7

137 8 10
                                    

Merhaba aşkolar. Nasılsınız? Yeni bölüme hoşgeldiniz. Umarım beğenirsiniz. Bu arada yeni bir fic yapacağım aşırı ateşli yapmak istiyorum. O yüzden bekleyin ehehehe;)

Neyse iyi okumalar~

**
Yanına gittiğimde kolunu yüzüne tuttuğunu ve hızlı nefes alış verişlerini duydum. Gülümsedim ve elini öptüm. "Hemencecik bitirelim şunu yorgunuz hem" dedim ve pantolonunun düğmesini açtığımda pantolonunu çıkarmaya çalıştı. "Ah siktir.." üst dişlerini alt dudağına sapladı. "Da-dayanamıyorum aşkım" dediğinde eriyip bittim. Boxerinden de kurtulduğunda önünde eğildim ve şişmiş olan penisini ağzıma almadan önce dudaklarımı yaladım.

Ağzıma aldığımda kendinden hemen geçti. Dilim ve dudaklarımla penisini yalayıp yedim. Başımı ileri geri haraket ettirerek ona ağız işi verdim. Saçlarımdan tuttu ve kendine bastırdı. Haraketlerimi hızlandırdığımda başını geriye atmış, ağzından iniltiler dökülüyordu. Çok hızlı haraket ediyordum. Odada yayılan ıslak ses ve Jungkook'un inlemeleri karışmıştı.

Ağzıma patladığında saçlarımdakı elleri gevşedi. "Ahh..." Rahatlamış şekilde soluk saldığında ağzımdan çıkardığımda ıslak ses çıktı. Dudaklarım, çenem ve onun penisi salya olmuştu. Menisini dilimle yalayıp temizledim ve o yere yığılmadan belinden tuttum. Bir elimle yanağını okşayıp dudaklarına yapıştım. Alt dudağını emdiğimde üst dudağımı hafifce emdi. Geri çekildim ve sert öpücük bırakıp onunla yatağa yattık.

Bir kişilik yatak olduğu için sığamıyorduk ama yakın olmamız hoşuma gidiyordu. Pikeyle üstümüzü örttüğümde gözlerini kapamışdı. "Uyudu mu benim bebişim?" Gözlerine düşen saçlarını geriye itekledim. Mırıldandı, "çok.. yoruldummhh.." gülümsedim ve burnuna kuş tüyü kadar hafif bir öpücük kondurdum. Omzuna yasladım başımı. O da başını başıma yasladı. Gözlerimin kapanmasını sağlayan ağır yorgunluk uykuya dalmamı sağladı.

**
Sabah uyandığımda gözlerimi ovaladım. Jungkook yanımda yoktu. Gerçi şaşırmadım, sanal bile hep ilk 'günaydın' o yazardı. Ben çok uyuyordum.. Ayağa kalktım ve esnedim. Odayı inceledim ve kapıya doğru ilerledim. Açtığım gibi çıktım. Tamamen uyanmamıştım saçlarımı karıştırdım ve mutfağa geçtim. Jungkook oturmuş noodle yiyordu. Yanına gittiğimde bana uzattığında elinden tutup yedim. Jungkook ağzıma dikkatlice bakıyordu. Noodle başımla ileri geri yediğim için öyle bakıyordu.

Kendisi yemeğe devam ettiğinde yanında oturdum. Ağzımdakı lokmayı yuttukdan sonra konuştum. "Baban gelmedi mi?" Sesim daha kalın ve boğuk çıkmıştı. Dediğimde başını iki yana salladı. Başımı salladım ve bana uzattığı lokmayı da yedim. Birlikte yemek çok güzeldi... Birlikte uyumak gibi..

Jungkook odasında bir şey arıyordu. Kaşlarımı çatmış onu izliyordum. Telefonum çaldığı için cebimden çıkardım ve kulağıma koydum. Kaşlarım havalandı. Ağzım açık dinledim. "Evet arkadaşımda bir kaç gün kalacağım demiştim" dediğimde azar yedim. Kulağım patlarken yüzümü buruşturdum. Hay sikeyim! "Ya tamam!" Diye bağırdım ve telefonu sertçe kalatıp cebime geri yerleştirdim. Jungkook bana şaçkınca bakıyordu.

"Noldu?" Dediğinde ofladım. "Annem aradı" dedim ve burnumdan sert nefes verdim. "Aslında hiç iznim yok ben kaçıp geldim şimdi eve gelmezsem babama söyleyecek falan dedi" dediğimde dikkatlice beni dinledi. "İnan bana kalırsa hep seninle burada yaşardım. Hayatım güzelleşmişken ailem ağzına sıçıyor" dediğimde dudaklarını büzdü. "Ama ben sana alıştımm ühüüü" dediğinde yanına gittim ve yüzünü avuçlarım arasına alıp dudaklarına sert kaçamak bir öpücük bıraktım.

Öpücüğün etkisiyle başı geriye düştü. Gözlerinin içine bakarak yüzünü okşadım. "Söz veriyorum, yakında yine geleceğim. Kaçacağım yine" dediğimde kıkırdadı. "Seni seviyorum Taehyung" dediğinde gülümsedim. "Ben daha çok seviyorum bebeğim" dedim ve dudaklarına son kez yapıştım.

Evden çıktığım gibi bütün yolu oflayarak yürüdüm. Hayatım bok gibiyken mutlu olmaya çalıştım. Mutluluk sebepimi bulmuşken hayatıma sıçıyordular. Mutsuz olmamı istiyor gibiydiler. Hayatı sev demek kolay tabii, olmasına izin vermiyorsunuz ki!

Ellerimi ceplerime tıkıştırıp ilerledim. Jungkook'la zar zor ayrıldık. Evden çıkamıyordum. Beni bırakamıyordu. Bu anı düşünerek sırıttım. Sırıtarak yürüdüm. Çok tatlıydı..bebek gibi. Umarım ben olmazsam bile o mutlu olurdu. En mutlu olmayı o hakediyordu. Dünyanın en tatlı insanı olabilirdi. Yaşına göre fazla küçük bir bebek gibi görünüp davranan aşkımdı benim. Onu çok seviyordum, kalbimin sahibi...

Eve vardığımda içimdeki his şimdi başlayacaktık diyordu. Kapıya ulaşmadan sertçe açıldı ve annemin gözlerinden alev fışkırıyordu. Sıçtık... "Nerelerde sürünüyorsun!?" Bağırdı ve ayağındakı terliği çıkarıp üzerime attı. Gözlerim irileşmiş hemen eğildim. Kurtulduğum gibi soluk salıp göğsümü tuttum. "Anne, noluyoorr?" Kocaman gözlerle ona baktığımda annem çılgına dönmüş şekilde üstüme atladı. Kaçarken arkamca geldi.

"Ya bu nasıl bir hayat amk!?!" Ağlayacaktım şimdi. Jungkook'un babasının dedikleri bunun yanında hiç bir şeydi. Annem beni tuvalet temizlemeye zorladı. İğrenerek temizliyordum. Babasının yaptıkları şimdi çok kolay görünüyordu. "Hadi oyalanma!" Kolları göğsünde beni izliyordu. Gözlerimi devirdim ve temizlemeye kaldığım yerden devam ettim. "Ne için bunlar yaa.." ağlamaklı sesle konuştuğumda gözlerini kıstı. "Bunu gitmeden önce düşünecektin küçük bayım" dediğinde göz devirdim.

**
Bebeğimin sanalken istediklerini düşünmeye başladım. Yatakta sırtüstü uzanmış tavanı izliyordum. Sanal olduğumuzda söylediği her şeyi hatırlamaya çalıştım. Bütün dileklerini, isteklerini yapmak istiyordum. Mutlu olsun, tavşan gülüşünü hep göreyim istiyorum. Kanatlarını vereyim uçsun istiyorum. Öncelikle pijamalar istiyordu. Tavşanlı onun, ayıcık olanı benim. Sırıttım ve düşünmeye devam ettim. Düşünmeye zorladım kendimi.

Tavşan kulağı ve takma kuyruğu istiyordu. Beni kışkırtmak için. Seksi tavşanım olacaktı. Hayal etmiştim... Öyle sikmemi istiyordı hehehhe. Düşünmeye devam edersem azacaktım. Başımı iki yana sallayarak kendime geldim ve uyumaya çalıştım. Şimdi muhtemelen yastığı bacağının arasında uyuyordu offf. Ben uyuyacaktım... Söz vermiştik. Bu sefer gerçekleştirecektim.

Gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya teslim ettim. Yarın yeni bir günle başlayacaktım. Onsuz uyumak zor geliyordu benim için. Çok kolay alıştım. Onunla uyumak, onunla uyanmak, onunla yemek istiyordum..

**
Bölüm sonu. Umarım sevdiniz. Gelecek bölümde görüşürüz öptüm muahh<33 İyi gecelerrr~

 Gelecek bölümde görüşürüz öptüm muahh<33 İyi gecelerrr~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İşte tavşan kulak ve takma kuyruk böyle gibi bir şey:))

Tt: jtsussss

-ZeynepXx

İMPOSSİBLE•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin