Ogleden once surpriz bir demeye olacagini ogrendigimizde hepimiz sok gecirmistik.
Evet gercekten bunu beklemiyorduk.
Gulcan ve zeynep hemen kacmaya karar vermisken cemre kararsiz kalmisti.
Ben ise niyagara selalerine bagladigim icin ayaga kalkmaya bile cesaret edemiyordum.
Bu (bokgibi)surprizi ogrendikten sonra canim fizik hocamin dersine girip cok huzunlu bir hikaye dinleyip deneme sinavini tamamen unutmustum.
Bir denizaltina ingiliz gemisi mayin falan atmis ve denizalti bozulmustu. Olecegini anlayan kaptan yardimcisindan bir ataş (ne olduguna dair hic bir fikrim yok cakmak falan herhalde) istemis ve son bir cigara yakmisti. O an orada son bir cigara isimli turkuyu soyleyerek can vermislerdi.
Neden cozum aramak yerine turku soyledilerse
Bu huzunlu hikayeyi ve hocanin saz sovunu dinledikten sonra zil calmisti. Masumca firina gitmek icin siniftan disari adimimizi attigimizda kavimler göçünün ortasinda kalmistik.
Turkiyeye gelen suriye ordusu gibiydi
Çin seddini yikmaya giden turk ordusu gibiydi
Afrikaya goc eden kus surusu gibiydi
Denize dokulen copler gibiydi
Havaya salinan karbondioksit gibiydiAdeta orta asya gocunun ortasinda kalan kucukbas hayvanlar gibi kalakalmistik. Sonra yilmadik ve o suruden ayrilip firina gittik.
Geri dondugumuzde cok tedirgindim cunku sanki yillardir su biriktiren bir baraj aniden yikilmista barajin yanindaki köy sular altinda kaliyormus gibi kan fiskiriyordu.
Cemrenin verdigi huptirigi hupturdukten sonra cope atmaya firsat bulamadan hoca geldi.
En azindan yanimda asli var derken o aci dolu an yasandi. Hoca asliya sen oraya git dedi.
Son eglence kaynagimida kaybettigimde hayatin anasina sovdum. (Aslinda cemrede vardi ama arkama ne kadar cok donebilirdim ki)
Sinavin ortasinda hocanin dikkati dagildiginda cemreye donmustum ve cemre o kadar dakikada sadece 5 soru cozdugunu soyleyince kendi halime sukretmistim.
Arasira Asli egilmeyi birakip dik oturdugunda hocayi kapattigi icin cemreye donebiliyordum.
(Bu arada huptirik copu yere dusmustu)
Fizikci gidip dinci geldiginde cok rahatlamistik. Cemreyle biraz kopyalasirken aslida yanina gelmemi isaret etti ama cesaret edemedim.
Cok canim sikildigi icin ve altta kapanmayan bir cesmem oldugu icin cok moralim bozukken asli galiba beni cagirmaktan bikip yanima gelmeye karar vermisti. Asli yanima geldiginde ortam iyice halil ibrahim sofrasina dondu.
Sorular,cevaplar,gulusler,arkadan kafa uzatan cemreler,biskuviler derken altin gunu yapar gibi soru gunu yapmistik.
Sonuc olarak onlar bize deneme dediler bizde denemedik. 😘😘