istemiyorum lan

262 29 9
                                    

Bir birimizden zorla da olsa özür diledikten sonra seungmin konuştu "e o zaman aradaki buzlar eridiyse tanışabiliriz Ben seungmin"

Changbin'in apk sürümü konuştu sonra "bende Chan memnun oldum" demişti ismi Chan mış demek iyi güzel.

Aralarından tilkiye benzeyen bir çocuk konuştu "bende jeongin" neyse işte hepimiz bir birimiz tanımıştık.

Herkes bir biriyle sohbet ediyordu hepsi bir anda sıkı fıkı olmuştu benle minho hariç ikimizin ağzını bıçak açmıyordu sadece arada o bana ben ona iğrenerek bakıyorduk.

Aralarından minho'dan sonra hyunjin'e gıcık kapmıştım habire Felix'e bakıyordu yani amacı neydi anlamadım bir türlü.

Changbin jeongine arada onu yeyicek gibi bakıyordu seungmin ve chanda anca konuşsunlar.

Aralarından bir tek normal ben ile minhoyduk.

Hava kararana kadar kafede oturmuştuk en sonunda seungmin ayağa kalkıp "e gidelim o zaman" demişti ve herkes bir anda ayağa kalkmıştı hepsi anlaşmılardı yarın beraber pikniğe gidecektik hele bir eve gidelim ben o kuçuyu sorguya çekecektim ne diye gidiyorduk ki.

Neyse hepimiz dağıldık evelere dağıldık eve vardığımızda hemen içeri geçip seungmin'in karşısında dikilmeye başladım.

Oda bana tip tip bakmaya başladı "ne oldu jisung niye önümde duruyorsun" demişti.

Bu sefer ona keskin bir bakış atıp konuştum.

"Ben yarın gelmiyorum" Felix ve changbin bana bu çocuk cidden mal bakışı atmışı.

"Ne demek gelmiyorum paşa paşa geliceksin" diyip araya atladı Felix.

"Bildiğiniz gelmiyorum hiç bir zorluk beni sabahın köründe güzel yatağımdan kaldırıp o mallarla buluşmaya gönderemez gitmem asla kimse ya kimse beni gönderem"

Minho'dan

"Yok abi ben asla gelmem o çirkin sincap'ın yüzünü görmeye tahammül edemem asla ya kimse beni zorla götüremez"

Chan hemen bana gerizekalı bir bakış attı ve konuştu "öyle mi ister gel ister gelme benim bir sürü çözümüm var döve döve götürebilirim seni istersen yani bayıltada bilirim"

"Ne! Sen katilmisin be hiç bir zorluk beni oraya götüremez" dedim ve yukarı çıkıp yattım.

Jisung'da

Aşağıda hepsi hazırlık yapıyordu ben ise umursamdan güzel yatağında yatıyordum.

Daha gitmelerine çok vardı ve kuçu odaya girdi.

"Kalk hadi" dedi ona anlamsızca baktım

"ben gelmiyorum dedim" ve yorganı üsteme çektim.

"Yok canım öyle bir şey geliyorsun gelmezsen bir sürü çözüm şekli gösterebilirim sana" dedi.

Hemen kafamı yorganın altından çıkarıp ona baktım "ne gibi çözümler" dedim bana tek tek saymaya başladı.

"Döverek, bayıltarak, öldürerek" dedi.

Vallahi bu kuçudan her şey beklenirdi ondan korkulurdu e tabiki bende korkup mızmızlanarak ayağa kalkıp lavaboya gittim.

Üzerimi değiştirdim ve aşağı indim seungmin geri kalan şeyleri sepete koyarken changbin'de arada seungmin'den gizli tıkınıyordu Felix ise changbine kızıyordu.

Mutfağa gittim "eee nasıl gidicez" dedim. "Gelip bizi alacaklar" dedi.

Minho'dan

Sabah uyandım ve hemen aşağı indim bizimkiler etrafta fır dönüyorlardı.

Hiç umursamadan mutfağa gidip su içtim tam çıkacaktım ki Chan kolumdan tuttu ve gitmememi sağladı.

Sanki romantizim filmindeyiz neyse arkamı döndüm ne var anlamında kafa salladım.

Sabır çeker bir şekilde kafasını hareket ettirdi ve konuştu.

"Git hazırlan sonra bir saat seni beklemeyiz" dedi.

Sabır ya sabır ya sınanıyorum sanki "ben gelmiyorum demiştim dün" dedim mutfaktan dışarı çıktım merdivenlere doğru adımlarken Chan arkamdan bağırdı.

"Peki, bende seni döve döve götürmesini bilirim" dedi takmadım yukarı çıkarken arkamdan ayak sesleri geliyordu tabiki wolfman' di.

Geldi beni omzuna aldı ve yukarı çıkardı ben ne yaşıyorum şuan beni odama götürdü "giy üstünü geldiğimde hazır olmazsan seni gebertirim"

"Goy ustunu" diye tekrarlamıştım onu odadan çıktı ben ise chan'ın beni öldürme kapasitesi olduğu için korkup giyindim ve aşağı indim.

Beraber çıkıp arabaya bindik ve verilen konuma gittik onları biz alıcaktık yani neden ki küçücük arabaya nasıl 8 kişi sığıcak anlamıyorum.

Neyse verilen konuma gittik biraz bekledik ve sonra çıktılar ellerindeki eşyaları bagaja koydular sonra hepsi teker teker arabaya bindi bir tek Felix ve jisung kaldı.

Jisung'dan

Ben ve Felix arabanın dışında kaldık sinirlenmeye başlamıştım geldikleri araba küçücüktü her neyse düşüncelerim'den kurtulup konuşmaya başladım.

"Eee biz ne yapcaz isterseniz siz gidin biz arkanızdan koşa koşa gelelim" dedim ve göz devirdim.

Aradan changbin salağı konuştu "olur kanka sjsj" gerçekten bu çocuk belki benden daha fazla mal olabilirdi.

Arabanın bir köşesinde minho bir köşesinde de seungmin oturuyordu.

Arabayı Chan sürüyordu bu çocuğu sürüşüne hiç güvenmiyorum neyse o da konuştu sonradan.

"O zaman biriniz minho'nun kucağına diğerinizde seungmin'in kucağına oturun demesiyle Felix hemen seungmin'in kucağına oturmuştu piç ya yeminle bu çocuk tam bir piç minhoya bakarak "ben onun kucağına oturmam" dedi.

Bana göz devirip "bende sana meraklı değilim" dedi.

Yüzümü buruşturarak ona baktım başka çarem yoktu ya binicektim yada bensiz gidiceklerdi binmek istemezdin ama bir an aklıma o mangalda et gelince of çekere gitmiştim kapıyı açtım bir havaya bir ona bakıyordum.

"Biniceksen bin" dedi derin bir nefes alıp onun kucağına oturdum evet yanlış duymadınız daha geçen kavga ettiğim çocuğun kucağına oturdum.

Help me diye bağırasım vardı cidden ben onun kucağında otururken minho'nun eli arada götüme değiyordu.

Acaba tacizci mi diye düşünmedim değil yani ama aklımda ki bu düşünceleri geride bırakıp camdan dışarıyı izlemeye başladım.
5.bölüm

3 gündür bir bölüm yazıyorum pes artık bana ama hevesim gelmiyor diğer fici takır takır yazıyorum ama bu çok fazla okunmadığı için yazasım gelmiyor.

Neyse sizi çok seviyorum bb aşkolar💓💓💓💓

Dancer/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin