Merhaba)))
Yeni bölüme hoşgeldiniz.
Geç yazdığım için üzgünüm.
Umarım beğenirsiniz.
İyi okumalar~~**
Uyandığım gibi ilk olarak annemin uyuduğunu kontrol etmekti. Ayak parmak uçlarımda sessizce adımlayarak odamdan çıktım ve annemin odasına göz attım. Annem yorganın içinde uyuyordu. Gerçekten uyuyordu. Rahatlamışcasına bir soluk salıp gideceğim sırada babama çarptım.Gözlerim irileşti. Yurkundum ve gözlerine dikkatlice baktım. Gözlerindeki ateş toplarını görüyordum. Galiba yine sıçtım?
"Nereye!?" Dediğinde gözlerim kocaman oldu arkama baktım hemen. Annem hala uyuyordu. Soluk saldım ve babama döndüm. "Baba? Sen neden beni gözetliyorsun??" Dediğimde başını iki yana salladı. "Ne yapmam gerekiyordu?" Bir kaşını kaldırarak konuştuğunda bilmişcesine sırıttım.
"Annemle sabah seksi?" Dedim ve göz kırptım. Gözleri aniden kocaman oldu ve bana vuracağı sırada yanından ışık hızında gittim. Kendimi hızlı bir şekilde dışarı attığında babamın küfürlerini duymakla yola koyuldum. Galiba geri döndüğüm zaman canlı kalmam hehe.
Yolda yürürken düşünmeye devam ettim. Başka ne istiyordu benim bebeğim? Giysi dükkanlarından birine girip pijamaları almak için gözlerim onları aradı. Pijamaların olduğu yere geldim ve bir bir inceledim. İstediğimi bulunca genişce gülümsedim. Pembe tavşan ve kahve ayıcık olan pijamaları aldım. Bir kızdan takma tavşan kulak ve kuyruğu sorduğumda bir kaç saniye sessiz kaldı.
Eli ile gösterdiği yere baktım ve ona yeniden baktım. "Orda istediğiniz şeyi bulabilirsiniz" dediğinde gülümseyip eğilip teşekkür ettim. O yere ilerledim ve tavşan olanını aradım. Beyaz takma tavşan kulak ve takma kuyruğu görünce mutluluktan uçacaktım. Genişce gülümseyip elime aldım ve kasaya ilerledim.
Dışarı çıktığım gibi bu mutlulukla miniğimin yanına gidiyordum. Zıplaya zıplaya gidiyordum resmen. O derece mutluydum. Onun tepkisini çok merak ediyordum. Tavşan gülümsemesini şimdiden hayal ettim bile. Ayyhh çok heyecanlandımmm.
Evine geldiğim gibi kapıyı çaldım. Biraz geçti sonra kapı açıldı. "Tae hyung?" Kardeşi kapıyı açmıştı. Gülümsedim ve saçlarını karıştırdım. "Jungkook evde değil mi?" Dediğimde dudak büzdü. "Muzlu süt için gitti" dediğinde kıkırdadım. Yüzümdeki sırıtışla yere baktım. Bebeğim muzlu süt aşığıydı.
İçeri girdiğim gibi babası beni görünce ayağa kalkıp kocaman gülümsemesiyle geldi. Bana sarıldığında biraz şaşırsam da karşılık verdim. "Taehyung oğlum senin gelmen çok güzel" dedi ve sandalyeye geri oturdu. Gülümseyip eğilip selam verdim. "Teşekkür ederim" dediğimde saçlarımı karıştırdı.
Jungkook'un gelmesini beklerken kardeşiyle odada resim çiziyorduk. O çiziyor ben de puanlıyordum. "Böyle mi anlamadım ki?" Dedi ve bana baktı. Gülümseyip kalemi tutan elinden tuttum ve ona yardım ettim. Odanın kapısı açıldı ve içeriye Jungkook girdi. Kapı kulpunu tutmuş yerinde kalkalmıştı. Başımızı kaldırıp ona baktık.
Genişce gülümsedim. "Jungkook" dedim sevinçle. Jungkook dili ile yanağını dürtükledi ve kısık gözlerle bize baktı. "İyi eğleniyor musunuz bari hm?" Dediğinde kaşlarımı çattım. Kardeşinden elimi çektim ve iki elimi de yukarı kaldırdım. "Sadece resim çiziyorduk" dediğimde 'hıh' gibi bir ses çıkarıp odadan çıktı.
"Jungkook" ayağa kalktığım gibi odadan çıkıp kolunu tuttum. Omzu üzerinden bana kızgın bakışlarla baktığında onu kendime çekip sarıldım. Başını göğsüme yasladım ve saçlarını okşadım. "Seni çok özledim yapma miniğim" dediğimde ofladı ve karşılık verip sarıldı. Gülümsedim ve saçlarını okşayarak kokladım. "Oh Jungkook" dedim ve aklıma gelen şeyle hemen ayrıldım.
"Sana sürprizim var güzelim" dediğimde şaşırdı. "Sürpriz mi?" Dediğinde gülümsedi ve başımı onu onaylarcasına salladım. Ellerimizi kenetleyip odaya geri döndük. Girdiğimizde ellerimizi ayırdığında yatağa ilerleyip poşeti aldım. Arkama döndüğümde Jungkook'un kardeşine 'seni öldüreceğim' bakışı atıp boğazını keser gibi yaptığını gördüm. Kıkırdadım ve yanına gittim.
Kardeşini odadan kovduğunda poşetten pijamaları çıkardım. "Bakk" dedim heyecanla. Gözleri iri, ağzı açık bakıyordu pijamalara. "Taehyung.." dedi kısık sesle ve gözlerinin dolduğunu gördüm.
"Sana söz verdiysem tutarım güzelim" dediğimde güldü dolu gözleriyle ve bana sarıldı. Boynuma sarıldığı gibi bende ellerini belinde birleştirdim. Burnunu çekti ve geri çekildi. "Teşekkür ederim.." dediğinde gülümsedim. "Asıl ben teşekkür ederim benim olduğun için Jungkook'um" dediğimde gülümsedi.
Poşetten takma tavşan kulak, kuyruğunu çıkardığımda ağzını elleriyle kapatıp kıkırdadı. İkimizin kahkahaları odayı doldurmuştu. "Tanrım.. Taehyung bu nee.." dedi ve kahkaha attı. Güldüm onunla ve dudaklarımı konuşmak adına araladım. "Sen isteniştin, hem bende merak ediyorum" dedim ve göz kırptım.
Yanakları kızardığında güldüm. Yüzünü avucumun arasına alıp yanağını ısırdım. Ardından dudaklarına yapıştım. Geri düşecekken belinden tuttum. O da kollarımdan tuttu. Özlediğim o dudaklara kavuşmuştum. Dilimi katınca ağzımın içine boğukca inledi. Geri çekildim ve burnuna öpücük kondurdum.
"Gece bacak arası yastığın olacağım tavşanım" dediğimde kıkırdadı. "Hayalimiz" dediğinde gülümsedim ve başımı onu onaylarcasına salladım. "Hmhm hayalimiz.." dedim ve gözlerine düşen saçları geriye doğru itekledim.
"Yuh diyorum sana yuh!" Jungkook'un kardeşi yanağıma öpücük kondurdu diye Jungkook konuşmaya başladı ve bitmek bilmedi. "Gerçekten inanamıyorum" dediğinde elimle alnıma vurdum. "Nadıl kardeşsin sen amk!?" Dediğinde kardeşi de ona doğru bağırdı. "Nasıl bir abisin ya sen!? Ya biraz paylaşmayı bil!" Dediğinde alnımı ovaladım. "Tamam Jungkook tamam sakin" dediğimde kollarını göğsünde birleştirdi.
"Hoşuna gitmiş bakıyorum da. Hep Jingkik timim" dedi ve trip attı. "Tanrım.." dedin ve kıkırdadım. Yanına gittim. Sandalyede oturduğu için arkasından ona sarıldım. Kollarım boynundan aşağıya doğru sallandı. Başımı başına yaslayıp kulağının arkasından öptüm. Gıdıklandı ve başını çekti. Kulağına doğru fısıldadım. "Bebeğim kıskanma beni artıkk" dediğimde 'hıh' dedi.
"Tanrım çok tatlısın!" Alt dudağımı ısırdım ve yanağımı yanağına sürttüm. Ardından yanağını hafifce ısırdım. "Yicem seni!" Dediğimde ağzı açık kaldı. "Yuh hep yiyosun zaten" dediğinde kıkırdadım. "Tatlısın ve ben tatlı yemeden duramıyorum miniğimm" dedim ve göz kırptım. Yanağına bir kaç tane öpücükler bıraktım. Huzurlu hissediyordu. Öpücüklerime boğdum onu. "Tamam artık küsmedim sana" dediğinde güldüm.
"Kıyamazsın bana işte" dediğimde başını olumlu anlamda salladım. "Maalesef" dediğinde kahkaha attım. "Söz yastığını çok seveceksin bebeğim" dedim ve göz kırptım. Yanakları yeniden kızardı. Off çok tatlıydıı...
**
Bölüm sonu. Nasıldı? Sevdiniz mi? Yeni bölümde görüşürüz. Öptüm hepinizi muahh<33Tt: jtsussss
-ZeynepXx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE•TAEKOOK+18
RandomYıllarca sanal sevgiliydiler. Ama bir gün karşılaşırlar ve her şey yeni başlar. @JEYKYTHV Minific/ Semetae Ukekook düzyazı~ Başlangıc tarihi:18.03.2023. Bitiş tarihi:11.05.2023.