Y/N, olayın şokunu hala atlatamamisken, onları nasıl savunacagina bakıyordu.
Nerden baksa, onlar hapise girecekti. Onlar hapisten çıkar çıkmaz kesinlikle onu öldürürlerdi.
Sonunda, dosyanın son sayfalarına doğru birkac kağıt parçasına ulaştı.
Kağıdın üzerindeki yazıları okumaya başladı.
"Sano Manjiro, dedesi, abisi Shinichiro Sano, üvey kız kardeşi Emma Sani ve üvey kız kardeşinin üvey abisi Kurokawa İzana ile büyümüştür.
Kurokawa İzana ile beraber büyüdüler denilemez. Sadece birkaç gün birlikteydiler ve onlar iç açıcı şeyler değildi.
İzana, bir yetimhanede büyümüştü ve 13 yaşındayken islahevine girmişti. Kara Ejderlerin 8. Nesil kaptanı ve Tenjiku Lideri olan Kurokawa, kayda değer başarıları, yada suclari vardır.
Tenjiku çetesini kurma sebebi Kakucho Hitto ile beraber "bir krallık" kurmak istemeleridir.
Kurokawa, Tenjiku cetesindeki herkesi kendisine bağımlı r muhtaç hale getirmis bir liderdir.
Sano Manjiro'dan, "abisi Sami Shinichiro'yu çaldığı" için nefret etmektedir ve onu yozlastirmaya çalışmıştır.
Bunu kız kardeşi Emma Sano'yu öldürerek yapmıştır. Mikey'i içten fethetmek adlı planı, başarısız olmuştur.
Kurokawa İzana, Kisaki Tetta tarafindan 3 yerinden vurularak can vermistir.
Manjiro, onun bu krallığını farklı bir adla yaşatmak ve çete hayatına, yani özüne geri dönmek için Bonten'i kurmuştur."
Bu cümle dizilerini okuduktan sonra Y/N, onları nasıl savunacagini bulmuştu.
Yani, çoğu tecavüz olayında "Benim psikolojim bozuk, o yüzden böyle yapıyorum" derdi suçlular. Ve nedense genelde serbest bırakılirlardi.
Ne kadar bu durumdan nefret etsede, Y/N davada bu tür sozler kullanmaliydi.
Ölmek istemiyordu. Ölünce Mai'nin yanına gidecegi için mutlu olması gerekirken o bir bencil gibi davranıyordu.
Evet, onun düşüncesi bu yöndeydi. Ölmekten korktuğu için kendine bencil damgası yapıştırmıştı.
-2 saat sonra-
Kafetaryada bazı arkadaşlarıyla yemek yiyordu Y/N. Ondaki durgunluğu farketmiş olacaklardı Lydia ne olduğunu sordu.
"Hey Y/N, bı sorun mu var?"
"Hayır yok ben iyiyim. Neden sordun ki?"
"Boktan görünüyorsun"
Jamie lafa atlayıp böyle demisti. Genelde 10 kelimesinden 9'u küfür 1'i argo olan Jamie için yine hafif bir sözdü.
"Çocuklar ciddiyim, ben iyiyim. Sadece yeni danisanlar biraz-"
Jamie tekrar lafa atladı.
"Seni uzduler mi? Döverim onları naisl benim best kız kankamin moralini bozarlar"
Louis, sadece yemeğini yiyordu ve olanlari dinliyordu. Ağzındaki son lokmayı iyice çiğneyip yuttu ve;
"Dövmek değilde medenice konuşabiliriz. Heralde yeni danisanlar suçlu Y/N'nin bu yüzden morali bozuk. Onlarla konuşup bunu yapamayacağını dile getirmelisin Y/N"
Y/N birkaç saniye boyunca yemek tepsisine baktı ve Louis'e cevap verdi.
"Daha dün denedim ben onu. Olmadı ve tehdit edildim."
Y/N tereddüt ederek söze başladı.
"Yeni danisanlarim Bonten üyelerinden başkası degil. Onların avukatlığını yapmam için tehdit edildim. Beni öldürmeleri hakkında."
Y/N'yi dikkatlice dinleyen arkadaşları, Y/N ye acır gozlerle bakıyordu.
Lydia Y/N'nin omzunu sıvazladı ve;
"Yapacak bişey yok güzelim. Onların avukatlığını yapıp kurtulman gerek."
Jamie ilk defa argo veya küfür kullanmadan bir cümle söyledi.
"Mai'yi öldüren onlar olduğundan bu konuda rahatsız olduğunu biliyoruz. Fakat iş işten geçti. Senin ölmek istemediğini biliyoruz. Sen çok neşeli bi kızsın ve her zaman en iyisisin. Biz en iyisiyiz. Bunu unutma"
"Evet biz en iyisiyiz. Eğer Mai eğer hayatta olsaydı aglamani istemezdi. Özellikle de böyle birşey yüzünden. Evet o kurban giden herkes için çok üzülüyorsun fakat yapabilecek bişey yok."
Dedi Louis. Y/N'nin gözleri dolmuş, dokunsalar ağlayacak gibiydi. Ağlamaklı bir ses tonu ile soyleyebildigi tek şey
"Teşekkür ederim..."
Oldu.
Öğle arası bitmişti ve herkesin ofisine dağılıp çalışması gerekliydi. Y/N istemeye istemeye, dava gününde savunması için "iyi yerleri" dosyada arayıp yeni bir dosya yapacaktı.
Y/N odasındaki tekerlekli sandalyeye oturdu. Dosyayı istemeye istemeye açtı ve kurbanların ölüm nedenleri ve haklarında olan bazı bilgilere göz attı.
-Yaklasik 3 saat sonra-
Son sayfalara geliyordu. Şuan da okuduğu kurban, Daha 1 hafta önce öldürülen bir kurbandi.
Ken Ryuguji, Manjiro Sano'nun çocukluk arkadaşıdır. 13 yaşında birbirleriyle tanışan 2'li, 17(?) yaşlarındayken Toman çetesinin dağılması sebebi ile yollarını ayirmislardir.
Ryuguji, Sano tarafindan motor ile ezilerek öldürmüştür. Sani ve çetesi, işte tam olarak bu sayede yakalanmislardir.
Ryuguji'yi motor ile ezerek öldüren Sano'nun gerekçesi ise,
"Sadece kız kardeşim Emma'nin yanına gitmeden önce aynı ölüm şekline sahip olsunlar istemiştim..."
Kısa bir dipnot: Emma Sani ve Ken Ryuguji, birbirlerine bazı duygular beslemekteydi fakat asla birbirlerine açılamamışlardı.
Olmuştur.
Y/N, şuan neye sasiracagini bilmiyordu. Bonten lideri Manjiro'nun kız kardeşi olupta öldüğüne mi, yoksa en yakın arkadaşını öldürdüğüne mi sasirsa bilmiyordu.
Ve Y/N, bir karar aldı. Sano Manjiro'nun arkadaşlarının çocuklarını ziyaret etmek...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bölüm kısa oldu özürr
692 kelime
Umarım beğenmişsinizdirr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonten x Avukat! Reader
FanfictionNeden böyle olmuştu? Ben ne zaman bu adamların eline düşmüştüm? Hepsi o gün onları reddettigim içindi... Bazı karakterlerin yaşı olduğundan büyük yazdım. Mangadan bağımsızdır!