"Bebeğim, banyo yapmak ister misin?"
Yong-Jin bacaklarımda yatarken sormuştum bu soruyu.
Hızla kafasını kaldırdı ve bana heyecanla bakmaya başladı. Yong-Jin banyo yapmayı çok seviyordu.
"Yapayım baba!"
Gülümsedim ve Yong-Jin'in saçına öpücük bıraktım. Ardından mutfakta bana ve kendine kahve yapan Hyunjin'e seslendim.
"Sevgilim, iki dakika gelebilir misin!"
Hyunjin'in terlik seslerini duymamla kapıya baktım. Gülümseyerek yanımıza geldi ve dudağıma bir öpücük bıraktı.
"N'oldu güzelim?"
"Ben Yong-Jin'i banyo ettireceğim, ardından uyutacağım. Eğer bir işin yoksa Yong-Jin uyuduktan sonra seni banyoya davet etmek istediğimi söylemek için çağırdım."
Hyunjin'in bakışları koyulaştığında sırıttım. Ardından bize dikkatle bakan Yong-Jin'e baktım.
"Baba, sen Hyunjin babamı mı yıkıyacaksın?"
A-
"Hayır bebeğim, baban kendisi yıkanacak. Ben seni uyuttuktan sonra baban yıkanacak sonra da ben yıkacağım. Ardından de uyuyacağız."
"Anyadım baba. Hadi aytık banyo yapmak istiyoyum!"
"Ahh, tamam bebeğim. Yukarı odana çıkalım, gel."
Yong-Jin beni beklemeden hızla merdivenlere yöneldiğinde bağırdım.
"Güzelim, yavaş çık merdivenlerden! Düşmek istemezsin değil mi?"
Yong-Jin bu sefer merdivende oturdu ve beni beklemeye başladı. Gülümsedim ve ayağa kalkarak Hyunjin'e döndüm.
"Sen de mutfaktaki işini çabuk bitirsen iyi edersin."
Hyunjin hızla koltuktan kalktı ve mutfağa gitti. Ben de merdivenlerden çıkmaya başladım ve Yong-Jin'in olduğu basamağa geldikten sonra O'nu kucağıma alarak odasına çıkmaya başladım.
Yong-Jin'in odasına geldikten sonra Yong-Jin'i yatağa otutturdum.
"Bebeğim, üstünü kendin çıkarabilir misin? Yoksa ben mi çıkarayım?"
"Sen çıkay baba."
"Tamam bebeğim. Ama ilk önce sana kıyafet seçmeliyiz."
Yong-Jin'in dolabına gittim ve dolabın kapağını açarak O'na kıyafet seçmeye başladım.
Yong-Jin yaşından daha olgun davranıyordu. Bu yüzden bez kullanmıyorduk artık. Zaten yakında üç yaşına girecekti.
En güzel geceliğini aldım ve dolabın kapağını kapatıp alt çekmeceden iç çamaşırını ve atletini aldım. Bir alt çekmeceden de çorabını aldım.
Ardından o çekmeceyi de kapattıktan sonra diğer kapaktan bornozunu aldım.
Sonra da Yong-Jin'in yanına gittim ve elimdekileri yatağın üzerine bıraktım. Yong-Jin'in dudağına öpücük bıraktığımda gülümsedi.
Ardından yatakta ayağa kalktı ve bana sarıldı. Gülümsedim ve ben de O'na sarılarak saçlarını okşadım.
"Senin beni öpmeni çok seviyoyum baba. Beni hey zaman öpüyoysun ama dudağımdan öpmeni daha çok seviyoyum. Cidden biy annem yok ama bana çok fazla anne gibi yaklaşıyoysun. Seni geyçekten çok seviyoyum baba."
Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde gülümsedim ve Yong-Jin'in saçlarına bir öpücük bıraktım. Cidden Yong-Jin yaşından daha çok olgun davranıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tᴀᴋɪɴᴛɪʟɪ Üᴠᴇʏ 2 | HyunLix
Hayran Kurgu"𝑩𝒆𝒏𝒊𝒎𝒔𝒊𝒏, 𝒔𝒂𝒅𝒆𝒄𝒆 𝒃𝒆𝒏𝒊𝒎!.." "𝑺𝒆𝒏𝒊𝒏𝒊𝒎 𝒗𝒆 𝒔𝒂𝒅𝒆𝒄𝒆 𝒔𝒂𝒏𝒂 𝒂𝒊𝒕𝒊𝒎, 𝒔𝒆𝒗𝒈𝒊𝒍𝒊𝒎..." Dikkat: Argo, küfür, şiddet, cinsellik vb. şeyler içerir