Merhabaa<33
Yeni bir kitap hoşgeldinizz! Yazmaya çok heyecanlıyım. Umarım seversiniz. Neyse uzatmadan iyi okumalar ~~**
Yıllarca sanal sevgili olan Taekook bir gün karşılaşırlar. İmkansız dedikleri şey aslında imkansız değilmiş. Bir birilerinin yüzlerini görmeyen, seslerini duymayan garip bir sevgiliydiler. Ama belki de böyle daha iyiydi. Güzelliğe değil de kalplerine aşık olmuşlar. Böylece yeni tanıştıkları güne dönelim yani karşılacakları güne~~
Taehyung:
Ailem yüzünden okul değiştirmek zorunda kalmıştım. Yeni bir okulda kimseyi tanımadan, bilmeden gidecektim. Hayatım zaten güzel değildi. Bir tek çok sevdiğim sevgilim vardı ama onunla da yıllar önce ayrılmıştık. İmkansız olur dedik, sanal olarak yaşayamayız dedik. Tabii ikimizde üzülmüştük ama böyle olması gerekti.Kapıdan dikilmeyi bırakıp derin nefes aldım ve girişe adım attım. Okula girdiğim gibi koşan çoçukları gördüm. Kız ve erkek her kes beni süzüyordu. Yutkundum ve yerimde durdum. İyi bakışlar değildi. Biri yanıma geldi. Erkeğin bakışları her kes gibi itici değildi. Yanıma geldi ve konuşmaya başladı. "Merhaba ben Jimin, sen?" Uzattığı eli sıktım ve gülümsedim. "Taehyung ben" dediğimde başını salladı.
"Yeni gelmişsin" dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. "Galiba her kesi tanıyorsun" dediğimde gülümsedi. "Evet burada her kes her kesi tanıyor. Bura böyle alışırsın" dediğinde dudaklarımı büzdüm. "Umarım" dedim ve omuz silktim. "Sana okulu gezdiririm ams önce okuyacağın sınıfı göstereceğim" dediğinde kaşlarım çatıldı. "Sen nereden biliyorsun?" Dediğimde gülümsedi. "Alış buraya güzelim" dediğinde kaşlarım daha da çatıldı. "Güzelim?" Dediğimde kıkırdadı. "Alış alış" dedi.
Sınıfa girdiğimizde içeride olan çocuklar şaşkın şaşkın baktılar. "Çocuklar, bu sizin yeni sınıf arkadaşınız" Jimin konuştuğunda eğilerek selam verdim. "Ben Taehyung memnun oldum" dediğimde Jimin geçmem için eli ile işaret etti.
Sınıfa girdiğim gibi her kes beni izledi. Hayran bakışlarına maruz kaldım. Bir erkek yalnızdı ve üzgündü. "Şey..iyi misin?" Dediğimde bir şey demedi. Ben de bir şey demeden yanında oturdum. "Hadi Taehyung sana okulu gezdire-" Jimin'in sözünü bölen kişi yanımdakı beyaz tenli çocuktu. Ona taraf döndüğümde bakışlarının keskin olduğunu gördüm. "Ben gezdiririm defol git şimdi!" Dediğinde Jimin kıkırdadı.
"Neyse ya bir şeye ihtiyacın olursa çekinme Taehyung" dediğinde gülümsedim. Başımı onu onaylarcasına salladığımda el salladı ve sınıftan çıktı. "Ben Jungkook" dediğinde kalbim hızlı atmaya başladı. "J-Jungkook mu?" Bunu sorduğumda sesim titremişti. "J-Jeon Jungko-ok mu?" Zar zor dediğimde başını bana çevirdi ve böylece gözlerimiz orta yolda buluştu. Yutkunduğumda kaşları çatıldı. "Nereden biliyorsun?" Dediğinde gözlerim doldu.
"Ah ş-şey hiç. B-ben sadece birinş hatırladım da-a.." dediğimde bir kaşı havalandı. "Neyse bu okula neden geldin?" Sorduğunda dudaklarımı yaladım. Yutkundum ve ona döndüm. "Anılarımı unutmak için" dediğinde kaşları havalandı. "Vay be benim gibi birisini buldum" dedi ve güldü. Tavşan dişlerine hayranlıkla baktım. Tavşan...
Gülüşüne dalıp gitmiştim ki gülmeyi bırakıp bana baktı. Gözlerimiz buluştuğunda gözlerimi kaçırdım. Önüme döndüğümde sesini duydum. "Biliyor musun benim eski sevgilimin adı da Taehyung'du" dediğinde gözlerim büyüdü. Yutkunduğumda devam etti. "Soyadın neydi?" Dediğinde ona döndüm. Gözlerim kızarmıştı. Gerçekten sen misin? "Noldu hep böyle duygusal mısın?" Dediğinde önüme döndüm.
"Söylemek istemiyorsan önemli değil" dedi ve gülümsedi. Ona taraf bakmıyordum. Önüme dönmüştüm. Hoca içeri girdi. Ayağa kalktık. Hoca beni görünce gülümsedi. "Ha yeni öğrenci senmişsin. Okulumuza hoşgeldin Kim Taehyung" dediğinde başımı salladım. Jungkook şaşkınca kalakaldı. Bana döndü ve konuştu. "Kim Taehyung mu?" Dediğinde yutkundum. Ona döndüğümde gözlerimiz buluştu. Uzun süre bakıştık ve onun gözleri doldu. Benim gözlerim kızarıktı kendimi tuttuğum için.
Dudakları aralık olduğu için tavşan dişleri görünüyordu. Başını iki yana sallıyordu. İnanamıyorum der gibi. Anlamak ister gibi bakıyordu. Başımı onu onaylarcasına salladım. Yerimize geri oturduk hocanın söylemesiyle. Jungkook oturmadı bana kırgın bakıyordu. Çantasını aldığı gibi diğer sıraya geçti. Nasıl olabilirdi bu? O gerçekten de bu kadar güzelmiydi? Ben onunla mı sevgiliydim? İnanılmaz derecede güzeldi. Beyaz tenli tavşan dişli sevgilim miydi?
Teneffüste sıramdan kalkamadım. Oturup zamanın geçmesini beklerken Jimin sınıfın kapısından içeri girdi. El salladığında sadece baktım ona. Kaşlarını çatıp yanıma geldi. "Jungkook nerede?" Dediğinde yutkundum ve Jungkook'a baktım. Sinirli şekilde elleriyle oynuyordu. Jimin baktığım tarafa baktı. İç çekti ve bana döndü. "Ee okulu gezdirdi mi?" Dediğinde iç çekip ellerime baktım. Kaşları tamamen çatıldı. "İlk günden kavga mı ettiniz?" Bunu yüksek seste söylediği için Jungkook da duymuştu.
"Bilmediğin halde konuşma lütfen" dedi ellerine bakarak. Jimin'in bir kaşı havalandı. "Jungkook orospu olduğunu her kes biliyor. Ama Taehyung'un ilk gününü mahvedip onu kendin gibi yapmasan?" Dediğinde Jungkook sırasından sinirli kalkıp sınıftam çıktı ve kapıyı sertçe kapattı. "Manyak herif" Jimin arkasından söyleyip kıkırdadı. "Hadi ben seni gezdiririm" dediğinde yüzümü buruşturdum. "İstemiyorum..başka zaman olur mu?" Dediğimde iç geçirdi.
"Peki tamam. İyi misin?" Dedi ve yanıma oturdu. Bir şey diyemiyordum. Çünkü iyi değildim ve bunu ona anlatamazdım. İlk gördüğüm kişiye anlatmak istemiyordum. Ama içimde tutmak da benim için zordu. İyi değilim" dediğimde gözlerimin içine bakıyordu. "Anlatmak ister misin?" Dediğinde dudaklarımı büzdüm ve başımı iki yana salladım. "Ya-yapamıyorum.. üzgünüm" dediğimde başını salladı ve bana sarıldı.
Karşılıklı sarıldım ve burnumu çektim. Ağlamamak için çok zor duruyordum. Gözlerim acıyordu. Ağlamak istemiyorum! Jimin sırtıma pat pat vurdu. "Galiba Jungkook'la tanışsınız ve aranız iyi değil değil mi?" Dediğinde anlatmadan anlaması o kadar hissettirdi ki... Gözlerim artık özgür olmak için gözyaşları döktü. Omzunu ıslatmaya devam ederken o sıkıca sarılıyordu. "Kolay anlarım insanları" dedi ve pat pat vurdu.
**
Bölüm sonu. İlk bölümünü sevdiniz mi? Güzellikler daha ileride olacak. Yeni bölümde görüşürüz<33 Bu ficin ilhamı senden oldu güzelim TaekooklOves01Tt: jtsussss
-ZeynepXx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMPOSSİBLE•TAEKOOK+18
RandomYıllarca sanal sevgiliydiler. Ama bir gün karşılaşırlar ve her şey yeni başlar. @JEYKYTHV Minific/ Semetae Ukekook düzyazı~ Başlangıc tarihi:18.03.2023. Bitiş tarihi:11.05.2023.