7

478 42 148
                                    

2 Yıl Sonra:

"Bebeğim, ye artık mamanı lütfen."

Yong-Jin inatla mamasını yememeye artık sabrım taşmıştı.

"Neden yemiyorsun peki bebeğim?"

"Aç deyiyim baba, yemek istemiyoyum."

Mamayı masaya bıraktım ve Yong-Jin'i kucağıma alarak yanağına öpücük bıraktım.

"Baba, Hyunjin babamı uyandıyalım mı?"

"Umm, dün gece geç saate kadar çalıştı bebeğim. Şu an baya yorgundur. Sanırım kendisi uyansa daha mantıklı olmaz mı?"

"Peki, öyle oysun baba."

Belimde hissettiğim kollar ile irkildim ve arkamı döndüm.

"Kim demiş yorgun olduğumu?"

"Baba!"

Yong-Jin hemen Hyunjin'in kucağına gittiğinde gülümsedim ve O'nları izlemeye başladım.

"Günaydın baba!"

"Günaydın, güzel kızım. Yemek yedin mi?"

Yong-Jin'in bakışları beni bulduğunda Hyunjin de bana bakmaya başlamıştı.

"Yong-Jin dün akşamdan beri yemeğini yemedi Hyunjin babası. Sanırım O'na güzel bir ceza vermeliyiz."

"Hmm, demek dün akşamdan beri yemeğini yemedin? O zaman güzel bir cezayı hak ettin. Hadi şu minik perinin cezasını verelim sahip olduğum peri!"

Hyunjin Yong-Jin'i hızla koltuğa yatırdığında O'nu gıdıklamaya başladı. İkisinin kahkahaları evi doldururken gülümsedim.

Ardından yanlarına gittim ve kızımı kucağına aldım.

"Bu kadar ceza yeter Hwang Hyunjin. Sen de mutfağa git ve kahvaltını et."

"Tamam güzelim. Siz de yukarı çıkın, ben yemeği yedikten sonra yanınıza gelirim."

"Tamam sevgilim."

Yong-Jin ile beraber yukarı çıktığımızda Yong-Jin'i yatağa otutturdum ve ben de yanına oturdum.

"Bebeğim, Min-Young'u çağıralım mı?"

"Çağıyalım baba! Jisung abiyi de çok özyedim."

"Tamam bebeğim, çağıralım o zaman."

Cebimden telefonu çıkardım ve Jisung'u aramaya başladım.

Arama
Jisung

"Alo? Efendim Felix?"

"N'apıyorsun?"

"Hiç, öyle oturuyoruz."

"Hmm, anladım. Min-Young'u alıp bize gelsene. Yong-Jin sanırım sizi biraz özlemiş."

"Tabi, yarım saate geliriz."

"Tamam hayatım, görüşürüz."

"Görüşürüz canım."

Arama Sonlandı
36 Saniye

_

_

Telefonu kapattıktan sonra yandaki masaya bıraktım ve Yong-Jin'e döndüm.

"Yarım saate gelirler bebeğim."

Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ 2 | HyunLix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin