4

217 9 23
                                    

Karnında elimi gezdirirken elimi çok sıkı tutuyordu. "Tavşanım çok güzel kokuyorsunn" dedim ve öpmeye devam ettim. "Ah Taehyung.." dedi ve boş kalan eliyle ensemden tuttu. Galiba geri dönüşü yoktu...

Başını çevirdi ve dudaklarıma yapıştı. Alt dudağımı emmeye başladı. Karnındakı elimi tişörtünün içine daldırdığımda alt dudağımı ısırdı. Elimi de sıkıyordu. Ben aksine üst dudağın hafifce emiyordum. Geri çekildiğinde dudağıma bakıp alt dudağını emdi. "Acıdı mı..." Dediğinde gülümsedim. "Acısa bile bunu sen yaptın. Mutluyum ben bebeğim" dediğimde gülümsedi. Çeneme doğru süzülen kırmızı sıvıyı parmak boğumuyla sildi. Bende onun gözlerini hayranlıkla izledim.

Gözlerime baktığında oturur pozisyona geçmişti. Dudaklarına yapıştım ve belinden tuttum. Bu sefer yavaşca öpüyordu beni. Üzerine eğildiğimde sırtı yatağa değdi. Kollarımdan tutarak beni öpüyordu. Bacaklarını karnına çekmişti. Dudaklarımızı ıslak sesle ayırdığımda bacaklarını araladım ve üzerine uzandım. Yutkundu ve ayaklarını belimde kenetledi. Kollarını boynuma doladı. Ellerimle tişörtü altından göğüslerinde gezdirirken dudaklarıma yapıştı.

Dilimi daldırdığımda önce üst damağına sonra yanaklarına vuruş yaptım. Dilim diliyle buluştuğunda ağzımın içine inledi. Dilimi emdiğinde tişörtünü yırttım. Geri çekildim ve dilimi dudaklarından çenesine kadar gezdirdim. Ağzı açık her haraketimi izlerken yutkundu. Çenesinden adem elmasına düştüm. Orayı da gezerken aşağılara düştüm. Karnını yalarken kıvranıyordu. "Ah Taehyungg.." göbeğinde daireler çizerek dil gezdirdim. Aşağıya onu kışkırtacak yavaş hızda dilimi gezdirdim.

Kalçasını kaldırıp bana ittiğinde kıkırdadım. "Yaramaz bebeğim" dedim ve gülümsedim. Dudaklarımı yaladım ve işime geri döndüm. Penisini de yaladığımda yalvarırcasına adımı inlemişti. Ayağa kalkıp tişörtümü yere fırlattığımda pantolonunu çıkarmıştı. Kendiminkindende kurtulduğumda boxersiz olduğunu gördüm. Kıkırdadım ve yanına gittim. Çok hızlı davranıyordu. Sabırsız bebeğim.

"Dön arkanı" dediğimde yutkundu ve dediğimi yaptı. Yüzüme eğildiğinde kalçalarından sıkıca tutup ağzıma getirdim. Dilimle yalamaya başladığımda kıvranıyordu. "Uslu dur" dediğimde yastığı ısırdı. Dilimle deliğinde daireler çizdim. "Ah Taehyung lütfen.." dediğinde dilimi deliğine soktuğumda çığlık atar gibi inledi. Yalamaya devam ederken kasıklarımın sızladığını hissettim. Geri çekildim ve boxerimi çıkarıp yere attım. Yanıma geldi ve eğildi. Şişmiş olan penisimi ağzına aldığında saçlarını tuttum.

Diliyle yalayarak emdiğinde saçlarını sıkı tuttum. Kafasıyla ileri geri haraket ederken onu kendme bastırdım. "Da-daha hız-hızlı bebeğimmhh" başımı geriye atıp ağzımı açmıştım. Dünyadan kopmuştum. Hızlı haraket ediyordu. Boşalmadan ağzından çıkardı. Geri pozisyonuna geçtiğinde ıslak penisimi avuçlarımın arasına alıp bir iki kez çektim. Yaklaşıp içine girdiğimde yorganı sıktı. Yavaş yavaş haraket etmeye başladığımda inleme sesleri odayı doldurmuştu.

"Karşıla beni bebeğiimm" terli ıslak tenlerimiz bir birine çarpıyordu. Islak sesler odayı doldurmuştu. Hızlandığımda ağzı kapanmadı. "D-daha hı-hızlı askoommhhh.." dediğinde sırtına öpücük kondurdum ve daha da hızlandım. Geri çekilip ileri daha sert vuruş yaptığımda çığlık atarak patladı. Bende içine boşaldığımda ikimiz de tamamen tükenmiştik. Yavaşca içinden çıktığımda yanına uzandım.

Çok hızlı nefes alıp veriyorduk. Odamızda nefes alış verişlerimiz duyuluyordu. Nefeslerimin arasından gülmeye başlarken konuşmaya başladım. "Düşündüğümden daha güzeldi tavşanım" dediğimde gülümsedi. "Hayal gibiydi Taehyung" dediğinde gülümsedim. Yanına kıvrıldım ve terli saçlarını geriye doğru itekledim. Yüzünü okşadığımda alnına öpücük kondurdum. "Seni seviyorum" dediğimde gülümsedi. "Bende seni seviyorum askom" dediğinde gülümsedim. Pikeyi üstümüze çektim ve ona sarıldım.

"Hadi uyuyalım yorulduk zaten" dediğimde bana sığındı. Saçlarını okşayıp öptüm. Gözlerini kapatıp göğsüme yasladı. Pikeyi boynuna kadar örttüm. Başımı onun başına yaslayıp gözlerimi kapattım. Birlikte sarılarak uyumuştuk. En tatlı günümü sorsalar bu günü derdim. Bebeğimle olan bütün gün benim için tatlıydı.

***
Bebeğimi uyandırmadan banyo yapmıştım. Çok tatlı uyuyordu. Uyandırmaya kıyamadım. Babası da ne zaman gelecekti bilmiyordum ama bebeğimi bırakıp gidemezdim. Saçlarım ıslaktı. Kurutmamıştım, odaya girip bebeğimi kontrol ettim.

Gözlerini ovuşturduğunu gördüm. Gülümsedim ve yanına gittim. "Uyandı mı dünyalar güzeli" dediğimde gülümsedi. "Uyandı" sesi yeni uyandığı için boğuk çıkmıştı. Saçlarını karıştırdım. "Banyo mu yaptın?" Dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. "Seni uyandırmaya kıyamadım miniğim" dediğimde saçlarıma dokundu. "Neden kurutmadın üşüteceksin" dediğinde elini öptüm. "Kuruturum şimdi" dedim ve ayağa kalktım. Esnedi ve yataktam kalktı.

"Bu arada baban ne zaman gelecek?" Omuz silkti ve ayağa kalktı. Saç kurutma makinesini gördüğüm gibi götürdüm. Saçlarımı kurutmaya başladığımda Jungkook yanıma gelip bana sarıldı. Gülümsedim ve saçlarımı kurutarak onun başından öptüm. Başını çevirip dudaklarını büzdüğünde dudaklarına öpücük kondurdum. Benden ayrıldı ve saçlarını karıştırdı. "Banyo yapmaya gidiyorum" dediğinde gülümseyerek onu onayladım.

O gittiğinde saçlarımı kurutmaya devam etmiştim. Kuruduğunu anladığımda yerine koydum ve saçlarımı karıştırdım. Yatağı düzenlediğimde odadan çıktım. Acıkmıştım. Jungkook banyodan daha çıkmamıştı. Mutfağı bulduğum gibi girdim ve yemek var mı baktım. Muhtemelen Jungkook da açtı. Yemek yoktu ve ben de hazırlamak istemiyordum. Telefonumu cebimden çıkardığım gibi yemek sipariş ettim.

Jungkook banyodan çıktığında gülümsedim. "Giyin gel yemek yicez" dediğimde gülümsedi. "Taamamm" dedi ve koştu. Onun bu haline güldüm ve bekledim. Kapı çaldığında açtım ve sipariş ettiğim yemeği elime uzattığında parayı ona verdim. Teşekkür ettim ve kapıyı kapattım. Masanın üstüne koyduğumda Jungkook koşarak yanıma geldi. "Çok güzel kokuyorr" dediğinde burnunda makas alır gibi yaptım.

"Çok sevdiğin noodle yicez" dediğimde ağzını elleriyle kapattı. "Yaşasınn" dedi ve boynuma sarıldı. Güldüm ve saçlarını okşadım. Geri çekildiğinde tavşan gülümsemesini sundu bana. "Hadi yiyelim" dediğimde ellerini bir birine çarptırdı. Masaya oturup birlikte yemeye başladık. Karnımız doyunca odaya geçtik. "Bebeğim eve gitsem iyi olacak çok geç oldu" dediğimde dudaklarını büzdü.

"Yaa özleyeceğim senii" dediğinde dudaklarına kaçamak bir öpücük kondurdum. "Bende miniğim ama gitsem iyi olacak. Baban da gelir şimdi" dediğimde başını olumlu anlamda salladı. "Tamam o zaman" Dediğinde gülümsedim. Ayakkabılarımı giyindiğim gibi kapıyı açtım. Bir kişi sinirle bana bakıyordu. Yanında da küçük bir kız bakıyordu yüzüme. Ve o an sıçtığımı anladım...

**
Bölüm sonu. Umarım sevdiniz. Belki de sonlarda saçmaladım. Neyse yeni bölümde görüşürüz<33

Tt: jtsussss

-ZeynepXx

İMPOSSİBLE•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin