18 (M)

678 43 52
                                    

"hyunjin!"

kahkaha atarak odamiza dogru gidiyorduk. saat sabaha karsi dorttu ve biz Min-Young'un dogum gunu partisinden cikmistik.

Yong-Jin Min-Young'larda, yani Jisung'larda kalicakti. Tabi biz de bunu degerlendirmeliydik.

eve geldigimiz gibi Hyunjin hizla beni kucagina almis, odamiza cikartiyordu ve zaten ben de bunu istiyordum.

partide o kadar cok icmistik ki, en son Hyunjin'le tuvalette yiyisiyorduk.

su anda odamiza girmistik ve Hyunjin beni bir hirsla yataga yatirmis, uzerime cikmisti. tabi ben o an sadece hissettigim zevke odakliydim.

alt tarafim sisliyor, altimdaki pantolondan dolayi zorlaniyordu. ayni sekilde Hyunjin de oyleydi.

Hyunjin boynuma yonelip boynumu opmeye basladiginda, elimi ensesine koydum ve oksamaya basladim.

o sirada gozlerim kapaliydi, sessizce inliyordum ve gogusum hizlica inip kalkiyordu. dayanabilecek durumda degildim.

"hmm bebegim, yillar gecsede sana karsi hâlâ o kadar doluyum ki...nasil desem bilemiyorum."

"ben de sevgilim, ben de. seni surekli icimde istiyorum, surekli verdigin zevkleri dusunuyorum, o koca penisinin her santimini yalamak istiyorum, sabahlara kadar beni becer istiyorum, boynumu, gogusumu, dudaklarimi, bacaklarimi hatta butun bedenimi morartmani istiyorum. ozellikle de seninle kirli konusmayi istiyorum, babacigim...-"

"ahh bebegim, siktir! bu cumlelerin beni kadar etkiledigini biliyorsun. bilerek yapiyorsun biliyorum guzelim, sana istedigini verecegim. seni sabaha kadar becerecegim, sabaha kadar icinde olacagim."

"tesekkur ederim, babacik..."

Hyunjin bir hizla dudaklarima yoneldiginde hizla dudaklarimi arayalarak, karsilik vermistim agzimin icine girmeyen calisan dile.

dillerimiz kavustugunda elimi Hyunjin'in bedeninde gezdiriyordum. elimi Hyunjin'in tisortunun altindan goguslerine getirdigimde, goguslerini siktim.

dudaklarimin icine kucuk bir inleme biraktiginda, kalcami kaldirdim ve ona surttum. dudaklarimdan ayrilip derince inlediginde, elini kalcalarima sarip beni kendine daha sert surtmustu.

odayi ikimizin derin inlemeleri doldururken, alt tarafimin artik acimaya basladigini hissetmistim. dayanamiyordum resmen. bu adam beni saniyesinde sirilsiklam ediyordu.

"Hyunjin, dayanamiyorum."

"mhh, ben de bebegim, ben de."

Hyunjin dogruldu ve ilk once ustundeki tisortu cikardi, ardindan da pantolonunu.

sonra benim pantolonumu ve tisortumu cikartarak herhangi bir yere atmisti. Hyunjin'i omuzlarindan tutarak yataga yatirdigimda, ustune ciktim ve dilim ile boynundan, gogusune gelmistim.

minik gogus ucunu agzima aldigimda, odaya dedin inlemesini birakmisti. diger elimi de yandaki gogus ucuna attigimda, elimle sikmaya baslamistim onu.

dudaklarimin icindeki gogus ucu, Hyunjin'in maf olmasi icin bir nedendi. elleri saclarimda geziyor, hafiften saclarimi cekiyordu.

en sonunda gogus ucunu biraktigimda, elimi boxerina atmistim. boxerinin uzerinden penisini oksuyordum.

odaya derin inleme biraktiginda avucumun icindeki penisi sikmistim. cigliga yakin inlemesi ile yarim agiz siritmistim.

ardindan boxerini indirdim. sertlesmekten kapkalin olun, iyice uzunlasan, iyice buyuyen ve her tarafindan damar cikan penisi ile bakisiyordum.

yavasca elime aldigimda gozlerimi Hyunjin'e cevirdim. gozlerini bana dikti ve konusmaya basladi;

Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ 2 | HyunLix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin