3

595 46 103
                                    

"HYUNJİN, KOŞ ÇABUK BURAYA!"

Bağırmamla bebeğim korkmuş olacaktı ki bana şaşkınca bakıyordu ama şu an bu durumda sinirli olmamak mümkün değildi.

"GÜZELİM, N'OLUYOR?!"

"BU NE?!"

Yong-Jin'in boynunu göstediğimde hızla gösterdiğim yere baktı. Gözleri büyüdüğünde bana bakmaya başladı.

"Kızımızın boynundaki bu morluk ne?"

"Ee, sanırım sabah kızımızla oynarken işleri biraz fazla ilerlettim. Özür dilerim."

"Hyunjin, sen mal mısın? Sen nasıl kızımızın boynunu morartıyorsun?"

"Bebeğim, cidden özür dilerim. Yalandan ısırıyormuş gibi yapıyordum. Sanırım ben işleri biraz ciddiye aldım."

İç çektim ve kızımızın dudağına minik bir öpücük bıraktım. Ardından da alnına.

"En azından küçük bir şey, geçer sabaha. Sen de çıkar üstünü yat yatağa. Ben de Yong-Jin'i uyutacağım. Zaten gözleri dalıyor, uyur hemen."

"Tamam güzelim, uyut sen kızımızı."

Yong-Jin'i kucağıma alıp sallamaya başladığımda ağzında olan emziğini emiyor, bir elini de yanağıma atarak bana bakıyordu.

Gözleri hafiften kapanmaya başladığında gülümsedim ve Yong-Jin'i izlemeye başladım. Biz bunu nasıl yaptık ya?

Yong-Jin gözlerini tamamen kapattığında biraz daha dalması için beklemeye başladım.

"Güzelim, kızımızı odasına götürme. Bu gece bizimle yatsın. İkimizin sıcaklığını hissetsin, o yatağın değil."

Hyunjin'e gülümseyerek baktığımda kıkırdayarak yanıma geldi ve dudağını öptü. Ardından yatağa yattı ve bana dönüp, beni izlemeye başladı.

Ben de Yong-Jin artık iyice uykuya daldığı için yavaşça Hyunjin'in yanına yatırdım ve ayağa kalkarak ışığı kapatmaya gittim.

Ben ışığı kapattığımda Hyunjin iki tarafta da olan abajuru yakmıştı. Ayağımdaki terlikleri çıkardım ve kızımın yanına yattım.

Elimi Yong-Jin'in karnına koyduğumda, Hyunjin de kendi elini elimin üstüne koymuştu. Gülümsedim ve Hyunjin'e bakmaya başladım.

"Seni çok seviyorum."

"Ben de seni çok seviyorum, güzelim."

Gülümsedim ve elimi Hyunjin'in yanağına attım. Hyunjin gülümseyerek bana doğru uzandı ve dudaklarıma yapıştı.

Açlıkla ve hırsla öperken, odayı sadece öpüşmemizden çıkan ıslak sesler ve nefes alış veriş seslerimiz dolduruyordu.

Hyunjin kızımızın üstünden geçerek üstüme çıktığında gülümsedim ve ellerini boynuna sardım. Elini belime attığında okşamaya başlamıştı.

Dudaklarımdan ayrılıp boynuma yöneldiğinde işler daha da ileriye gidiyordu. Sessiz inlemelerim ve Hyunjin'in mırıldanmaları odayı doldurmaya yetiyordu.

"Hyun, durmalıyız. Yanımızda kızımız var."

Hyunjin emdiği yerlere öpücük bıraktıktan sonra son kez dudağıma öpücük bıraktı ve geri yerine yattı.

"İyi geceler, yavrum."

"İyi geceler, sevgilim."

______

"Benim güzel kızım, bebeğim, birtanem, güzelim. Hadi uyu artık güzel bebeğim benim."

Gözlerimi araladığımda Yong-Jin'i uyutmaya çalışan Hyunjin'e baktım. Ardından yandaki dijital saate. Saat 04:57'idi.

Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ 2 | HyunLix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin