 3...