10

254 24 17
                                    

"Fakt nie Jakub som unavená." Zamrmlem a hlavu zabáram do vankúša.

"Ale no tak zlato." Piští a svoju ruku znovu presúva na môj zadok.

"Ja to myslím vážne idem spať." Zopakujem už po tretí krát s väčším dôrazom v hlase.

"Víš co tak tohleto je opravdu skvělý kurva." Kútikom oka sledujem ako rozhadzuje rukami a jeho tón sa radikálne mení.

"To je furt jenom Jakub né já jsem unavená a Jakub né já už spím.Skvělý dopíči tak se múžeme vídat jenom v kanclu a večer když mi dáš jednu pusu."

"A tady nejde jenom o sex,ne kurva víš co mě sere snad jěště víc?Ty kurva ani nevyndáš myčku.
Jo a kdy si tady naposled jako uklidila,hm?
To si nemúžeš pamatovat protože to pořád dělám jenom já jak kokot.Víš co tak hezky spinkej a já pujdu uklidit kuchyň a pak si vyhonim na pornhubu." Nasrato vyskakuje z postele a ešte hodnú chvíľu na mňa čumí.Jeho slová ma mrzia ale ja sa teraz naozaj nevládzem obhájiť a tak zo mňa vyletí najhoršia možná verzia.

"Jasné veď ty si v pohode nájdeš inú do ktorej ho strčíš,to už je staré známe." Vyblafnem jeho smerom a na jeho krku naviera žila.

"Jdi dopíči Heleno kurva." Zhúkne a odchádza zo spálne pričom triafa päsťou stenu.

Z kuchyne sa ďalej ozývajú nadávky a buchot riadu.No a ja by som najradšej vybehla na najbližší kopec a začala nepríčetne húkať.

Pravdou však je,že niesom fyzicky schopná na nejaký kopec vôbec vyliezť.Denné rehabilitácie a nekonečná práca v kancli ma dosť odrovnávajú.
No a k tomu ešte cez víkend koncerty a napríklad aj natáčanie klipu ako dneska.

Od ôsmej ráno som stála na nohách a pobehovala z jednej strany letiska na druhú.Nielen,že bola zima a fúkal hnusný vietor,nemala som si absolútne kde sadnúť.

Na moju nohu je to obrovská záťaž a organizmus to tiež nezvláda najlepšie.Dokola mi zvyšujú dávky liekov a to samozrejme zrkadlí aj vedľajšie účinky.

Domov sa vraciam večer s tým,že ledva vybehnem schody a po sprche mŕtva zaliezam do postele.
Jasné,že mi chýba všetká intimita s Jakubom a jemu zrejme tiež keď tak vyštartoval,nieje to vždy rúžové.

....
Celú noc ma budili nočné mory a miesto vedľa mňa zostalo až do rána prázdne.S povzdychom vstávam z postele a prechádzam do kúpeľne kde si oplachujem tvár a vykonáme potrebnú hygienu.
V obývačke pod tenkou dekou leží dokrútený Jakub.Je mi úplne jasné,že sa zobudí celý premrznutý a preto nám obidvom robím bylinkový čaj.
S čajom sa potom ukladám na kraj gauča a sledujem prebúdzajúceho sa Jakuba.

"Ahoj." Šepne mojím smerom a celý sa muchlá do deky.

"Urobila som ti čaj." Ukážem na stôl,kde pokladám aj svoj hrnček.

"Díky." ... "Heli ten včerejšek jsem přehnal promiň." Chytá sa za hlavu na ktorú si následne hádže malý vankúš.

"Moc ma to mrzí máš úplnú pravdu a ja sa budem snažiť všetko napraviť.Keď niekedy je toho na mňa veľa." Povzdychnem a môj hlas sa trochu láme.

"Ja proste nevládzem každý deň cvičiť,robiť všetky veci okolo labelu a večer ešte pokračovat v spálni."........"Dneska upracem a môžem niečo uvariť no a budem sa proste viac snažiť." Cítim sa ako keby mam v krku kameň a po mojom líci steká slza.

"Ale proč nic neřekneš?Vřdyť nemusíš na celej den do kanclu vřdyť jsme o tom mluvili Heli."

"No ale chalani toho majú veľa a ja ti chcem proste pomôcť."

"V první řadě je snad zdraví ne?Jseš přeci na invalidním a to ma asi dobrej duvod.Proč se teda takhle trápiš co?"..."Pojď sem promiň mi ten včerejšek."  Ťahá si ma k sebe a ja si ukladám hlavu na jeho hruď.

"Miluju tě zlato." Šepne a veľmi silno ma drží v objatí.

"Aj ja teba moc." Zasmejem sa a posledná slza dopadá na Jakubové tričko.


Čo hovoríte na Jakubovú priateľku?Ja ju sledujem roky a akurát nedávno si hovorím,že oni by sa k sebe proste hodili a teraz pozerám na jej insta a ona tam má Jakuba.😍

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 27, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dexter 2Where stories live. Discover now