kimsin lan sen

322 34 2
                                    

Yine telefonuma gömüldüm Instagrama girer girmez karşıma bir sürü bildirim çıktı.

Ben hayatım boyunca bu kadar bildirim görmedim, ne ben şimdi ünlümüyüm.

En çokta dm den gelmişti önüne gelen yazmıştı dm girdim bir de ne göreyim beni öven söven herkes vardı.

Tabi en fazlada söven yani şu dansçı çocukta ne buluyorlardı anlamadım zaten çok çirkin yani benim yanımda bir hiç olur.

Bizimkilerle otururken bir anda kapı çaldı.

Hayret normalde saat 23.00' da evime kimse gelmez kimdi acaba.

"Lan kalk kapıyı açsana ne bekliyon" düşüncelere bağlı beni Felix uyandırmıştı.

Hemen kapıya ilerleyip kapının kulbunu tutup nefes verdim ve kapıyı açtım.

Açtım evet açtım keşke açmasaydım, karşımda o çocuk evet o çocukdu.

İçimden bir lanet okudum sonra konuştum.

"Buyrun siz kimsiniz ve ayrıca ne için geldiniz" dedim. Çocuk bana sinirli bir şekilde bakıyordu yani azda olsa korkuyordum.

"Han jisung sen misin" dedi. Korka korka evet dedim.

Minhonun ağzıdan

Çocuğa sorduğum soruyla çocuk sadece kafasını sallaya bilimişti.

Uzun zamandır bu kadar sinirlenmedim çok sinirli biri olmama rağmen sakin kalmaya çalıştım.

Bizimkiler beni arkadan konuşarak sakinleştiriyordu ama benim hiç sakinleşmek gibi bir niyetim yoktu.

Jisungun ağzından

Arkasındaki çocuklar onu sakinleştirmeye çalışıyordu ama çocuk çok sinirliydi.

Bir süre sesizlik üzerine konuştu çocuk "LAN SEN KİMSİN DE BENİ ÖNÜNE GELENE KÖTÜLÜYORSUN HA "

arkadaşları çocuğu tutmaya çalışırken bizimkiler araya girdi.

"Kardeşim sana hayırdır akşamın köründe milletin evine dadanıp bağırıp çağırıyorsun" changbin bunu demesi üzerine çocuk onada sınırlı bir bakış atmıştı ama changbin'in korktuğunu sanmıyorum.

"Niye sizin aptal arkadaşınız beni etraftaki insanlara kötülerken iyi" dedi.

Araya seungmin atladı "laflarına dikkat et ünlüsün diye kendini bir bok sanma"

Sonra onun arkadaşları atladı lafa "siz kendinizi ne sanıyorsunuz asıl" dedi sarı ve uzun saçlı olan çocuk.

Ordan bir tane changbin gibi kaslı bir çocuk araya girdi sanırım en mantıklıları oydu.

"Kusura bakmayın akşam akşam rahazsızlık verdik arkadaşım adına özür dilerim gidiyoruz biz şimdi"

"Yoo nereye gidiyoruz ben bu çocuğu tekme tokat dövmeden gitmem" dedi.

Uzun bir suskunluğumun ardından söylediği şeyle suskunluğumu bozdum.

"Sen kimi dövüyorsun lan lolipop" demiş ve çocuğa yumruk atmıştım.

Çocuk bana sertçe bakıp "sen şimdi boku yedin" dedi.

Ve yüzüme yumruk attı biz bir birimizi yerken onun arkadaşları onu tutuyor benimkilerde beni tutuyordu.

En sonunda çocuk bana ben ona yumruk atınca ikimizde yere yığıldık ikimizin yüzüde kanlar içindeydi ikimizin arkadaşlarıda pes etmiş oturmuş bizi izliyorlardı.

Biz yerde can çekişirken changbin ayağa kalkmış bizi alkıslıyordu "Bravo ikinizde istediğinizi aldınızmı he"

Ben olumlu anlamda kafamı salladım.
Gözlerimi zar zor açık tutuyordum, sonra onun arkadaşları onu kaldırmaya çalışıyorlardı.

Bayıldımı acaba kalkıp oturur pozisyonda durdum çocuğun gözleri kapalıydı.

"Noldu lan bayıldımı bu" dedim.
Sonra çocuk güldü "bayılamdım" dedi.
Olumlu anlamda kafamı salladım.

Arkadaşları çocuğu bir türlü kaldıramdıkları için sırtına almış öyle götürüyorlardı.

                          2. Bölüm

Evet buda 2. Bölüm umarım beğenirsiniz sizleri seviyorum bebişler bb 💓💓💓💓

Dancer/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin