Deniz hırçın bir sevgiliyi andırır Güçlü, bilinmez, büyüleyici.
Bırak kendini denizin huzurlu ezgisine.
Alsın seni engin derinliklerine Çek son nefesini içine.
İzin ver, götürsün seni gelgit karanlık gizemine. Böylece bir olursunuz hiç ayrılmamak üzere.
Denizin dibinde Ebedi uyku ile....
..Taehyung..Rahatsız edici yatakta esnemek için gerildiğimde vücudumuzdaki tüm kemikler kırılmışçasına sızım sızım sızlıyor, bense garip sesler çıkartarak sızlanıyordum. Siktir! Dün gece, nasıl bir kabus gördüm öyle ben? Gerçekten boğazım ağrıyormuş gibi hissediyorum. Tonlarca tuzlu su yutmuş gibiyim. Dün gece rüyamda görmüş olduğum yaratık. Neyin nesiydi öyle? Ne bir insan, ne de bir hayvan gibiydi. Siktir! Neyin nesiydi o öyle. Gördüğüm her neyse, o şey fazla gerçek gibiydi. Büyük bir ihtimalle dün gece fazlasıyla yorgun olduğum için kabus görmüş olmalıyım. Büyük ihtimalle Jimin'nin uyanmasını beklerken uyuya kalmış olmalıyım. Aklım bir çeşit oyunlar oynadı bana. Sikeyim! Bu kimin umurunda.. Kurt gibi açım. Ajusshi bir şeyler hazırlamış olmalı. Ajusshi'nin dün bizim için hazırladığı yicekler aklıma doluștukça ağzım sulanıyor.
"Jiminshhh! Seni kahrolası piç veled!! Uyan! Uyan ve bana dün geceki fosur fosur uyumanın hesabı ver. Seni köpek!."
Yataktan doğrularak hamle yaptığım sıra ayaklarımın ıslaklığı tüm bedenimi ürpertici bir şekilde titretmiști.
Ben... B-ben neden sırıl sıklam ıslağım.? Ayak bileklerim yere temas etmesiyle ayaklarımın tamamı sulara gömülmüş jimin'nin net görüntüsü giderek silikleșmeye başlamıştı. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken odanın tamamı suyla kaplanmıştı. en ise çaresizce suyun altında kalarak çırpınmaya başlamıştım. Yavaştan kapalı dudaklarımın arasında sızarak ağzıma dolan su tuzluydu.
-ihmislapsi, sinun täytyy herätä nyt
(insan yavrusu artık uyanmalısın.)-Kimsin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My heart is captive to love
FantasiBir deniz erkeğinin göz yaşı görebileceğiniz en değerli șeydir...