Когато полицията влезе в дома на Лора, Кайл и Джей се предадоха веднага. Маги беше мъртва, Ши Йон беше откаран в болница, а Лора не знаеше къде се намира. Изведнъж прекрасният семеен живот се беше превърнал в невъобразим кошмар. Ад! Как е била толкова сляпа? Лора беше в шок и я откараха в болницата неспособна да общува или да се погрижи за себе си.
Ши Йон се оказа късметлия. В болницата го наричаха „чудо". Когато Маги напълни гърлото му със строителна пяна той наистина започна да се задушава, но просто загуби съзнание. Това, че не се бореше му бе спасило живота. Дишането му се бе успокоило и все пак е могъл да си поема достатъчно въздух, за да остане жив. Чудо! Но лежа с дни на операционната маса, за да може да живее. Лекарите се съмняваха, че ще е момчето, което е бил преди, ако изобщо се събудеше.
След няколко дни Кайл и Джей си признаха за убийството на Ник. Майка му и баща му веднага отидоха в болницата да видят как са Лора и Ши Йон. Лора все още не беше на себе си и и даваха силни успокоителни, а момчето лежеше в безсъзнание. Не успяха да говорят и с двамата. Позволиха им да погребат Маги и те го направиха защото имаха огромен грях за изкупване. Обвиниха племенника си, нарекоха го убиец. До скоро искаха да видят Ши Йон два метра под земята, мечтаеха си да видят как го ядат червеите. Как стана така? Двете момчета бяха по-близки от братя, а може би бяха братя в някой друг живот. Ник и Ши Йон винаги си помагаха, винаги разговаряха и се справяха с всичко заедно. А сега Ник беше мъртъв, а Ши Йон береше душа в болницата. Всичко това заради Кайл и Джей.
Мина седмица, след като признаха за още няколко убити семейства при това с подробности, Кайл и Джей не показаха съжаление. Може би дори се забавляваха, бяха в светлината на прожекторите, всичките им престъпления бяха на показ. Те бяха горди. Даваха интервюта от килиите си и споделяха извратените подробности все едно бяха извършили геройства. Единственото, което ги тормозеше беше, не че няма да излязат от затвора до края на живота си, а че не са успели да довършат Ши Йон и Лора. Това ги побъркваше. След още седмица на интервюта и събиране на информация като че ли бяха се похвалили със всичко. Два дни не казаха нищо, а след това на третия ги намериха мъртви. Бяха изтръгнали пружина от леглото и бяха разпорили гърлата си с нея. Превърнаха се в още по-голяма сензация. Техни снимки и историята им беше във всички вестници и предавания по телевизията. За Ши Йон и Лора никой не каза нищо. Бяха се превърнали в част от статистиката. Просто жертви.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Soul - Душа
Детектив / ТриллерКакво става когато една жена се доверява сляпо на мъжа до нея? Трябва ли да се доверяваме сляпо на половинките си? До къде ще стигне манипулацията и колко от героите ще останат живи до края? Една любов възникнала сред хаоса и нещастието.