18

2 0 0
                                    

Лили реши да провери какво става с Ши Йон. Щеше да го изненада. Надяваше се майка му да се е прибрала. Знаеше, че приятелят и е на работа вечерта и искаше да си открадне малко време с него.

Промъкна се много внимателно към къщата. Ши Йон не трябваше да я вижда, искаше да го изненада или стресне или каквото всъщност стане. Имаше огромна нужда да го прегърне. Като че ли черпеше сила от неговите прегръдки. До скоро нямаше представа, че точно с това не особено забележително момче ще създаде подобна връзка. Странният Ши Йон, който не иска да се набива много на очи в училище. Нейната може би първата и истинска любов.

Отвори много бавно и безшумно вратата и хлътна в къщата. Веднага чу, че нещо става в кухнята и реши да отиде да поздрави. Промъкна се на пръсти. Леко надникна в кухнята и очите и се разшириха от ужас. Видя Лора, вързана за стола и Маргарет за кухненската маса. Кайл държеше нож, ръцете му бяха окървавени почти до лактите. Видимо той беше разрязал корема на бабата и в момента беше зает съсредоточено да тегли червата и от там. Клетата старица просто гъгнеше, неспособна да издаде вик. Джей от своя страна беше хванал Ши Йон за косата и го държеше до масата. Какво му беше на Ши Йон, дори не се съпротивляваше? Защо не се бореше, защо не викаше, защо не мърдаше? Джей увиваше червата на Маги около врата му, а Лора просто плачеше тихо.

Лили не успя да реагира веднага. Беше толкова стъписана, че мисълта и се изпразни за няколко минути. Това истина ли беше? Случваше ли се наистина или сънуваше някакъв извратен кошмар? Лили направи крачка назад. В момента, в който ужасната гледка изчезна от погледа и тя събра силите си и побягна навън. Трябваше да извика помощ. Трябваше да спаси Ши Йон. Нейния любим човек умираше, точно както тя беше предусетила по-рано. Скапани усещания!

Момичето връхлетя в дома си и веднага се обади на полицията. Стараеше се да подреди изреченията си така че да я разберат, но изреченията излизаха от устата и не особено членоразделно. Беше ужасена. Все пак успя да даде адреса и да обясни какво е видяла.

Полицията дойде след точно 7 минути. На Лили и се стори цяла вечност. Все още виждаше безжизненото тяло на Ши Йон пред очите си. Беше наистина ужасена. 

Soul - ДушаOù les histoires vivent. Découvrez maintenant