Yes Rocat,go

8 0 0
                                    

Gene firinda mal mal oturdugumuz gunlerden biriydi (bugun)

Cemreyi acilan bir camin yanina oturtmakla hata mi etmistik bilmiyorum (kesinlikle etmedik cok eglenceliydi)

Kendi kendine can sikintisindan camla oynamaya baslamisti. Camin nasil acildigini cozmus ve daha sonra karsidan karsiya gecmek icin bekleyen adama seslenip el sallamisti.

Adam: Göklerden bilinmeyen varliklar bana sesleniyor.

Daha sonra adam biraz bize dogru yaklasti. Cemre tekrar seslenince adam sanirim travma gecirdi. Sizofreni tanisini koydurmak icin akil hastanesine gitmek icin karsiya gecip arabasina binip gaza basti.

Komik olan adamin karsiya gecerken,arabasina binerken ve arabayla giderken bize dogru bakmaya devam etmesiydi. Sanirim sizofren mi oldu anlamaya calisiyordu.

Biraz yemegime devam ettikten sonra karsidan karsiya gecmeye giden rojhati gorduk. Anlik gelen gaz ve cesaretle en fazla ne olabilir diyerek cemrenin ustune egilip cama ciktim. Amacim seslenip el sallamakti,ama biraz ters tepti ve ROJHAT diye bagirdigim an utanip el sallamaktan vazgecip saklandim.

Gulmeyi kesip kafami kaldirdigimda rojhatin bize dogru bakip gormeye calismasini fark ettim ve daha cok guldum.

Rojhat: Göklerden bilinmeyen varlıklar bana sesleniyor

İki saat yolda bize dogru bakti. Yuzune gunes geldigi ve firinin camlari filmli oldugu icin iki saat bizi goremedi. En sonunda vazgecip gitti.

Yarin rocat diye bagiracagim. Umarim sevgi hoca geldi korkusuna yola atlayip ezilmez.

Go rocatcim

samsat momentsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin