Sabahin 8inde karsimdaki kisiye mdzs diyetine girdigimi anlatiyordum.
Ama bir sey eksikti.
Karsimdaki kisi yoktu.
Nerde kaldi bu kiz diye Asliya soylenirken Asli okula geldigini bildirej bir mesaj atti. 2 saat sinifa gelmesini bekledikten sonra sabrim tasti ve yukari gel yazmaya basladim. Neden sicacik sinifinda oturmak yerine asagida mal gibi dikilirsin ki.
En sonunda sove sove asagi indim. Ayakta dikilen bir Asli gormek icin etrafa bakarken nobetci masasindaki asliyi gordum. Jeton o an dustu
Bugun nobetci olcakti tabi aq
Neyse salakligimi gostermemek icin hic bozuntuya vermeden once ona gunaydin dedim sonra biraz konustum ama oturacak yer olmadigi icin cok bunaldim. İnsan gelen misafire bir tabure verir.
Cemre geldikten sonra cemreyle beraber ust kata ciktim.
(Bilgisayar dersinde izledigimiz keloglan masallari yuzunden can cekiserek ders boyunca guldugumuz dogru degildir)
İlk tenefus aslinin yanina gidemedik cunku odev yapacaktik.
İkinci tenefus kosa kosa aslinin yanina gidip ayni anda masaya tutunup ayni anda "naptin" diye sorunca asli bir an karsisinda iki tane ayni kisiden var zannetti.
Asli bir seyler dedikten sonra tekrar ayni anda "noldu" dedik. Onceden planlamamistik ama ayni anda konusuyorduk. (Buda cemey gucu)
Asli bir cocugun vuruldugunu ama dovulmedigini anlatti. Dikkatlice raporu dinledikten sonra ona veda edip gittik.
Almanca dersimiz saygi ve sevgi panosunun altindaki orospu yazisina gulmekle gecti diyebiliriz.
Ucuncu tenefus direkt aslinin yanina kostuk ve ayni anda naptin diye sorduk. O anda bir tane veli gelip asliya soru sorunca gulme krizine girdik.
Aslimiz buyumuste velilere yardimci oluyormus.
Ayrica vahap hocanin asliya emanet ettigi top gulmemizi arttirdi. (Topu calan birini ve pesinden kosan asliyi gormek hayalimizdi)
Tum bunlar yasanirken elleri cebinde,kapinin onunden disariyi seyreden bir hoca vardi. O an pek dikkatimizi cekmemisti fakat adama ikinci bakisimizda ayni pozisyonda kapinin arkasinda durdugunu gordugumuzde sok olduk.
Adam tamamen ayni hizada ayni pozisyonda hareket etmeden duruyorken bir anda ayni halde kapinin disina isinlanmisti. Uzun sure adami gozetledik ve hic hareket etmedi,kafasini bile oynatmadi oyle kaldi.
Heykel gibi durmasi daha cok ilgimizi cekerken bir anda sanki animasyon gibi slowmotionlu sekilde kafasini cevirince tekrar bir gulme krizi yasandi. Biz gulme krizinden cikip tekrar o tarafa baktigimizda adam gene ayni pozisyonda ve hizada iceri isinlanmisti. Hem korku hem komiklik birlesince kendimizi kaybettik.
Asliya bile dogru duzgun veda edemeden gulerek sinifa ilerledik.
4. Tenefus tekrar aslinin yanina gidecektik ama asli bizim kattaydi. Npc ogretmenin anahtarini ogretmenler odasina goturmustu. Hemen gotune yapistik ve beraber asagi indik. Asli masaya oturur oturmaz ayni anda "naptin" diye sorduk.
(O arada defterinide dizladim ve derste guzel bir mektup yazdim)
Oglen tenefusunde hem buse gelmemisti hem gulcan tarafindan satilmistik. Asliyida yalniz birakmak istemedik ve israrla onu yanimizda goturduk.
(Zorla oruc kizi bizim yemek yiyisimizi izlemeye goturduk desek daha dogru)
Şoka gittigimizde ben mutlu mutlu cikolatalara bakarken cemre bir anda beni alip kasaya goturdu. En son kartimi koyarken kasadaki ablaya beni gosterip bu eylul dedi. Daha sonrada asliyi tanitti.
(Kendi ismini soylemedi)
Okula donunce asliya sinida gel sohbet edelim desekte asagida kalmayi tercih etti (inatci)
Gayet normal bir sekilde 6. Dersi islerken bir anda kafamda bir ampul yandi.
Cemreye dondum ve dedim ki;
"Maske taksam,sacimi toplasam,kapsonu kapatsam ve gozlugu cikarip aslinin yanina gitsem tanir mi"
"Tanir"
"Deneyelim mi"
Basta pek komik gelmesede hayal ettikce gulme krizine girdik. Yapmaya karar verdik. Maskem vardi,tokam vardi,sesimi degistirmeyi ayarlamistim. Tek bir problemimiz vardi.
Kapson.
Kendi montumla gitsem tanirdi o yuzden baskasinin montunu giymeliydim.
Cemrenin hemen yanindaki mont magazasina baktik. Sec begen al tarzindaydi. Orda en dikkatimizi ceken mucizevi hardal rengindeki o guzel monttu.
Tunahanin montu.
Ders boyunca tunahanin montuna guldukten sonra tenefuste tunahandan izin aldik. (Cok utandik)
Degistirdigim kiligimla koridorda ilerliyordum. Asliya gidip rehberligi soracaktim. Cemre onden gitmisti,tam ordan gecerken gulmemi tutamadim ve plan batmasin diye aslilara ugramadan yuruyup gittim.
Gulmemi toparladiktan sonra aslilara dogru yola ciktim.
Asli tanimayacakti,tanisa bile emin olamayacakti yani hayallerimiz boyleydi.
Daha aramizda 2 metre varken asli bana bakip gulerek "bu halin ne" diyince dunyam basima yikildi
2 metre oteden nasil taniyabilirsin amk
Asliya sakamiza dusmedigi icin trip atip tunahanin montunu goturduk. Ben dayanamadim ve aslinin yanina gidelim dedim.
Cemreyle kol kola girdik. Ardindan asliya side eye bakisi atarak yanindan gectik. BU BIZI TEKRAR GULME KRIZINE SOKTU
Obur tenefus tekrar asliya side eye atarak gectik. Hic bir sey demeden sadece bakis atarak gecmemiz BENCE COK KOMIKTI.
Gecerek kantina gittik. Ordan iki pipet alip ciktik. Pipetlere ucgen sekli vererek tekrar aslinin onunden bir sey demeden gectik.
Ve tekrar.
Bahceye ciktik agactan ot aldik ve iceri girip asliya bakmadan otlari masasina atip robot gibi gittik.
Finalde pipetleri acip agzimiza koyduk ve oyle gectik.
Son derse girmistik. Tuvalet izni alip defter toplayan aslinin yanina gidip 2 dakika onla beraber toplayacaktik.
Asli defter icin sinifa girince cikarken arkasindan asli diye bagirdim ama hemen pisman oldum.
Pismanligim bagirmama degildi
Pismanligim "neden ates diye bagirmadim"di
Hemen izin alip siniftan ciktim. Aslinin yanina gittim. Cemrede gelicek simdi biraz bekleyelim desemde acelem var diyerek gitti. Genede yilmadim ve cemreyi bekledim,ama gelmedi. İzin alamamis.
Neyse sinifa dondum.
Cikista asliya 91292 tane mesaj attim. Servisten benim icin yer tutmasini isteyecektim.
Her gun servise kosmaktan yorulmustum. Bir guncukte olsa rahat rahat okuldan cikmak istiyordum ama mesajima bakmadi.
Cikista servise kostum gene. Cemrede pesimden geldi. Cantami biraktiktan sonra asliyla vedalasmaya servisten indim.
Cemreyle bahce bosalana kadar mal gibi bekledik.
Neyse sonuc olarak aslicigim icin o kadar kilik degistirmeme,mektup yazmama,salak gibi gecip durmalarima ve yurumeye usenmeme ragmen her tenefus asagi inmeme karsilik olarak bir vedalasma bile alamamistim.
Bir daha kimseyle vedaslamiyorum amk
Neyse cok komik ve cok eglenceli bir gundu. Asli hep nobetci olmali. Keske busede olsaydi.
Byee😘😘