Merhabaa<33
Yeni bölüm gelirse ödül de gelirmişşş.
Umarım seversiniz.
İyi okumalarr<333**
Derslerimiz bittiği gibi Jungkook'ia ellerimiz kenetli okuldan çıkmıştık. Yürüyerek aklımda olan düşüncelerimi onunla paylaştım. "Tavşanım" dediğimde bebeksi yüzünü bana çevirdi. "Lunaparka gidelim mi?" Dediğimde kocaman gülümsedi. "Olur gidelimm" dediğinde kıkırdadım. Burnuna dokundum ve saçlarını karıştırdım. Yürüyerek gidiyorduk, çünkü çok da uzak değildi. Çok yavaş yürüyordu. Önünde eğildiğimde kaşlarını çattı."Askom napıyorsun?" Dediğinde kollarımı arkaya çevirip bacaklarını tuttum. O güzel bacaklarını... "Na-napıyorsu-ayyhh!" Onu birden kaldırdığımda sözleri yarıda kaldı. Kollarını düşmemek için boynuma doladı. Bacaklarını sıkıca tuttum ve gülümsedim. "Yorulmazsın" dediğimde kulağımın arkasına öpücük kondurdu. Tanrım eriyecektim...
Bir ara koştum ve ikimizde çığlık atarcasına gülüyorduk. Bu mutluluktur. Geldiğimiz gibi öncelikle ona söz verdiğim kurbağa tokayı alacaktık. Onu düşürdüm ve cebimden cüzdanımı çıkardım. "Ahjussi bize iki tane bu kurbağa olanlarından verin lütfen" dediğimde ahjussi gülümsedi ve dediğimi yaptı. Jungkook küçük çocuklar gibi ellerini bir birine çarptırdı. Yicektim onu...
Parayı verdiğim gibi kurbağanın birini alıp Jungkook'un saçlarına taktım. Tavşan gülümsemesine uzunca baktım. O da benim saçlarıma taktığında kollarını boynuma doladı. Bende kıkırdayarak ellerimi belinde birleştirdim.
Kocaman gülümsemesi ile ellerimiz kenetli yürüdük. "İlk hangisine binmek ister benim miniğim?" Dediğimde işaret parmağını çenesinde tutup dudaklarını büzdü. "Hmm" düşünürcesine yaptı ve etrafına baktı. "Şuna binelim" dediğinde gösterdiği yere baktım. "Korkmaz mısın bebişim?" Yukarıya çıkıyordu. Çok yüksekti korkmaz mıydı? Benim yükseklik korkum vardı ama onunla binecektim. Ben yapabilirdim bunu.
"Sen yamındayken korkmam kii" yüzünü yüzüme yaklaştırıp dudaklarını büzdü. Dudaklarım aralık onun büzülmüş dudaklarına baktım. Geri çekilip gülümsedi. Koştuğunda eli ile beni de çekiştirdi. Kendime gelip onunla koştum. Dalmıştım minicik çilekli dudaklarına. Durduğunda onunla birlikte durdum. "Binelim miii?" Dediğinde gülümsedim. Belinden tuttum ve başımı onu onaylarcasına salladım. "Binelim güzelim" dediğimde sırıttı.
Aldığım biletlerden ahjussiye verdim. O hemen oturduğunda yanına oturdum. Biraz gergindim, korkuyordum... Ahjussi başlat düğmesine bastığında demirlerden sıkıca tuttum. Alt dudağımı ısırıp gözlerimi sıkıca kapattım. Jungkook aksine kocaman gülümsemesiyle çok heyecanlıydı. Cihaz yavaş yavaş yukarıya kalkıyordu. Çok yavaş ama çok yükseğe doğru....
"Ayyhh çok yüksekk" Jungkook'un çığlık atarcasına konuşmasını duyduğum gibi daha çok sıktım demirleri. Tanrım şimdi bayılacaktım. "Taehyung?" Sakin sesini duyduğumda dişlerimi sıktım. "Da-daha bitme-medi mi?.." çok korkuyordum.
"Düşürün bizi lütfen!" Jungkook bağırdığında yapma diyemedim. Çünkü bayılacak gibiydim. Daha fazla dayanamazdım. Aşağıya yavaş yavaş düştüğümüzde eliöin üstünde sıcak bir el hissettim. Gözlerim açıldı ve Jungkook'a döndüm. Gülümseyerek elimi tutmuştu. "Bana neden söylemedin?" Dediğinde dudaklarımı büzdüm. "Sana hayır demeyi sevmiyorum" dediğimde elimi okşadı. "Seni çok seviyorum biliyor musun?" Dediğinde gülümsedim. Başımı onu onaylarcasına salladım. "Bende seni çok seviyorum tavşanım" dediğimde artık yerde olduğumuzu gördüm. Rahatlamışcasına soluk saldım.
Çok fazlalarına binmiştik. Birlikte çığlık atarcasına kahkaha atmıştık. Çok eğlenmiştik. Şimdi de ben ağzımda lolipop yiyordum oysa dondurma yiyordu. Sanal sevgiliyken söz verdiklerimizi yapıyorduk. Çok mutluydum. Onun mutlu olması beni mutlu ediyor. Onu çok seviyorum. Dondurması bitince gülümseyerek teşekkür etti. Burnuna ve çenesine bulanan dondurmaya bakarak kıkırdadım.
Kaşlarını çattığında lolipopumu ağzımdan çıkartıp baş parmağımla dondurma bulanan yerlere dokunup ağzıma götürdüm. Ağzıma bakarak yutkundu. "Noldu?" Dediğimde kendine gelmiş gibi gülümsedi. "Lo-lolipop tadı güzel mi?" Dediğinde bir kaşım havalandı. "Lolipop mu?" Dedim ve lolipopa baktım. Ona uzattım ve konuştum. "Al bak" dediğimde yanakları kızardı. Ağzını açtığında lolipopu ağzına koydum.
Çıkarttığında dudaklarını yaladı. "Nasıl?" Dediğimde gözlerimin için bakarak konuştu. "Sen yediğin için çok güzel" dediğinde yutkundum. Belinden tutup onu kendime çektim. Göğüslerimiz çarpıştığında ıslak lolipopu dudaklarımın üstünde gezdirdim. Dudaklarımı büzdüğümde dudaklarıma yapıştı. Lolipop tadında olan dudaklarımı sömürdü.
**
"Bu gün çok güzeldi sevgilim" dediğinde gülümsedim. "Beğenmene sevindim bebeğim" dediğimde güldü. "Bu gün bizde kalmak ister misin?" Dediğinde gözlerim büyüdü. "Baban sorun etmez mi?" Dediğimde gülümsedi. "Babam ve kardeşim bu gün evde değil ve ev boş" dedi ve sırıttı. "Tanrım neyi bekliyoruz o zaman koşş" dediğimde kahkaha attık. Koşarak onun evine gittik.Eve geldiğimiz gibi kapıyı açıp girmem için işaret verdi. "Bu gün misafirimsin" dediğinde gülümseyerek içeriye girdim. Evi inceledim. Çok güzeldi. "Misafir olmaz, senin evin benim evim" dedim ve göz kırptım. Tavşan gülümsemesini sundu bana. Akşam olmuştu zaten. Ama biz uyurmuyduk? Hayırr.
"İçecek bir şey ister misin?" Dediğinde başımı iki yana salladım. "Film izleyelim mi o zaman?" Dediğinde gülümsedim. "Olurr" dediğimde kıkırdadı. Televizyonu açtığı gibi bana döndü. "Ne izleyelim?" Dediğinde düşünür gibi yaptım. "Bilmem sen ne istersin?" Dediğimde dudak büzdü. "Romantik bir şeyler" dedi ve göz kırptı. Kıkırdadım ve başımı iki yana salladım. "Tanrım çok tatlısın" dediğimde gülümsedi.
Bilmediğim bir film açtığında ikimizde yatakta oturmuş filmi izliyorduk. Kucağımda oturmuştu. Bacaklarımız bir birine dolanmış şekilde. Elimle karnından tutmuş oturuyorduk. Arada bir saçlarını okşayıp öpüyordum. O da gülüyordu. Çok güzel kokuyordu...
Öpüşme sahnesi geldiğinde karnındakı elimi sıkıca tuttu. İçten içe gülüyordum. Çok tatlıydı. Öpüşmeden sonra odaya geçtiler. Yatağa uzandıklarında başlıyordu her şey. Jungkook yutkundu ve ayak parmaklarını büktü. "İlk kez mi izliyorsun?" Dediğimde sakince konuştu. "Hayır...sadece bunu sevdiğimle izlemek...biraz-" saçlarını derince koklayıp uzun bir öpücük bıraktığımda sözlerini yarı kesti. Kumandayla televizyonu kapatıp koltuğa firlattım. Boynuna öpücükler bıraktığımda başını omzuma attı.
Karnında elimi gezdirirken elimi çok sıkı tutuyordu. "Tavşanım çok güzel kokuyorsunn" dedim ve öpmeye devam ettim. "Ah Taehyung.." dedi ve boş kalan eliyle ensemden tuttu. Galiba geri dönüşü yoktu...
**
Bölüm sonu. Ağağğağağ nasılsınız?? Ben yazarken bir fena oldum dlcmflmflcöc. Yeni bölümde görüşürüz<333Tt: jtsussss
-ZeynepXx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE•TAEKOOK+18
RandomYıllarca sanal sevgiliydiler. Ama bir gün karşılaşırlar ve her şey yeni başlar. @JEYKYTHV Minific/ Semetae Ukekook düzyazı~ Başlangıc tarihi:18.03.2023. Bitiş tarihi:11.05.2023.