3. Bölüm

653 32 37
                                    

"Tanrım, ben ne günah işledim de bunlar başıma geldi? Neden naptim ben..."

Ofsinde, dün yasadiklarini ve o adamın söylediklerini düşünüyordun.
"Senin hakkında herşeyi biliyoruz. Reddettigin anda bütün özelini internette ve bütün çevreni ölü bulursun"

Tehdit olduğu belliydi, değil mi?

Masamda oturmuş boş boş önündeki dosyaya bakıyordun. Açıp okumalı ve onlar hakkında daha çok şey öğrenmeliydin fakat içinde Mai'ye dair birşeyler olabilirdi. Olayı yeni atlatmisken, tekrar tetiklenmek istemiyordun.

Sonunda bir karr verdin. Açma kararı. Dosyanın kapağını yavaşça açtın, ilk 3 sayfayı okumustun. Sayfaları yavaşça çevirdin ve okumadigin kısımlara geldin.

Ve karşındaki yazıda; Bonten'in ilk  kurbanı Hanagaki Takemichi duruyordu.

"Hanagaki Takemichi, Bonten'in Lideri Sabo Manjiro'ya hakaret dolayısıyla bedenine çeşitli işkenceler yapılarak can vermiştir.

Hanagaki, Manjiro'nun eski bir dostudur. 12(?) yıl sonra birbirlerini bulmuş, ve Bonten'e katılmak istemiştir. Hanagaki'nin planları, çok kısa süre sonra öğrenilmiştir. "Mikey'o Özüne Geri Döndürmek" adlı planı ne kadar anlasilmasa da, Bonten çetesini yerlebir etmek istediği herkes tarafından bilinmektedir. Bonten'in en gizemli kurbanı olmak kaydıyla, 31.12.2017 tarihinde, hayatını kaybetmiştir."

Bu yazıları gördükten sonra neyin içine düştüğünün iyice farkına vardın. Diğer sayfalara bakma kararı aldın.

Diğer kurbanlar, Madarame Shion, Hinata Tachibana, Tachibana Naoto, Ken Ryuguji, Luna Takashi, Mana Takashi, Mitsuya Tahaski ve daha çok okuyamadigin kişiler.

Tachibana ailesi ile ilgili bir soy ağacına benzer bir bilgi yazısı gördün.
Naoto'nun bir kızı vardı. Kimden olduğu belirsizdi ve adı Shinju'idi. Tachibana ve Takemichi görünüşe bakilirsa evliydi ve bir oğulları vardı. Oğullarının adı, Kaiyo'idi.

Görünüşe bakılırsa Kaiyo ve Shinju'nun aileleri öldürüldüğünde 4 yaslarindalardi ve şuanda yetimhanede yeni ailelerini bekliyorlar.

Neredeyse bu ilk sayfalardaki kişilerin hepsi Sano'nun eski tanıdıklarıydi. Ama neden öldürmüştü onları? Heleki bazilarinin çocukları varken!

Mitsuya Takashi, 2011 yılında bir oğlan çocugun bakımını üstlenmiş ve babası gibi olmuş. Adı Asahi ve Tachibana'larin çocuklarıyla aynı okula gidiyor. Ona anneannesi bakıyor ve anneannesi, ne kadar kapıya ve shinji ye bakanayacagini söylesede okul ihtiyaçları gibi şeyleri kasrilayabilcegegini dile getirmiş.

Bütün bu dosyada, kurbanların kapsamlı bilgileri vardı. Baktıkça bakarsın geliyor, kendini alı koyamiyordun.

Dosyanın arasına sıkıştırılmış, zimbalanmis 2 kağıt parcasi duruyordu. Tam atacakkrn merakına yenik düştün ve dosyayı açtın.

İçinde Bonten'in kurbanı olmayan 2 kişinin çocuklarıyla ilgili bilgiler vardı.

Sano Shinichiro ve Baji Keisuke.
(Baji'nin yaşını lütfen biraz daha büyük düşünün, mangadan bağımsız bir kitap yapmaya çalışıyorum.)

Keisuke, ikiz çocuklara sahipti. Biri kız, bir diğeri erkek. Aiko(kız)ve Akio(erkek).

Babaları gibi siyah saçları vardı. Ve bilinmeyen annelerinden aldikları beyaz gözleri. Şuanda 14 yasindaydilar.

Sani shinichiro'nun oğlu, annesine benziyordu. Gri saçları ve altın sarısı gözleri ile, hayli çekiciydi. Myojo, evet, adı buydu. Myojo.

Fakat onlar neden ölmüştü? Bunun cevabı, çok yakında verilecekti...

-Bontendekiler Pov:

"Hey, sizce şuan ne yapıyordur?"

"Ne yapacak, uslu uslu oturup dosyamiza bakiyor ve ağlıyordur!"

İki kardeş birbieriyle konuşup kahkaha patlattı. Bu durum bir hayli hoşlarına gitmişti.

"O iyi bir avukat değil mi? Umarım davayı kazanır. Hapishanede curumek istemiyorum."

Sigara içen, kahverengi saçlarının arasinda sarı olan adam konuştu.

"Evet evet haklısın akashi, fakat sence bizim yerimize hapishaneye girecek kişiler yok mu sanıyorsun? Eğer davayı kaybedecek gibi olursak bunları yapmaya birileri tarafından zorlandığımızi söyleyeceğiz. Ayarlandı bile o kişiler. Paralari da ödendi, yazık. Hiçbir şeyden haberleri yok. Hahahahahaha!"

Bunları abisi olduğu fakat kabullenemedigi kişiye söyleyip kahkahayı bastı pembe saçlı. Ortamda ani bir sessizlik oluştu.

Tam o sırada, içeriye patron girmek üzereydi. Kapının eşiğinden gelen takunyalarinin(?) adım sesleri rahatlıkla duyulabiliyordu. Odanin kapısını bir adam açmış, patron ise içeri girmişti. Yanında, tam arkasında silahlı 2 adam vardı.

"Masayı hazırlayın"

Patronun ağzından bu sözler döküldüğünde, silahlar yere bırakıldı ve odanın köşesindeki bir masa ortaya konulup bir tür 8 kişilik kumar masası hazırlandı.

Herkes masaya oturdu. En son ise Sano.

Sani, cebinden para çıkardı ve masaya sert bir şekilde vurdu.

"1 milyar yen. Davayı kazanacağız."

"Madem patron pozitife oyluyor, bende oylarim."

Cebinden cüzdanını çıkardı ve masanın altında içinden para aldı. Masaya koydu ve,

"3 milyar yen. Kazanacağız ulan!"

Dedi pembe saçlı adam.

"Ne dersin nii-chan, zıt yönlere oynayalım mı?"

Büyük Haitani ağzını açarak konuşmaya başladı.

"Haitani kardesler olarak hem negatife hemde pozitife 7 milyar yen yatırıyoruz."

"Oh öylemi?"

Dedi saçları uzun, beyaz olan adam.

Masaya 4 siyah kartını ve bir yığın parayı döktü.

"Negatife 4 siyah kart ve 25 milyar yen! Kimse benden yukarı çıkamaz!"

"Bu gerçekten çok saçma"

"Katılıyorum, kesinlikle"

"Ben ayrılıyorum masadan"

Sırayla Takeomi, Kakucho ve Mochi konuştu.

"Sadece eğleniyoruz. Herneyse sen!"

Dedi Kokonoi Mikey'in yanındaki adamlardan birini işaret ederek.

"Ne kadar olduğunu say"

Adam başıyla onayladı ve saymaya başladı. Saymanın sonucunda, Negatif taraf 32 Milyar, Pozitif taraf 4 milyar yen çıktı.

"Sorun olmaz değil mi patron?"

Dedi beyaz saçlı adam kafasını kasiyarak. Bu açık ara farktan biraz urkmustu.

Bonten'in lideri. Olumsuz anlamda başını salladi. Demek ki sorun olmazdı!

Pekiya davayı kazanacaklar mi, yoksa kaybedecekler mi?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bölüm nasildii?

761 kelimeee

Bonten x Avukat! ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin