"çek o ellerini kırmayayım" dedi. Changbin'de hemen ellerini çekmişti yazık çocuk seungmin'in korkusundan bir şey yapamıyordu.
Daha doğrusu kuçudan hepimiz korkuyorduk, her neyse konumuz bu değil.
"Ya kuçu çocuk gelip evimi basıyor arkadaşlarıyla ne yapmamı bekliyordun? Karşılarına geçin buyrun hoş geldiniz geçin oturun falan mı deseydim."
Benim bunu dememle iyilik perisi kuçu daha sinirlenmişti.
"Adama tekme tokat dalmadan konuşarak halledebilirdin"
"Pis iyilik perisi kuçu seni çirkin şey" demiş dil çıkarıp kaçmıştım.
Seungmin elinde kaşıkla beni kovalıyordu.
Hemen hızlı bir şekilde big boy changbin'in arkasına saklanmıştım.
Kaslı çocuğum ya kaslarıyla beni saklıyordu.
Seungmin en sonunda kaşıkla sertçe kafama vurmuştu, "bugün çocuktan özür dile bitsin gitsin"
"Pardon ben niye özür diliyorum o benim evime daldı" dedim.
Araya Felix atladı "şimdi ikinizde haklısınız, çocuk jisung'un evine daldı, jisung'da çocuğu dövdü ikiside haklı yani"
Changbin'de kafasını sallayarak felix'e katılmıştı bu konuda.
Bende hiç umursamadan konuştum "aman neyse boşver kahvaltıdan sonra bizim kafeye gidelim" dedim.
Hepsi bana dönüp bu çocuk mal mı bakışı atmıştı, "ne olum evde boş boş oturmaktansa çıkap gezelim işte"
Changbin yüzünü buluşturarak konuşmuştu "mal biz onu mu diyoruz senin şu mal umursamazlığın insanı bitiriyor" demiş bana iğrenerek bakmaya devam etmişti.
Ben ise yine umursamadan kahvaltı yapmaya başladım.
Beraber kahvaltı yaptıktan sonra ben yukarı çıkıp üzerimi değiştirdim sonra aşağı indim.
Hep beraber yola koyulmuş hep gittiğimiz cafeye gittik içeri girmemle adımlarımı dışarı yönelticektim ki seungmin kolumdan tutup sürüklemişti.
Geri gitmek istememin sebebi ise o çocuk ve arkadaşları'da ordaydı ister istemez oraya gittim seungmin bana bakıp çocuğu işaret etti.
Gidip özür dilemesi bekliyordu ama asla özür dilemiyeceğim kesinlikle dilemicem.
Seungmin ayağa kalkmış ve benide kolumdan tutarak onların yanına götürüyordu o an kendimi annesi tarafından eve gitmeye zorlanan çocuk gibi hissettim.
Onların masasına geldiğimizde seungmin konuştu gereksiz kuçu işte ne olucak.
"Selam" demişti.
Ordan kaslı çocuk atladı "selam" seungminde hemen kafasını sallayıp konuştu.
"Ben lafı çok dolandırmayacağım dün olanlar için hem arkadaşım adına hemde kendi adıma özür diliyorum kedisi biraz geri zekalı olduğu için ne yaptığı çoğu zaman bilmez o yüzden şimdi sizden özür dileyecek" dedi.
O konuşurken ben dövdüğüm çocuğa bakıyordum onunda yüzü benimki gibi olmuştu mahvolmuştu.
Ama umrumdamı hayır seungmin koluyla beni dürttü "şimdi özür dile jisung hadi" dedi ve bana sert bir bakış attı ne kadar kuçudan korksamda o çocuktan asla özür dilemiyecektim.
"Açıkcası ben yaptıklarımdan pişman değili yine olsa yine yapardım" dedim.
Bunları söylerken çocuğa bakarak sert bir şekilde söylüyordum.
Seungmin bu söylediklerimle sinirlenmiş olucak ki kolumu öyle bir sıkıyrdu ki canım acıyordu kolumu çektim ve ona baktım kuçunun bana öyle bir bakışı vardı ki jisung kaç diyordu ama yapmadım.
Sonra çocuk ayağa kalktı "Dileme lan bende pişman değilim iyiki dövmüşüm oh ellerime sağlık keşke biraz daha dövseydimde hastenelik olsaydın" demişti.
Changbin ve Felix patlıcağımı anladıkları için yanıma gelmişti.
Çocuk onu diyince sinirden kendimi tutamadım güldüm ve çocuğa bir yumruk geçirdim çocukta yere düşmüştü yerden kalkıp hemen bana kafa attı.
Yere düştüm "lan sen bittin" dedim ayağa kalktım beni ve onu durduran iki kişi vardı.
O kaslı changbin gibi kaslı çocuk onun kulağından seungmin ise benim kulağımdan tutmuştu.
Evet kuçuyu sinirlendirdim ve benim ağzıma sıçıcak buna emindim.
İkimizde kulaklarımızın çekilmesiyle acı içinde kıvrılıyorduk.
En sonunda hepimiz aynı masada oturmuştuk benim yanımda o oturuyordu.
Benim solumda seungmin oturuyordu onun sağında o kaslı çocuk oturuyordu.
Seungmin bize döndü "ikinizde şimdi bir birinizden özür diliyorsunuz"
Changbin'in apk sürümü lafa atlamıştı "dilemeyeni ben döverim bu sefer" demişti.
Ben susup ilk onun özür dilemesini bekledim.
Sonra seungmin kolumu cimciklemişti birden irkildim ve çocuğa dönüp çaresiz ve iğrenerek bakıyordum.
Biraz baktıktan sonra konuştum "özür dilerim" dedim sessiz bir şekilde oda aynı benim gibi sessiz söylemişti seungmin kafa vurdu mecburen sesli bir şekilde söyliyecektim.
Durdum iç çektim ve konuştum bastırarak "özür dilerim" dedim.
Changbin'in apk sürümüde ona vurumuş o da sabır çekip sesli bir şekilde özür dilemişti.
4.bölüm
Size bana göre uzun bir bölüm bırakıyorum djd neyse umarım beğenirsiniz aşkolarım bb sizleri seviyorum💓💓💓
Bu arada ben medyaya foto koyamıyorum neden bileniniz varmı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancer/minsung
Fanfictionglobal de çok iyi bir dansçı olan minho ve onu etraftaki insanlara kötüleyen jisung