Muratın bu bolumden haberi var

13 0 0
                                    

Sabah tek basina okula yururken gordugum buseyle aslinin gelmedigini anlamistim. İnsan bir haber verirdi aslicim.

İlk ders cok yavas ve sikiciydi. Bu yuzden canim cok sikilmisti. Eglenceli bir seyler olsun istedigim icin cemreye kutuphaneye gidelim dedim. Bos bos oturarak tenefus geciremezdim.

Kutuphaneye gittigimizde kapi kilitliydi. Cemre elif hoca nobetciydi ona soyleyelim dedi ve bizim kattaki koridorda biraz yuruduk.

Daha sonra pardon burda degil asagida nobetciydi dedi ve asagi kata inip ordada biraz yuruduk.

Sonra dur bahcede nobetciydi dedi ve bahceye donduk. Bahcede direkt elif hoca ile karsilastik.

"Hocam kutuphane kitli"

"Kitli mi? Nobetci gelmedi mi acaba bir murata sorun"

Murata sormak icin sinifa ciktik. Hoca bize murata haber verin demedi murata sorun dedi.

Kutuphanenin neden kilitli oldugunu soracaktik. Haberin var mi yok mu diye degil.

Sinifa gulumseyerek girdik ve gayet neseli bir sekilde murata seslendik.

"Murat kutuphanede nobetci yok"

"Yo var"

"E yook"

"Var,haberim var,gelicek,gitti,siz ne yapacaksiniz kutuphanede,haberim var,var"

Gayet normal sordugumuz soruya murat bizi tersleyerek lafi agzimiza tikarai cevap vermisti.

Tamam murat haberin var ama biz onu sormadik ki nobetci nerde diye soracaktik.

Agzimiza tikilan lafla bir sey demeden uzaklastik. Derste bu konu acildi ve cemreyide benide gulme tuttu.

Muratin her seyden haberi var.

Sonraki tenefus bir kiz (ismini yazmayim) sinifa "iy les gibi ayak kokuyo burasi" diyerek girdi.

Bizim sinifimiza bir yabancinin les gibi kokuyor demesini sinirimizi bozdu. Gelme o zaman bizim sinifa Allah Allah

Bizde cemreyle hemen kalktik o kizin sinifa gitmeye. Yolda buseyide aldik yanimiza ve sinifin kapisina vardik. Kapida 5 dakikalik bir hazirlanmanin sonunda sinifa girdik. Bayagi bir sovup geri ciktik.

Ve yalanda degildi sinif gercekten bozuk parfum gibi bir sey kokuyordu.

Bizim sinifa geri donuncede burnumuza cilekli sakiz kokusu geldi.

Kiz galiba kendi sinifinin kokusunu bizim sinifa girince algiladi.

samsat momentsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin