İşyerinde varmistiniz. Saat 7'idi. Normalde kalktiginiz saatte şimdi isyerinisdeydiniz.
Koridorlardan geçiyordunuz. Suanki gectiginiz koridor, müşterilerin görüşüldüğü odalardan ibaretti. Sabahın köründe de görüşmek isteyenler vardı, gece 3'te de.
İyiki bana öğlen saatlerinde görüşmek isteyen biri geldi diye düşünüyordunuz.
İş arkadaslarinizdan bazıları size;
"Oooo Y/N Hanım! Siz bu saatte buraya gelirmiydiniz ya."
"Hahahahahahaha! Bugün ilgilenmem gereken şeyler var bu yüzden geldim, bende erken gelmeye meraklı değilimdir."
Diye yanıtlayıp asansöre bindiniz. Ofisinizin olduğu kata, 22 ye bastiniz. 80 katlı bir binayı burası ve sizi 22 ye koymuşlardı evet.
Ofisinize çıktınız, ve yapışkanlı kağıdı panonuzdqn alıp yirttiniz ve çope attınız.
Dosyayı açıp okumaya basladiniz. Gördüğünüz ilk yazıyla şok geçirmeniz bir oldu.
"Y/N L/N'nin sıradaki müşterisi Bonten'dir. Bonten, Japonya'nin yer altına sahip olan, fuhuş, cinayet, kaçırılma, uyuşturucu baronu, kumar, tecavüz ve daha nicesi suçlara karışmış bir cetedir.
Çok yakın zamanda tutuklanmış, ve 24.09.2023 tarihinde cinayetini işledikleri kişinin aileleri ve avukatı tarafından yargilanacaklardir. Bu dosyanın 04.08.2023 tarihinde Bayan Y/N'nin eline gecmesi gerekmektedir.Bayan Y/N'nin, Bonten'i daha iyi tanıması, ve savunması amacıyla diğer sayfalardaki Bonten'in tarihçesi ve işlediği çoğu suç nedenleriyle beraber yazılmıştır. L/N Y/N'nin, o yazıları okuması rica olunur."
Y/N aniden dosyayı kapattı ve masasindaki su şişesini alıp kana kana içti suyunu. Ne yani? Şimdi o bir suç örgütünü mu savunacakti? Özellikle de Japonya'nın en büyük çetesi olan Bonten'i!
Ne kadar korksada, bugünkü görüşmesinde onları savunmayı reddetmek zorundaydı. Evet, onu yapmalıydı.
Hiçbir şekilde Mai'yi öldüren ve öldürmeden önce ve sonra ona çeşitli fanteziler uygulayan çeteyi savunamazdi!
-Flashback-
Mai ve Y/N, kuzenlerdi. Her okulu beraber ve aynı anda okumuslardi. Her zaman aynı siniftalardi ve öğretmenleri onları çok severdi.
Mai, her zaman bir moda tasarımcısı olmak istemişti. Y/N ise avukat. İşlerini ellerine alınca, aynı eve çıkmaya birbirlerine söz vermişlerdi.
Onlar üniversite 3de iken, korkunç bir olay oldu. Mai, okula erken saatte giderdi hep. Yurttan erken çıkardı.
Y/N ise tam zamanında orda olurdu. Ne çok erken, ne çok geç. Mai'yi her zaman uyarirdi Y/N.
"Çok erken gitme Mai. Özellikle de kış aylarında. Biliyorsun sabahları hava geç aydınlanıyor ve köpek yada daha kötüsü bir katil karşına cikabilir!"
"Bana birşey olmaz güzelim. Ben kendimi savunurum hatta avazım çıktığı kadar bagiririm! Hahahahaha!"
Her Y/N Mai'yi uyardiginda, böyle yanıt alırdı. Ve birgün, maalesef ki Y/N'nin dedikleri gerçek oldu.
Mai her zamanki gibi erkenden çıkmış yürüyordu okuluna. Altında mini, beyaz bir etek, üstünde ise fazla bol olmayan açık gri bir sweet-shirt.
Ara sokaklardan geçiyordu. Geçtiği bu ara sokak hakkında fazla söylenti vardi okulda. O ara sokakta, Bonten çetesine ait adamlarin olduğu soylentisiydi.
Fakat Mai, ne kadar orda fazlasıyla adam gorsede, hiçbiri ona saldirmamisti. Bunlar boş söylentilerdi ona göre.
O ara sokağa denk geldiğinde, arkasında birini hissetti. Fakat arkasını donemeden,kafasına sert bir darbeyle yere yığıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonten x Avukat! Reader
FanficNeden böyle olmuştu? Ben ne zaman bu adamların eline düşmüştüm? Hepsi o gün onları reddettigim içindi... Bazı karakterlerin yaşı olduğundan büyük yazdım. Mangadan bağımsızdır!