ben mi?

244 32 4
                                    

Arabada camı izlerken uyuya kalmıştım uyumadan önce duyduğum şeyler canımı daha çok sıkmıştı.

Dans edeceklerini söylemişlerdi en sevmediğim şey ama ben her şeyde iyi olduğum için yaparım diye düşündüm.

Zaten sonrasında uyuya kalmıştım piknik yapacağımız alana yaklaştığımızda biri beni dürterek uyandırmaya çalışıyordu.

Uykulu bir şekilde gözlerimi açıp baktım minho beni uyandırmaya çalışıyordu uyandığımı gördüğünde yüzüne sahte bir gülümseme koyup konuşmuştu.

"Sonunda uyandın uyuyan güzel, kalk yaklaştık bacağım koptu" dedi ve kafasını yana çevirdi bende göz devirdim ardından konuştum "bende senin kucağında oturmaya meraklı değilim ama illa bacağım koptu diyorsam ben gerçek anlamda bacağını koparabilirim" dedim.

Arabanın içinde sadece bizim bağırışmalarımız vardı bir süre sonra ikimizde sustuktan sonra arabayı süren Chan konuştu "ya bir susun ya geldik zaten" demişti.

Tam o sırada arabayı durdurmuştu hemen kapıyı açıp çıktım ve derin bir nefes aldım "oh be dünya varmış" dedim ve rahatladım dedim.

Kafamı döndürdüğümde bana ters ters bakan minhoyla karşılaştım ne bakıyorsun anlamında kafamı salladım.

Sonra kafasını çevirip başka taraflara baktı o sırada bizimkiler arabadan eşyaları çıkarıyorlardı.

Onlar çıkarırken ben boş masa arıyordum boş masa bulduktan sonra bütün her şeyi yerleştirmeye başladık.

Chan ve seungmin mangalı kuruyorlardı ben salata hazırlarken diğerleride masayı hazırlıyordu minho hariç, bizim çalışmamız ve onun boş boş oturması hiç hoşuma gitmemişti.

Bu yüzden elimdeki işi bırakıp ona döndüm ve konuştum "pardon da herkes bir şey yapıyor sen niye boş boş duruyorsun" dedim ve ondan yanıt bekledim.

Kafasını telefondan kaldırıp bana baktı "sanane" dedi ve kafasını geri telefona gömdü.

Bu cevabına sinirlenmiştim derin bir nefes alıp sakin bir şekilde konuşmuştum "biz buraya boşuna gelmedik sende kalkıp yardım etmek zorundasın" dedim ve ona sinirlendiğimi belli eden bir bakış attım.

Kafasını kaldırıp bana baktı ve konuştu "canım yardım etmek istemiyor hem bu niye senin bu kadar dikkatini çekiyor" dedi evet patlamama ramak kalmıştı.

Tam ağızımı açıp konuşucaktim ki kafama yediğin tokatla geri ağzımın kapadım.

Aynı şekilde oda kafasına tokat yemişti o Chan dan ben ise seungminden yemişti tokatı.

Seungmin bana ve ona bakarak konuştu "biz sizi buraya kavga edin diye getirmedik" dedi ben ise onun dediklerine sadece göz devirmiştim.

Chan hem ona hemde bana bakarak konuştu "jisung bırak elindeki ikinizde benimle gelin" demişti ben ile minhoyu gösterek.

Ben elimdeki bıçağı bırakıp onun peşinden gittim aynı şekilde minho da arabanın önüne geldiğimizde arabanın kapısını açıp bize bakmıştı.

Elini uzatmış ve konuşmuştu "ikinizde telefonunuzu verin" dedi ben ne dediğini anlamayarak ona telefonumu verdim.

Aynı şekil minhoda ona telefonunu verip beklemişti "aferin şimdi arabaya binin" chanın dediklerini tekrarlamadan arabaya bindik.

Biz bindikten sonra arabayı kitlemişti o an yaptığı şeyi anlamıştı ikimizi yanlız bırakmaya çalışıyordu.

Gözlerimi büyüterek arabanın dışındaki chana baktım ve cama vurup bağırmaya başladım.

"Açın kapıyı, Chan aç kapıyı"

"Ya kime diyorum açsanıza beni bu canavarla yalnız bırakmaya seungmin Felix açın kapıyı" demiştim son bir kez cama vurarak ve önüme dönmüştüm.

Umursamaz bir şekilde bana bakan minhoyla karşılaştım "ne bakıyorsun" demişti kollarımı bağlarken.

"Merak etme yemem seni" demişti bana iğrenek bakarken ben ise ona ters ters bakarak cevap vermiştim.

"Senden beklerim"

                          6.bölüm

Bu akşam bu kadar yazabildim bölümler geç geldiği için üzgünüm umarım beğenirsiniz 💓💓💓

Dancer/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin