deneme mi? dene-me mi? dejavu?

8 0 0
                                    

Evet yeniden bir deneme sinavi. Suan sicaktan bayilio olsamda gunu unutmadan bu bolumu yazmaliyim.

Cuma gunu yani dun deneme sinavimiz vardi. Acikcasi bu sefer kopya cekebilecegimizi dusunmuyordum.

(Spoiler: cektik)

Cunku hem nobetci ogretmen biyoloji hocasi olacakti hem de bilmiyorum icimde o his yoktu.

Zeynepi yanima cagirdim. Hem kopya cekerken beni kapatirdi hem de canim sikilinca konusurdum canim arkadasimla

(Zeynep: ben senin eglenmek icin kullanabilecegin bir kuklan degilim)

Girdik sinava,dersleri bolusturmustuk.

Edebiyatı sevdigim icin ve iyide yaptigim icin bir hevesle edebiyatı actım.

Acmaz olaydim.

İlk soruyu rahatca cozsemde ikinci soruda emin olamadim. Buna sonra doneyim diyerek 3. Soruya gectim, onuda cozemedim.

Panik olup tek tek sorulara goz gezdirdim ama yok yani

Lgsde bu kadar zorlanmamistim.

Neyse genede kendimi sakinlestirince mantigimi kullanarak 18-19 soru falan cozdum. Sonra bir soru zeynepten 4 soru falan aslidan alarak 25 soru ile edebiyati kapattim.

İlk 18-19 soruyu cozdugumde cemre benimle ayni kitapcik oldugu icin ona kucuk kagitlarla biraz kopya verdim. Aslida ondan gecirmistir

Cemrede bana 1-2 matematik sorusu verdi. Asli ile kitapciklari degistirip onun edebiyat sorularini isaretledim. Aslinin yaptigi sosyal sorularinida gecirdikten sonra geriye fen kalmisti. Acip bir 5 soru falan fen cozup 2 tanesini cemreye verdim.

Artik yapacak bir sey kalmamisti,matematik zaten cozmem imkansizdi,edebiyatta sadece 5 bilgi sorusu kalmisti,fende ise kimya hic bilmiyordum. Bu yuzden biraz yattim,sonra aciktigimi fark edip zeynepe yemegin var mi dedim.

Zeynep: cicibebe var ama acarken ve yerken ses cikar

Ben: ver sen ben hallederim

Cicibebeyi alip ses cikmamasi icin makasla actim. Once bi tane yedim sonra zeynep bi tane yedi sonra asli ve cemreye verdik

Sonra tekrar onlara verdik

Ve tekrar

Her verisimizde aslinda cemreye 2 tane vermis oldugumuzu sonradan hatirladik.

Neyse afiyet olsun Aslicim

Can sikintisindan bir not yazip cemreye vermek icin dondugumde cicibebesi ile goz goze geldik.

O an avi icin pusuya yatmis bir aslan gibiydim.

Notu biraktim ve biskuviyi alip agzima attim.

Arkamdan cemrenin hayvan dedigini duydum ama napiyim artik yemistim.

Biraz daha kalan sorulara goz atip cozebildigimi cozdukten sonra nazmiye hoca geldi.

Milletin sorularini cozmeye basladi

Ben nazmiyefobigim.

Zevkli bir 3 saat gecirdikten sonra pek bir sey olmadi.

Ogleden sonraki derste ben depresyona girmistim. Arkada gulcanla onur sira itme tartismasina girmis.

Gulcan: yapmasana

Nazmiye hoca: dersimiz bitmistir gencler

Son ders bizi saldilar,once firinda biraz oturup cikan herkese tek tek bagirdim

(Rojhata cok kirildim)

Sonra canimiz hülya ablamizla sohbet edip cemreyle ayrildik.

Asliyla servisimi beklerken farkli plakali bir servis geldi. Asli soforu gosterdi,a bu benim cengiz abim diyerek asliyi okula soktum ama sonra servis farkli oldugu icin emin olamayip ayakta dikildim.

En sonunda servise binen tanidik kisilerle servisin o oldugunu anlayip bende bindim. Abi tıraş olmustu

Ben: abi neden servis farkli

Cengiz abim: bende farkliyim bak

Ben: hayirli olsun abi

Tıras olana hayirli olsun mu denir rezil seni

Neyse sonra istiklal marsinda kizgin yaga atilmis patates gibi yandiktan sonra eve dondum.

Buda boyle miss gibi bir gundu

samsat momentsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin