Ши Йон успя да заспи на разсъмване, просто умората надви ужасът, който се зараждаше в него. Час по-късно Джей влезе в стаята и заля лицето на Ши Йон с чаша студена вода:
- Успял си да заспиш – гласът му беше жесток.
Ши Йон се стресна и подскочи в леглото си:
- Защо...
- Не си успял да вземеш парите?
Ши Йон заби поглед в пода:
- Хванаха ме. Сега заради теб ще го отнеса аз на закуска.
Джей се разсмя:
- Вината си е изцяло твоя. Не аз убих братовчед си, нали така?
Ши Йон не отговори.
- Освен това си искам парите. Но вече ми трябват 500.
Ши Йон запремига невярващо. Главата го болеше и му се виеше свят от недоспиването. Това наистина ли се случваше? Беше безумие. Доведеният му брат го изнудваше и искаше немислима за него сума пари. Майка му вероятно щеше да го накаже до края на живота му, а значителна част от семейството искаше да му откъсне главата. Това беше кошмар!
- Махай се – извика на Джей.
Като котка Джей мина през стаята и се хвърли върху Ши Йон на леглото му. Стисна с две ръце доведения си брат за гърлото така че изобщо да не може да си поема въздух:
- Тук вече командвам аз! Ако реша мога да те убия още сега или да те оставя да живееш жалкия си живот, за да те гледам как се гърчиш.
Ши Йон се опитваше да се изплъзне от хватката на Джей, но той беше наистина силен и продължаваше:
- От сега нямаш право на глас в тази къща. Ако ти кажа да излижеш тоалетната точно това ще направиш, ясно ли е? Няма въздух да си поемаш ако не ти позволя!
И го пусна защото видя, че наистина щеше да умре в хватката му. Ши Йон се закашля опитвайки да си поеме дъх. Джей стана от леглото и тръгна към вратата, но се обърна към момчето:
- Не забравяй никога, че дишаш защото аз ти позволих!
С тези думи излезе и слезе надолу.
Ши Йон на свой ред успя да се надигне от леглото с такова нежелание, че му се струваше по-лесно да преплува олимпийски басейн с блокове бетон на краката. Знаеше какво го чака долу. Главата и вратът го боляха заради тъпия Джей. Отиде в банята и както подозираше ръцете на Джей бяха оставили белези върху шията му. Изми се, облече се и реши да отиде и да си понесе скандала. В края на краищата той даде хапчетата на Ник и трябваше да бъде наказан някак. Може би това беше начина.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Soul - Душа
Mistério / SuspenseКакво става когато една жена се доверява сляпо на мъжа до нея? Трябва ли да се доверяваме сляпо на половинките си? До къде ще стигне манипулацията и колко от героите ще останат живи до края? Една любов възникнала сред хаоса и нещастието.