SEME Mİ? UKE Mİ?

464 35 97
                                    

Türkiye Rusya ve Almanya her akşam olduğu gibi bir barda oturup içki içiyorlardı. Rusya vodka Almanya bira Türkiye ise Rakı evet normalde limonata içen türkiye bu sefer Rakı içiyor. Yüz yılda gerçekleşen bir olay.

Türkiye ile Rusya hangimiz daha çok bardak bitircez diye yarış yapıyorlardı. Almanya ise onları izliyor. Türkiye daha üçüncü bardağını yeni yeni bitirirken Rusya altıcı bardağını dolduruyor.

"Türki kabul et işte kaybetcen bana karşı hiç bir şansın yok" Dedi Rusya hala doldurmaya çalışırken.

"Hayır hala bir şansım var ben kazancam dediysem kazancam"

"Bişey diyecem" Diyerek Rusya ve Türkiye'nin sözünü böldü Almanya.

"He söyle yarram"

"Bebek gibi yarış yapmayı kesin ben sizin sarhoşluğunuzla uğraşamam"

"Niye?"

"Rusyacım seni mi evine götüreyim yoksa Türkiye'yi mi"

"Tabiiki de beni götürcen alaman" Diye söze atladı türkiye.

"Türkiye her olaya balıklama atlama. İkimizde biliyoruz ki beni götürcek"

"NAH seni götürcek beni götürcek"

"Lan şimdiden didişmeye mi başladınız. Ben sizin anneniz miyim de her zaman size bakcam"

"Evet Almanya sen benim kocasız annemsin" Türkiye bunu der demez direk Almanya'ya sarıldı.

"Kocasız anne mi?"

"Almanya türki için kocan olabilirim"

"Hayır istemiyorum. Ben zengin Baba istiyorum"

"Ama türki Almanya kadar olmasam bende zenginim"

"Valla mı"

"Valla"

"Lan siktir et Almanya'yı benim kocam ol Rusya" Türkiye bu sefer ise Rusya'ya sarılmaya başladı.

"Lan ikinizde iyimisiniz"

Türkiye ve Rusya hemen Almanya'ya bakarak ne alaka bakışları atmaya başladılar.

"Ya olm sarhoş olduğunuz dan dolayı böyle konuşuyorsunuz demi"

Rusya ve Türkiye bir birilerine bakıp tekrar Almanya'ya bakmaya başladılar.

Türkiye hemen sessizliği bozmak için söze başladı "Almanya bizim böyle konuşmamız için sarhoş olmamıza gerek yok biz üçümüz her zaman insanlara sarhoş olmamamıza rağmen sarhoş gibi gözükürüz"

Rusya hemen Türkiye'nin bu konuşması üzerine Türkiye'yi kafasından iterek oturdukları koltuğa doğru itti. Türkiye koltuğa düştüğü gibi hemen doğrularak hem Rusya'ya hem Almanya'ya bakmaya başladı.

"Yani Almanya biz her zaman sarhoşuz"

"Tamam da beni niye ekliyonuz ben sarhoş olmamama rağmen sarhoş gibi mi gözüküyorum"

"Evet hatta şurdaki Amerika'ya bile sorabilirsin" Türkiye hemen önlerindeki barmenle konuşan Amerika'yı gösterdi.

Rusya ve Almanya Amerika'ya baktıktan sonra Türkiye'ye geri döndüler.

Türkiye anlamaz gözlerle "ne" Dedi.

"Türki"

"Evet Rusya"

"Sen"

"Ben"

"Evet sen"

"La olm söylesene" Almanya bu konuşmadan sıkılarak söze atladı.

BU ÜÇLÜ ÇOK GÜÇLÜ~COUNTRYHUMANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin