"Helino dej ty papíry na kopu a dnes máme hotovo." Hovorí na mňa veľký Jakub a ja si naposledy pretieram unavené oči.
"Vezmu tě domu jo?" Len prikývnem a odkladám poslednú faktúru.
Máme toho veľa a to tieto veci riešime traja.
Okrem práce v kancelárii chodím pravidelne na rehabilitácie a po víkendoch na koncerty,kde pomáham v stánku.Veľmi opatrne nastupujem do auta a len čo si zapínam pás padá mi hlava únavou.
"Heli no tak co všěchno v pohodě?"
"Ale áno."
"Jsem kurva rád,že jste s Jakubem spolu."
"Ja som ešte stále skeptická."
"On už to nikdy nepodělá neboj se kočko."
"Veď posledné mesiace sa snaží a je super len niekde v kútiku mojej hlavy to stále lieta."
"Vubec nemysli na takové věci uum."
"Budem sa snažiť."
"Jo a nezapomente zítra v osm máme zraz na letišti."
"Budeme tam alebo teda minimálne Kubo."
"Ne ne ne ty taky chci tě všěchno naučit kdyby něco."
"Dobre dobre budem tam."
"Fajn pozdravuj a hezke sny."
"Ahoj Jakub ďakujem za odvoz."
"Čau." S posledným úsmevom zatváram dvere na aute a krívkam až k vchodu a následne do bytu.
Je niečo po ôsmej večer a ja ešte len odomykám dvere.
Tieto papierovačky niesu nič pre mňa,je mi však blbé Jakubovi povedať,že to nechcem robiť.
Tenisky hádžem do kúta a pomalým krokom prechádzam do obývačky.
Jakub sedí za stolom so sluchátkami v ušiach a píše mail,alebo text?
Chytám ho zo zadu do objatia a on po prvotnom šoku odkladá sluchátka a venuje mi svoju pozornosť."Ahoooj no co ty tak pozdě?"
"To je nekonečný boj tie papiere a vieš,že matematika nieje moja silná stránka."
"Ale stejně ti to jde skvěle ne?"
"Uum snáď áno."
"A teď co?Objednám jídlo?"
"Ja si neprosím,pôjdem do sprchy a potom rovno spať ale ďakujem."
"Tak brzo?"
"Som unavená a ráno ideme na natáčanie,vraj tam musím byť aj ja."
"Jo tak jdi já zachvilku taky pujdu."
Odpovedám kývnutím hlavy a potom už zaliezam do malej kúpeľne,kde sa sprchujem a následne absolvujem niečo ako skin care rutinu.
Vo veľkom tričku zaliezam rovno do postele kde ešte nadstavujem budík na pól siedmu ráno a mobil odkladám na nočný stolík.
Zatváram oči a po chvíli cítim Jakubové pery na svojom čele.Dal mi malú pusu a zmizol späť do obývačky.
V sekunde vypínam hlavu a zaspávam.