7. Bölüm

548 44 28
                                    

Çoğu kişi smut yaz dediği için smit yazıyorum yazma diyenler gecebilid(Ceren de istiyo creencrn)

Mikey, uzerindekileri çıkarmaya başladığı zaman Y/N'nin boğazında bir yumru oluştu, Mai'ye olanlar, şimdi ona da olacaktı.

İkiside tamamen çıplakken, Mikey
Y/N'yi sert bir şekilde yatağa itti ve onun üstüne çıktı. Y/N ağzından küçük bir çığlık çıkardı ve Mikey eliyle Y/N'nin ağzını kapatıp

"Ssshhh... Sesini birazdan yapacağım şey için sakla"

Dedi ve kendisini aniden Y/N'nin amına doğru itti. Y/N ani, toz ve sesli bie çığlık attı. Nefes nefese kalmıştı ve Mikey bunu umursamadan kendiaini ritimli ve hızlı, sert bir şekilde Y/N'nin içinde oynatmaya başladı.

Y/N sesli çığlıklarına devam ederken Mikey Y/N'nin meme ucunu iki parmağının arasına aldı ve kıstırdı.

Y/N yüksek bir sesle çığlık attı ve çığlığı atmasıyla odaya Sanzu'nun aniden girmesi bir oldu.

"Patron! Grup yapacağımızı söylemiştin."

"Ama Avukat Hanım'ın bakireliğini ben alacağımı söylemiştim."

Bu sözler ikisinin de ağzından dökülünce Y/N şaşkınlıkla onlara baktı.

"Oturup izliyorum."

Dedi Sanzu ve bir sandalye çekip izlemeye başladı. Mikey, Y/N'nin göğüs ucunu emmeye ve kendisini Y/N'nin içinde daha sert ve hızlı hareket ettirmeye başlamıştı.

"Çok sıkı! Igh!"

Mikey Y/N'nin içinde hızlı ve sert bir şekilde hareket ederken, Y/N ani bir çığlıkla boşaldı ve bitap düştü. Mikey Y/N'nin hemen böyle olmasına şaşırdı ve Y/N'nin saçından tutup onu zorla öpmeye ve daha sert ve daha hızlı hareket etmeye başladı.

Mikey kısa süre sonra Y/N'nin içine boşaldı ve kendi üstünü giydi.

"Aşağıdan sana bakmaları için 7 hizmetçi göndereceğim. Bir sonrakinde bizden kurtulammayacaksın, Y/N."

Dedi ve Sanzu ile odanın kapısını kapatıp gitti. Dediği gibi 5 dakika sonra 7 tane hizmetçi odaya geldi ve bir tanesi Y/N'nin yüz üstü yatmasını sağladı. Y/N düzgün düşünemiyordu bile, tam "Neler oluyor?" diye soracakken, iki tane hizmetçi ona masaj yapmaya başladı. Diğer 3 hizmetçi ise banyoya gitmişti ve gelen su seslerine göre Y/N için banyoyu hazırlıyorlardı. Diğer ikisi ise Y/N'nin dolabının önünde, Y/N'ye giydirmek için iç çamaşırı ve kıyafet arıyorlardı.

Fakat garip olan bir şey vardı, hiç bir hizmetçi Y/N'nin yüzüne bakamıyordu.

Masaj bittiğinde Y/N'yi yatağında doğrulttular ve amını temizlemeye başladılar. Temizleme bittiğinde ise Y/N'yi banyoya götürdüler ve küvetin içine yerleştirdiler.

Küvetin yanı başında Y/N'nin en sevdiği meyvelerden ve çikolatalardan oluşan bir tabak ve bir bardak su duruyordu.

-Timeskip(Banyo sonrası)-

Y/N yatağında uzanıyordu. Hizmetliler onun için kırmızı ve dantelli bir iç çamaşırı takımı ve beyaz bir şort ve dantelli beyaz bir askılı gecelik ayarlamışlardi. Yatak rahattı, fakat, Y/N neredeydi?

-Bonten Ortak Salonu-

"Patron o kızı biz olmadan siktiğine inanamıyorum!"

Dedi kısa mor saçlı adam. Patronu ise karşılık olarak

"Nerde ne yapacağımı size soracak değilim. Ayrıca cümlene başlamadan önce patron kelimesini kullandın, yeterince açık değil mi?"

"Evet siz patrona karışamazsınız!!"

Diye lafa atladı Sanzu. Patronu karşılık olarak;

"Kapa çeneni Sanzu! Seninle konuşmuyorum."

Sanzu sessiz kaldı, fakat gözleri ile Haitani kardeşlere işaret yapıyordu. "Sizi geberteceğim" tarzında.

"Peki dava ne olacak? Yani tamam öldürebiliriz, fakat Y/N'nin dokunulmazlığı var. Y/N ortadan kayboldu diye ülkenin altını üstüne getirir bu Japon polisi. Avukat olduğu için, herhangi bir Avukat kaçırılırsa kaçıran kişiye büyük dert olur, özellikle de Japonya'nın en büyük suç çetesi olan Bonten'e, yani bize"

Dedi Kakucho. Onun yanında aldığı hapın etkisini yaşayan Sanzu

"Amaaaan siktir et Kakucho!!"

Dedi ve Kakucho'nun omzuna kolunu attı.

-Y/N ile-

Y/N odasında düşünürken odayı araştırma kararı aldı. Pencereler kitliydi, odasındaki merdivenden yukarı çıktı. Bir tane daha vardı, yine baktı, pencereler kitliydi. Bu oda bir çalışma odasıydı. Kitaplar, defterler ve kalemlerle donatılmıştı. Yazıcı bile vardı.

Y/N diğer merdivene çıktı, burasi ise hediyelwr ile kaplı bir odaydı. Fakat bir saniye... Bir tane pencere açıktı! Bu, Y/N için kaçma fırsatıydı! Fakat, nereye gidecekti? Üzerinde bunlar ile mi gidecekti? Y/N aşağıya inip bir çanta hazırlama kararı aldı. Üzerine bir pantolon ve sweatshirt geçirdi, çantasına normal olan iç çamaşırı ve kiyafet aldı, fakat hala endişeliydi. Ya onu bulurlarsa? Gidecek bir yeri yoktu. Camdan bakınca burası, ormanlık bir alana benziyordu. Gece olunca ne yapacaktı? Bunları düşünerek, 8. kattan atladığını fark etmeyerek camdan atladı...

Bileğini çok kötü burkmuştu, ayak bileği çatlamış olabilirdi. Fakat çabuk olması gerekiyordu, çünkü şuanda bir koruma ona doğru geliyordu. Y/N, kosabildigi kadarl hızlı koştu, koruma artık görünmüyordu fakat... Kaybolmuştu. Önünde, arkasında, sağında, solunda... Sadece ağaç vardı.

-Bonten Ortak Salonu-

9 tane korumanın içeri aniden ve endişeli, korkmuş bir şekilde gelmesine şaşırmışlardi.

"Efendim, Bayan Y/N... Kaçtı!! Durdurmaya çalıştık fakat..."

~~~~~~~~~~~~~~

737 kelimeee

Smut bölümü umarım sevmissinizdir(sanırım smut yazamıyorum)

Bölüm nasıldı?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bonten x Avukat! ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin