5

160 10 9
                                    

"Yaa özleyeceğim senii" dediğinde dudaklarına kaçamak bir öpücük kondurdum. "Bende miniğim ama gitsem iyi olacak. Baban da gelir şimdi" dediğimde başını olumlu anlamda salladı. "Tamam o zaman" Dediğinde gülümsedim. Ayakkabılarımı giyindiğim gibi kapıyı açtım. Bir kişi sinirle bana bakıyordu. Yanında da küçük bir kız bakıyordu yüzüme. Ve o an sıçtığımı anladım...

Bu kişinin onun babası olduğunu anladım.. Yanındakı da kız kardeşi olması gerek. Babası bana kaşları çatık sinirle bakarken eğilerek selam verdim. "Kim bu Jungkook!?" Dediğinde arkamdakı Jungkook korkar gibi oldu sonra benimle göz göze gelince gülümsedi bir şey yokmuş gibi. "Sana diyorum!!" Bağırdığında kalçalarımın yanında yumruk sıktım. "Arka-" yüzüme tükürürcesine bağırmasıyla sözlerim yarıda kaldı.

"Sus senden sormadım!" Derince iç geçirdim ve dişlerimi sıktım. "Ama beni soruyorsunuz efendim" sözümü kesmesine izin vermeden hızlı konuştuğumda gülümsedim. O da dişlerini sıktı. "Sen gözümde bir sike yaramazsın" dediğinde gülümsemeye devam ettim. "Denemeden bilemezsiniz efendim" dediğimde önce şaşırdı sonra şaşırmamış gibi yaptı. "Pişman olma çocuk" dediğinde başımı iki yana salladım.

(Az sonra)

Elimde mendille yeri siliyordum. Ölecek gibi hissettim kendimi. Yorulmuştum, kollarımı hissetmiyordum. "İşe yarıyor musun ha?" Dedi ve bilmişcesine güldü. Gözlerimi kıstım ve silmeye devam ettim. Jungkook yanıma gelip fısıldadı. "Neden direndin?" Dedi ve bebek gözleriyle bana baktı. "Senin için her şeye kabulüm. Hem ben kolay pes etmem güzelim" dedim ve göz kırptım. "Berbat etme şuraya gel!" Jungkook koşarak yanına gittiğinde silmeye kaldığım yerden devam ettim.

Bitince ayağa kalktım. Alnımdakı teri sildiğimde babasına döndüm. "Bitti" dediğimde başını olumlu anlamda salladı. "Boşkabları yıkamakla devam ede bilirsin" dedi ve göz kırptı. Odasına gidince göz devirdim. Jungkook şaşkın yanıma geldi ve kısık sesle konuştu. "Taehyung yapmaya bilirsin" dediğinde babasının bana söylediği şeyi hatırladım.

"Oğluma yakın olmak istiyorsan benim dediklerimi yapmak zorundasın. Oğluma layık olduğunu göster bana"

Başımı iki yana sallayarak kendime geldim ve Jungkook'un saçlarını karıştırdım. "Baban beni sevecek ve biz birlikte mutlu olacağız bebeğim" dediğimde üzgün üzgün bakıyordu. "Ama sen çok yoruluyorsun" dediğinde gülümsedim. "Senin yorduğun kadar yorulmam güzelim" dediğimde ağzı açık kaldı. Bunu fırsat bilip sert ve kaçamak bir öpücük bırakıp geri çekildim. "Ben işime dönüyorum" dedim ve göz kırptım.

Boşkabları asla yıkamamıştım ve nasıl yapılıyordu bilmiyorum. Rezilsin Taehyung rezil. Yıkamaya çalıştım ama çalıştım...

Jungkook'un ayakkabı giyindiğini gördüğümde kaşlarım çatıldı. "Nereye?" Dediğimde ipleri bağlayıp ayağa kalktı. "Markete" dediğinde başımı salladım. Hoşuma gitmesede bir gün güzel gün olacağını biliyordum. O gittiği gibi babası geldi. "Ee nasıl gidiyor?" Dediğinde yıkamaya devam ettim. Yavaş hızda yapıyordum ama yapabildiğim için mutluydum. "Yani idare eder" dedi boşkablara bakarak.

"Bunlar bitince yemek hazırlarsın" dediğinde kısık gözlerimle yapmacık şekilde gülümsedim. "Tabiiii" dediğimde omzuma pat pat vurdu ve odasına geri döndü. O gittiği an ofladım. "Ya sabır" başımı kaldırıp iç çektim. Boşkabları bitirmeye çalıştım.

Yemek yapmayı bilmiyordum. Gerçekten beni görende sadece sikiş bildiğimi sanar...

Buzdolabını açtım ve saçlarımı kaşıdım. Anlamıyordum... Ne yapacaktım ve nasıl?

Kardeşi yanıma gelmişti. "Çok çalışkansın" dediğinde gülümsedim. "Sağol baban var diye çok çalışkanım" dedim ve ofladım. "Seni sevdim" dediğinde 'tamam' diyip buzdolabını kapattım. Duvara yaslanıp iç geçirdim. "Abimin arkadaşı mısın?" Dediğinde başımı istemsiz olumlu anlamda salladım. "Ama arkadaş bir arkadaş için bu kadarını yapmaz" dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. "Haklısın. Arkadaş bir arkadaş için bunları yapmaz" dediğimde gülümsedi.

"Neyse ben yemek yapmaya çalışacağım. Sende hadi git" dediğimde kızdı. Dil çıkartıp gitti. Başımı iki yana salladım ve telefonumu cebimden çıkardım. O an kapı açıldı ve Jungkook girdi. "Ayh soğuk yaa" dediğinde kıkırdadım. "Ne gülüyorsun aa. Senin işlerin nasıl?" Dediğinde omuz silktim. "Yani idare eder. Çabalıyorum" dediğimde gülümsedi. Ayakkabılarını çıkardığı gibi mutfağa yanıma geldi. Poşetleri masaya koydu ve bana sarıldı. "Oha buz gibisin" dediğimde kıkırdadı. "Isıt beni" dediğinde babasının odasından buraya gelen sesini duyduk.

"Baban gelip bizi ısıtacak şimdi" dediğimde kıkırdadı ve geri çekildi. "Gidip bakayım ne diyor" dedi ve gitti. Bende telefondan yemek yapma videolarına bakarak yemek yapacaktım. Dolabı açtığımda kedi üstüme atladı. Saçımı çekiştirdi ve yere düştü. Hirsli miyavlamasından sonra mutfaktan çıkıp gitti. Tanrım bı ev bana lanetli gibi. Düşündüm ve güldüm. Dolaptan malzemeleri çıkarıp masaya koydum. "Hadi başlayalım" dedim ve ellerimi bir birine sürttüm. Umarım yapabilirim.

Yemek yapmaya çalışırken Jungkook yanıma geldi. "Neden uğraşıyorsun noodle yeriz" dediğinde gözlerimi kıstım. "Ha babana noodle mi vereceğim??" Dediğimde güldü. "Bana yemek yap dedi resmen" dediğimde arkadan bana sarıldı. "Jungkook, yemek yapmaya çalışırken oyalama beni. Babam ve ya kardeşin görebilir" dediğimde boynumdan öptü. "Görmez" dedi ve boynuma öpücükler kondurmaya devam etti. "Jungkook!" Babasının sesiyle istemsiz yanımdan ayrıldı. "Bu sefer babana teşekkür ediyorum. Oyalama beni hadi koş" dediğimde gözlerini kısıp dudak büzüp kaçtı. Yaramaz çocuk.

Yemek hazır olduğunda sofrayı hazırladım. Umarım beğenirdi babası. Çok uğraştım. Babası, kardeşi ve Jungkook geldiğinde masaya oturduk. Babası yemeğe bakarak ıslık çaldı. "Bakalım bakalım" dedi ve o koymadan ayağa kalkıp onun için döktüm. Bana bakarak "ooo gelişiyorsun" dediğinde yapmacık şekilde gülümsedim. Kardeşine ve Jungkook'a da koydum. Jungkook'a koyunca gülümsedi. Ona göz kırpıp kendime de koydum.

Babası tadına bakıp düşündü. Az sonra konuştu. "Mmhh leziz olmuş. Ellerine sağlık oğlum" dediğinde ağzım açık kalmıştı. Kendime gelip genişce gülümsedim. "Teşekkür ederim efendim" dediğimde gülümsedi. "Bana baba diyebilirsin evlat" dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. Jungkook'a baktığımda onun da gülümsediğini gördüm. Yemeğimize başladık. Galiba sevgisini kazanmıştım. Jungkook'uma layıktım.

**
Bölüm sonu. Umarım sevdiniz. Çok uğraştım. Çok güzel oldu bence. Eğlenceli bir bölümdü;) Gelecek bölümde görüşürüz<33

Tt: jtsussss

-ZeynepXx

İMPOSSİBLE•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin