Przewodnik dla zagubionych

2.1K 52 25
                                    

Specjalnie dla każdego, kto nigdy nie miał żadnej styczności z tą serią, a jednak chciałby przeczytać tego fanfika. Postaram się, żeby było krótko, zwięźle i na temat. Wszystkie informacje podane poniżej są kanoniczne, w headcanonie będą oczywiście odchyły, spowodowane różnicą wieku bohaterów.

Mamy czwórkę głównych postaci. Wszyscy są w tym samym wieku, chodzą do czwartej klasy. Przyjaźnią się od przedszkola.

Eric Cartman - czyste zło w rozmiarze 5XL. Człowiek bez jakichkolwiek hamulców, w wielu odcinkach główny antagonista serii. Nienawidzi stanowczej większości świata, a najbardziej żydów i rudzielców. Często nazywany spaślakiem albo grubasem. Jest jedynakiem, mieszka z mamą, która go rozpieszcza.

Kyle Broflovski - pochodzi z żydowskiej rodziny, w dodatku ma rude włosy, przez co często jest wyśmiewany przez Cartmana. Jego matka jest zaciętą działaczką społeczną, co również nie ułatwia mu życia. Jego super najlepszym przyjacielem jest Stan Marsh, również ich rodzice pozostają są ze sobą dość blisko. Ma adoptowanego, młodszego brata z Kanady o imieniu Ike. Czasem bywa trochę nerwowy, zwłaszcza, jeśli chodzi o Cartmana, który jak nikt inny działa mu na nerwy. Zdarza się, że jest naiwny, ale zazwyczaj zachowuje jasny umysł. Często można odnieść wrażenie, że jest najinteligentniejszą osobą w grupie.

Stan Marsh - często przedstawiany jako lider grupy. Generalnie lubiany w szkole. Jest najbardziej wrażliwy i uczuciowy z całej czwórki, miewa epizody depresyjne. Mieszka z rodzicami i starszą siostrą Shelley, która traktuje go jak zło konieczne i skończonego debila, nie mają ze sobą za dobrych relacji. Kocha zwierzęta, kiedyś próbował przejść na wegetarianizm. Ma dziwną przypadłość - wymiotuje, kiedy przebywa w towarzystwie osoby, w której jest zakochany. Przez długi moment w serii jest związany z Wendy Testaburger.

Kenny McCormick - pochodzi z biednej rodziny, jego ojciec jest alkoholikiem. Ma młodszą siostrę, którą bardzo kocha i dla której jest naprawdę dobrym bratem. Choć przez całą serię praktycznie nie jesteśmy w stanie zrozumieć, co mówi (jego linie dialogowe to bełkot, typu "mmph cmhppmh fhp hmmp mmph" - dosłowny cytat), wiemy, że bardzo dużo przeklina, nawet jak na standardy serialu. Już jako dziesięciolatek jest bardzo zafascynowany seksualnością i pornografią. Jest nieśmiertelny, umiera w większości odcinków, ale wciąż powraca do żywych, jakby nigdy nic.

Pozwolę sobie wrzucić jeszcze kilka słów na temat wspomnianej dziewczyny Stana - Wendy.

Wendy Testaburger - bardzo inteligentna dziewczyna, przywódcza i popularna. Oprócz bycia w związku ze Stanem, miała krótki epizod dziwnego pociągu do Cartmana. Jest bardzo zazdrosna, w jednym odcinku zleciła morderstwo nauczycielki, w której Stan się zauroczył.

Jeśli jeszcze się nie zniechęciłeś, to w takim razie

come on down to South Park
And meet some friends of mine

Ściskam
Aiden

One Hot Minute | South Park | StyleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz