tomar tomar cikolata

14 0 3
                                    

Ohm

Surekli arka arkaya samsat moments yasanmaya basladi o yuzden cok mutluyum.

Her seyden habersiz masum masum şokta cikolata reyonunda asliyla oyuncak salliyordum.

Siniftaki elcinin geldigini fark ettim ama umursamadim napayim

Sonra asli beni durttu ve elcinin tomar tomar cikolata aldigini soyledi.

Dikkatimi cekti cunku tomar tomar cikolata alan birini her gun gormuyorum.

Asli git bak diyince bakmaya gittim. Sadece bir seye bakiyormus gibi yanlarindan gecip side eye ile cikolatalara bakacaktim.

Ama onlar donlarin oldugu yere gidince sapik gibi takip etmeyim dedim ve geri dondum. Ben donerken aslida geliyormus karsilastik. Bu sefer ikimiz beraber bakacaktik ama elcin ve yanindaki kiz don reyonundan cikip yanimizdan gecti.

Sanirim bir sey eksikti.

Cikolatalar.

Ben hani nerde cikolatalar diye bakarken asli bisiler anlamisti.

Tomar tomar cikolatalari ben degil asli gordugu icin benim basta algilayamamam normal ama asli fark etmis gordugu cikolatalarin yok oldugunu.

Hizlica don reyonuna gittik. Acaba biraktilar mi diye bakindik ama hic bir sey gozukmuyordu. O sirada her seyden habersiz cemre mutlu mutlu geldi.

Kisaca ozetledigimizde hemen kosarak kasiyere soylemeye gitti. Bizde etrafa biraz daha bakindik ama zaten neden o kadar cikolatayi geri biraksinlar ki?

Cemre soylemeden gelmisti. Onu tekrar cesaretlendirip yolladik.

O gidince baska ihtimaller dusunmeye calistim. Elcini sevmesemde hirsizlik yapacak kadar kotu biri oldugu aklima gelmiyordu.

Cemre soylemeden geldi.

PUAHAJQPSJWAOQJQPWJQOSWI

En sonunda gercekten bende aslida emin olduk (asli basindan beri emindi galiba) (bende emindim ama eger calmamissa suclu oluruz diye baska ihtimal dusunmustum)

Emin olmamizla beraber cemreyle tekrar konustuk. Cemre tekrar soylemeye gitti.

Bu sefer bizde pesine gittik. Hulya ablamiza durumu acikladik.

Kamera kayitlarina baktik. (Kayitlarda oyuncak sallarken gorunuyordum eheheh)

Neyse kamera kayitlarinda cokerek cikolatalari montuna sakladigi ve odemeden ciktigi gorundu. Ablalardan daha buyuk bir tepki bekliyordum acikcasi. 100-200 liralik cikolata calindi sonucta.

Sakin sakin bize kizi cagirin dediler. Okula gidip hemen once gulcanla buseye anlattik. Sonra elcine soktaki ablalar seni cagiriyor dedik.

Hic bir sekilde ben calmadim diye itiraz etmedi,panikledi ve kosarak gitti.

Ardindan feyzalara anlattik,Sok oldular.

Derste ben olayi detaylariyla feyzalara anlattim. Nasil olduysa muzik sinifinada yayilmis.

Elcin fis falan demis ama getirip gostermemis. Zaten hic bir turlu inanmiyorum gozumle gordum odemeden ciktigini.

İlk calisi degilmis zaten surekli caliyormus millete dagitmis.

Sonuc olarak muhtesem bir polislik yaptik. İyilikten yana olduk.

Ve elcin ile konusmayin kiz manyak aq. Once ellerinde kocaman bicaklar olan 15 kisiyle onuru tehdit ettirdi,simdi ise hirsizlik yapti.

Hayir bir tane calsa cani cekmis parasi yokmus diyicez tomar tomar calmak ne amk.

Neyse her gun boyle aksiyonlu olsun (bizim basima bir sey gelmesin)

Optumm😘😘

samsat momentsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin