Samsat momentsın en güzel bölümlerinden birine hepiniz hoşgeldiniz.
Her şey benim bir anda Hakan hocaya Çaykur almak istememle başladı. Cemreyle konuşunca o da beğendi ve sorgulamadan yapılacaklar listesine ekledi.
Ona güzel bir hediye paketinde çay verecektik. Hevesli hevesli açacaktı ama çay çıkacaktı. Düşüncesi bile gerçekten komikti.
Sonra Cemre: "Bari bir şey daha verelim yazık paketi görünce hevesler sonra hevesi kırılır." Dedi. Bunun üzerine ne yapabileceğimizi düşünmeye başladık.
Aklıma bir anahtarlık yapmak geldi ama buna çok üşenmiştim (ileride başıma ne işler açılacağını bilsem anahtarlığa zor demezdim.)
Genede laf olsun diye Cemre'ye fikrimi söyledim. Nasıl olduysa ortan türedi ve kilden Hakan hoca figürü yapmaya karar verdik. İkimizde çok hevesliydik ama içten içe 'beceremeyiz ya' diye düşünüyordum.
Genede denemeye karar verdik. Evden geçen sene aldığım kili getirdim ve Mustafa hocanın dersinde başladık. Ben böyle roblox karakteri gibi bir şey yaparız diye düşünüyordum. Kafaya roblox karakteri yüzü yapınca Cemre tatmin olmamış gibi oldu. Bende burun ekleyim bari diyerek 3 boyutlu burun yaptım.
Sonrası Allah'a emanet. Bir ders boyunca oturdum gerçekçi kafa yapmaya çalıştım. Cemoşta o sırada bacakları ve kolları yaptı.
Başından beri tıpatıp aynısını yapmak değildi amacım. Benzesin yeter diye düşündüğüm için dersin sonunda ortaya çıkardığım kafa beni tatmin etti. Cemre'de beğendi ve Mustafa hocaya götürdü. Mustafa hoca birkaç eksik bulunca onları düzeltmeye çalıştık. Ayşenaz'a gösterip ondanda tavsiye alarak bir şeyler yaptık.
2. Ders Hayriye hocadan izin istedik ama yüzümüze bile bakmadan salmadı bizi. Bende konferansta alttan alttan gövdeye detay verdim.
Dediğim gibi Cemre'de bende tatmin olmuştuk. Gayet benzedi diye düşünüyorduk ama o kadar çok eleştiri aldık ki gün sonunda düzeltmekten yorulduk ve moralimiz bozuldu. Tuğçelere gösterip benzemiş mi dediğimizde gülme krizine girdiler. Genede biz kendimizi benzedi benzedi diyerek teselli ettik.
Gidip gördüğümüz hocalara gösterdik. Olkan hoca güldü. Pedo Adnan shrek gibi olmuş dedi,coğrafyadan kalırsınız dedi çok kırıldık.
Canan kulakları orantılı olmamış dedi (Hakan hocam kulakları aynı yapmışsınız dedi ağlasın)
Meltem hoca benzemiş dedi. Serap hoca bitmiş halinide görmek isterim dedi.
Sonra parçalarını kuruması için kütüphaneye bıraktık ve araya haftasonu girdi.
.
.
.
.
.
İki gün sonra pazartesi geldiğimizde KÜTÜPHANEDE NÖBETÇİ YOKTU. Bu yüzden iki teneffüs Hakomuza kavuşamadık. Bir minicik kız çocuğu söyleyerek bekledik ona kavuşmayı.Sonunda kütüphaneye Elif hocayla birlikte gittik ve Hakomuzu oradan kurtardık. Getirdiğim boyalarla boyamaya başladık.
Özellikle montunu çok güzel yapmıştım. Kafasınıda güzel boyadık ama gözünü yaparken biraz korkunç oldu. Elimizden geldiğince düzelttik. Cemosum sakal bıyık falan yaptı el birliği ile hallettik.
Sıra silikon tabancası bulmaya gelmişti. Aslında ayşenaz getirecekti ama hatırlatmadığımız için unutmuş.
Sonra bu silikonla asla yapışmaz diyerek biraz moralimizi bozdu.😔 Ne yapacağımızı bilemeyerek düşündük ve japon yapıştırıcısı denemeye karar verdik.
Ertesi gün benim evden bulduğum japon yapıştırıcısı ve Ayşenaz'ın getirdiği soğutucu sprey ile Mesude's team (Ayşenaz,Eylül,Cemre) olarak bahçeden gözümüze bir masa kestirip oraya gittik. (Ne kadar uzun bir cümle oldu)