6. Bölüm

479 37 36
                                    

Dava tam olarak 1 ay sonraydı. Y/N'nin stresi ve üzüntüsü artmaya, mutluluk hissi azalmaya başlıyordu.

Y/N ofisinde çalışırken, kapıdan bir tıklama duydu. "Girin!" demeden kapıyı çalan kişi girdi.

Eski sevgilisi Sokka idi bu. Y/N sandalyesinden kalktı ve ona sarılmaya, dava olayını anlatmaya çalıştı. Fakat birşey farketti, Sokka elinde koca bir kutu tutuyordu ve Y/N yi ittirmişti.

"Artık yeni bir sevgilim var Y/N. Senin gibi aptal bir orospu değil. Eczacı ve suçlularla işi yok.  Eşyalarını geri getirdim. Hepsi bu kutunun içinde. Ve unutmadan..."

Sokka kutuyu Y/N'nin gözü önünde yere attı ve bütün eşyaları yere saçıldı, aşk bileklikleri, birlikte aldıkları eşleşen kolyeler, Y/N'nin Sokka'nın evindeyken unuttuğu iç çamaşırları ve kıyafetleri, Y/N'nin Sokka'ta aldığı Hot Wheels arabaları, herşey yerdeydi.

Sokka bunların hepsini yere attıktan sonra hızlı bir adım atıp Y/N'nin boynundaki mücevher kolyeyi söküp aldı.

"Bu kolyeyi hak etmiyorsun, bu kolye senin 5 kuruş etmez kişiliğinden daha pahalı. Artık ne yaptığın umrumda değil, hayatımdan siktir olup git, Y/N. Seni hiçbir zaman özlemeyeceğim"

Dedi Sokka ve Y/N'nin ofisinin kapısını çarparak çıktı. Y/N Sokka çıkar çıkmaz dizleri yeri boyladı ve ağlamaya başladı.

"Ben bunları hak edecek ne yaptım? Neden böyle olmuştu? Ben ne zaman bu adamların eline düştüm? Hayatımı alt üst ettiler..."

Y/N kutudaki her yere saçılan eşyalarına baktı ve sürünerek o eşyaların yanına gitti. Hot Wheels arabalarından birini eline aldı ve ani bir sinirle o arabayı ofisidne bulunan kırılgan bir vazoya attı.

"NEFRET EDİYORUM SENDEN!! NEFRET! KEŞKE HAYATIMA HİÇ GİRMESEYDİN OROSPU ÇOCUĞU!! SENDEN DE, ŞİMDİKİ SEVGİLİNDEN DE, ANNENDENDE, BABANDANDA NEFRET EDİYORUM!! HEPSİNİ ALIP SİKTİR OL HAYATIMDAN!!!"

Y/N bu sözleri söylerken kapısının açıldığını duymadı, cümlesini bitirdikten sonra ağzında bir bez hissetti. Bezdeki bu ağır koku da neydi böyle? Kolonya? Yoksa uyuşturucu mu?

Y/N düşünemeden gözlerinin kapandığını, ve bir adamın onu kucağına alıp ofisinden çıkardığını hissetti.

-2 Saat Sonra-

Y/N yavaşça gözlerini araladı... Yumuşak, rahat bir yatakta yattığını fark etti. Yanında ise... Bir doktor?

"Bana ne oldu..?"

Cümlesinin bitirdikten sonra odayı inceledi. Oda gayet büyüktü. O kadar büyüktü ki, tek başına onun apartmanindan da büyük... Odanın içinde bir merdiven vardı. Oda 2 katlı mıydı? 3? 4? Doktor gidince öğrenecekti. Yattığı yatağın başlığı beyazdı, soluk pembe bir çiçek ile ortası süslenmişti. Odanın ileri sol köşesinde oda ile uyumlu olan beyaz karşılıklı iki koltuk vardı, koltuk genişti, rahat 10-15 kişi alırdı, iki koltuğun arasında bir sehpa vardı. O sehpanın üzerinde dior, gucci, chanel paketleri duruyordu. Y/N bir an odanın başkasına ait olduğunu düşündü fakat umursamadı. Odaya bakınmaya devam etti. Koltukların sağ tarafında büyük bir kıyafet dolabı vardı, dışarıdan kıyafet varmı yokmu anlaşılmıyordu. Onun yanında ise bir makyaj-yüz bakım masası, bir kaç parfüm, dior lip balm, geniş bir ayna ve çekmeceleri vardı. Onun yanında ise çapraz konulmuş, tekli sallanan bir koltuk. Yatağın iki başında da ise iki tane komodin. Sağ taraftaki komodinin üzerinde iki tane çilek ve kiraz kokulu mum, bir tane ayna, ve bir telefon vardı. Şarjdaydı. Diğer komodinde ise iki tane Wivienne Westwood kolye ve iki tane kitap vardı.(yazar hayalindeki odayı tarif ediyor)

Y/N hâlâ odaya bakarken başındaki doktor konuştu.

"Sanırım sen baygınken birisi sana damar yoluyla uyuşturucu vermiş çünkü kanında büyük miktarda uyuşturucu va-!"

Doktorun sözü kapıdan içeri giren kişiyi görür görmez kesildi ve koşarak odadan çıktı.

Y/N içeri giren kişiyi görünce şok olmuştu... Bu... Bu... Bonten'in lideri Sano Manjiro idi!

"Biraz eğlensek sorun olmaz Avukat Hanım..."

Dedi ve Y/N'nin üzerine gelirken kendi üzerindekileri çıkartmaya başladı.

~~~~~~~~~~~~~

573 kelime

Smut yapacaktım ama yazmadan önce size sormak istedim. Kısa oldu biliyorum bir sonraki bölümde telafi edeceğim ama smutu yazıp yazmama konusunda danışmak istedim

Smut yaz --------->

Smut yazma--------->

Bonten x Avukat! ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin