Y/N o cocuklari ziyaret etme karari aldi ve arastirmaya basladi. Bir avukat oldugundan, bilgilere kolaylikla erisebilirdi.
O cocuklarin nerede kaldiklarina bakma istedi önce Y/N.
Her ne kadar arasada, onlarin bilgileri asla ama asla cikmiyordu.
"Bu iste bir terslik var! Nasil onlarin bilgileri yok?"
Diye soyleniyordu. Fakat bilmediği bir sey vardi, o cocuklarin bilgileri Bonten tarafindan gizlenmisti ve kimse onlara ulasamayacakti.
-Bonten Karargahı-
Mor, kisa sacli adam ortak salonda penisiyle oynarken, ona gelen igrenc bakislari umursamaz haldeydi.
"LÜTFEN kendi ofisinde yaparmisin Ran Haitani! Senin igrenc sikini görmek zorunda değiliz!" Dedi kokonoi.
Hakliydi da. Ran ona cevap verdi
"Hepiniz toplantidayken kucaginizdaki fahiselerle yiyisiyosunuz ama :)"
"Bu farklı! Suan hickimse senin sikini gormek istemiyor."
Ran pantolonunun fermuarini cekti ve oldugu yerde iyice yayıldı. Minik bir kahkaha patlatarak masadaki raki sisesini bardağa döktu ve keyifle içti.
Erkek kardesi Rindou abisine gururla bakti ve
"Siz benim abime zerre karisamazsiniz. O hepinizden daha iyi"
Dedi.
Kakucho konusmaya atladi;
"Tartismayi kesin! Mahkemeye gunler kaldi. O kizin yapabileceginden emin misiniz? Yani ne kadar ona aşık olsanizda yapamazsa onu öldürmek zorundayız."
Takeomi kakucho yu yanitladi;
"Rahat ol kakucho. O ulkenin en iyi avukatlarindan. Bizi mahkemeye veren kisinin avukati ise universiteden mezun olali 2-3 ay gecmis biri. Relax ol."
Kakucho icini çekti ve kollarini baglayip ayaga kalkti.
"Cugara mı emcukliycen?"
"Hee mal"
Mochi kakuchoya sorarken kakucho ise yanitladi.
Ne kadar herkes çok sakin olsada, iclerini yiyip bitiren bir duygu vardi.
Aşk.
-Y/N'nin ofisi-
Y/N masaya kafasini koymus, sekerleme yapiyordu. Oyle dalmis olacakki, kapisinin tıklanıp erkek arkadasinin iceri girmesinden haberi olmamıştı.
"Y/N... İyi misin? Su siralar cok durgunsun."
Y/N kafasını masadan kaldırıp uykulu gözlerle erkek arkadasina bakti. Uykuluyken ne kadar guzel gozukuyordu...
"İyiyim sokka.. sadece mahkeme yaklasiyor ve hepsi yeni danismanlarim ile ilgili.."
"Onlar birer suçlu mu?"
"Evet.. Japonya'nın en buyuk yakuza çetesi, Bonten."
Sokka Y/N'nin bu dedikleriyle sok oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bonten x Avukat! Reader
FanfictionNeden böyle olmuştu? Ben ne zaman bu adamların eline düşmüştüm? Hepsi o gün onları reddettigim içindi... Bazı karakterlerin yaşı olduğundan büyük yazdım. Mangadan bağımsızdır!