1. Bölüm

809 36 31
                                    

Y/N işinde profesyonel olan bir avukatti. Daha önce hiçbir davayı kaybetmemiş, ikna edici sözleri ve tavırlarıyla herkesi kendi tarafına cekebilirdi.

Y/N, ofisinde yemek yerken bazı şeyleri düşünüyordu.

"Ya bir suçlu bana gelip onu savunmami isterse?"

İşte tam olarak düşündüğü şey buydu. Derken, kapısı çaldı. İçeri gelen stajyerler den biriydi. Y/N'nin en sevdiği stajyer, Suki gelmişti.

"Oh Suki! Bişey mi oldu?"

Y/N sordu.

"Pek önemli bişey değil sadece yarın sizinle saat 3 te gorusmek isteyen bir grup adam var. Davanın konusunu anlamadılar ama sanırım bu dosyada detaylar var."

Diyip elindeki dosyayı gösterdi. Y/N, ona masaya koyabilecegini soyledi. Aoyama çıktı ve Y/N dosyaya biraz göz gezdirmek istedi ama hemen bundan vazgeçti.

"Yarın sabah erkenden gelip bakarım"

Dedi ve masasındaki yapışkan notlarfan birini alıp "dosyaya bak" yazdi ve sabah biraz daha erken geleceği için alarmını 1 saat erken kurdu.

Yediği yemegi bitirdikten sonra Y/N, arkadaşı Aoi'den bir arama aldı. Aramaya yanıt verdi ve telefonu kulağına tuttu.

"Çıkışta biseyler yapıyoruz degilmi?"

Aoi'nin neşeli sesini duydu. Olumlu bir cevap verdikten sonra biraz daha sohbet ettiler ve Y/N telefonu kapattı.

-Timeskip-

Mesaisi sonunda bitmişti ve arkadaşlarıyla bulusacakti. Fakat ilk önce üstünü değiştirmesi gerekiyordu. Evi yakın olduğundan çabuk bir sekilde giyindi ve arkadaşlarıyla buluşacağı yere gitme için çıktı.

Y/N, siyah kargo bir pantolon, üstüne siyah crop ve siyah kolej ceketi giymişti. Arkadaşlarıyla buluşacağı kafeye erkenden gitmiş, onları bekliyordu.

Y/N kafenin köşesinde bir yerde oturuyordu ve telefonuna bakiyordu. Onu izleyen 8 adamdan habersiz...

Arkadaşları sonunda gelmişti. Aoi, siyah mini bir elbise, Lora bir şort ve üzerinde yıldız olan beyaz bir crop, Roxannel ise bol pantolon ve siyah crop giyip gelmişti.

Roxanne ile yaptığınız kombinler her zama benzerdi. İkiz gibiydiniz ve benzerdiniz. Düşüncelerinizin çoğu, bazı görünüş özellikleriniz aynıydı. En yakın kendini Roxanne'e hissedersin. O senin kreş arkadaşındı.

Buluşma boyunca sohbet ettiniz, isyerinizdeki calisanlar hakkında dedikodu yaptınız, ortak arkadaşlarınız hakkında konuştunuz, tatlı yediniz vesaire.

Sonunda kafenin kapanma saati geldi ve hesabı istediniz fakat garson

"Efendim zaten hesabınız birisi tarafından ödendi" demesiyle hepiniz şok oldunuz.

"Kim olduğunu sorabilir miyim acaba?"

Lora sordu.

"Yan masadaki bir adam. Biraz önce gittiler."

"Anladım, teşekkür ederim"

Kalktiniz ve yollarımız ayrı düşmeden bütün yol bunu konuştunuz. Kim ödemiş olabilirki?

Sonunda hepinizin yolu farklı yerlere gitti. Tek başınıza evinize gidiyordunuz ki telefonunuz caldi. Arayan Sokka'ydi. Erkek arkadaşınız.

"Alo?"

"Y/N! Nasılsın arkadaşlarınla bulusman nasıl geçti?"

Tabii ki, erkek arkadaşınızın buluşmamızda haberi vardı ve nasıl geçtiğini sormuştu.

"İyi geçti, şimdi eve gidiyorum"

"Bırakmamı ister misin? Hava karardı bişey olur falan hiç istemem."

"Hayır evimin bir sokak otesindeyim gidiyorum hemen merak etme."

Diye yanıtladı iz ve telefonu kapattınız. Öyle düşünceli bir erkek arkadaşıniz vardiki, onun gibi biriyle tanıştığınız için çok sansliydiniz. O sizin ruh esinizdi.

Sonunda eve geldiniz. Ayakkabılarınızı çıkartıp odanıza geçtiniz ve üzerinize degistirdiniz. Kendinizi yatağa attınız ve düşünmeye başladınız.

"Acaba dosyada nasıl bir dava var?"

Pek merak ettiğiniz birşey değildi fakat içten içe endiseliydiniz. Nedenini bilmediğiniz bir şekilde.

-Sabah-

Mışıl Mışıl uyuyordunuz. Ta ki, alarminiz çalana kadar.

"ANANİ SİKİM NOLUYO LAN"

Evet, tam olarak bu şekilde uyanmistiniz. Alarminiz biraz fazla sesliydi. Fazla erken uyanmak zorundaydıniz  çünkü bugün o dosyaya bakacaktiniz.

Saat 6'ydi. Üstünüzü giyindiniz ve kahvaltıyı hazırladıniz. Bir sandviç yiyip çıktınız.

Ofisinize, olacaklardan habersiz gidiyordunuz.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Medyadaki soojin çok güzel degilmiii

Özledim soojin'i

Bonten x Avukat! ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin