Chapter 14 ♡ ( 🐯🐰 🔞 )

623 55 2
                                    

🔞🔞🔞🔞

ජන්කුක් ටේගේ රොස පැහැති දෙතොල් වලට ලං වෙලා ටේව සිපගන්න ගත්තා,
උඩු තොලත් යටි තොලත් මරුවෙන් මරුවට උරන්න ගත්තා, ටේ මුලින්ම පුදුම උනාත් එයා කිස් එකට ප්‍රතිචාර දක්වන්න වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ... ජන්කුක් ටේගේ යටිතොල හපලා ටේගේ අවසරයෙන් එයාගේ දිව කට ඇතුලටම අරන් ගිහින් ටේව රස විදින්න ගත්තා....

මේ අතරේ ජන්කුක් ටේගේ බාත්රොබ් එකේ පටිය හිමිට ගලවලා ටේගේ උරහිසේන් පැන්නුවේ ටේව ජන්කුක් ඉදිරියෙදි නිරුවත් කරමින්

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.


මේ අතරේ ජන්කුක් ටේගේ බාත්රොබ් එකේ පටිය හිමිට ගලවලා ටේගේ උරහිසේන් පැන්නුවේ ටේව ජන්කුක් ඉදිරියෙදි නිරුවත් කරමින්...

🐰 :- බබී මම මේ වෙනකල් දැකලා තියෙන ලස්සනම දෙවල් වලින් එකක් තමයි ඔයා...

කිස් එක නවත්තපු ජන්කුක් එහෙම කියලා ටේව ඇඳට තල්ලු කරාලා නැවතත් ටේගේ තොල් වලට බර වෙලා එයාව සිපගන්න ගත්තා... එහෙන්මම ටේගේ තොල් වල ඉදන් පහාලට හාදු තියාගෙන ආව ජන්කුක් නැවතුනේ ටේගේ සමාජිකයා ගාව.

ඇඳට වැටුනු පාර ටේගේ කකුල් දෙක තවම ටයිල් පොළවේ වැදේද්දී ටේගේ දණිස්සෙන් උඩ කොටස ඇඳෙ තිබුනේ,

ජන්කුක් එහෙන්මම එයාගේ ශර්ට් එක ගලවලා විසි කරලා ටේබල් එක උඩ තිබුන Aloe jel එක අර ගත්තා.

ඇඳෙන් බිමට නැමිලා තියේන ටේගේ කකුල් දෙක ඈත් කරලා උඩට උස්සලා තියාගත්ත ජන්කුක් ඇඳ ගාව දණිස් දෙකෙන් හිටගත්තා...

ටේගේ රොස පාටින් දිස්වෙන හෝල් එකට ලං උනු ජන්කුක් දිවෙන් තෙත් කරන්නත් තෙත හාදු තියන්නත් ගත්තේ ටේගේ කෙඳිරියත් වැඩි කරමින්,  

ම්ම්ම්ම්...... ඩැඩී.... i like it ...

හාදුවෙන් අයින් උන ජන්කුක් ටේගේ හෝල් එකට එකපාරටම ඇඟිල්ලක් ඇතුල් කරලා තෙරපන්න ගත්තාම ටේ යටිතොල හපාගත්තා, ඊලඟට ජන්ග්කුක් ඇඟිලි කිහිපයක්ම දාමා හෝල් එකේ සයිස් එක සෙට් කරගෙන ඇඟිලි ඉවතට ගත්තා. ටේ එයාගේ කකුල් දෙක ඈත් කරලා උඩට හිටින්න අල්ලගෙන හිටියේ ජන්කුක්ට උදව් කරන්න වගේ....

ඊලඟට Aloe jel එක අතට ගත්ත ජන්කුක් ටේගේ හෝල් එක ඇතුලටත් වටේත් තවරන්න ගත්තා, ටේගේ මුලු හෝල් එකේම Aloe ජේල් එක ගාපු ජන්කුක්,

එහෙන්මම එයාගේ කලිසම ගලවලා අයින් කරේ සම්පූර්ණයෙන්ම ටේ ඉස්සරහා නිරුවත් වෙමින්,

පසුව Alo jel එක ජන්කුක්ගේ සමාජිකයාගේ තවරගෙන උඩ පහාල කරන ගමන් එකපාරටම ටේට ඇතුළු උනා..

උහ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්හ්......

ජන්කුක් එකපාරටම ඇතුල් උනු බව ටේට දැනේද්දී ටේගේ ඇස් වලින් කඳුලු ඉබේටම වැටෙන්න ගත්තා...

ජන්කුක්ගේ සාමාජිකයාව ටේගේ හෝල් එකට සම්පූර්ණයෙන්ම ඇතුල් කර ටේගේ සංවේදීම තැනට වේගයෙන් පහර දෙද්දී ටේ කාමරය පුරාම කෙඳිරිගාන්න පටන් ගත්තා

ආහ්... ආහ්... ආහ්හ්හ්හ්..... ඩැඩී....

ටිකකින් ටේගේ වේදනාව වින්දනයක් වෙද්දී ටේ එයාගේ සමාජිකයාව උඩට පහාලට කරන්න පටන් ගත්තා...

ම්ම්ම්... ආහ්හ්හ්හ්.... ෆාස්ටර් ඩැඩී  ෆාස්ටර්.....

ම්ම්ම්ම් .... මයි බේබීහ්හ් .....

ටිකකින් ටේ එයාගේ උපරිමයට ඇවිත් හිටිය නිසා cum වෙන්න ලං වෙද්දී,

ආහ්හ්හ් ඩැඩී Cummimghh...

තාමත් ඇඳ උඩ දිගා වෙලා ඉන්න ටේගේ සමාජිකයාව ජන්කුක් එයාගේ මුව තුලට අරගත්තා, ටේ ජන්කුක්ගේ මුව තුලම cum උනාම,

ටේගේ කම් ජන්කුක් මුව තුලම තියාගෙන නැවතත් ටේට වේගයෙන් පහර දෙද්දී ටේ තුලම එයාගේ Cum පිට වේමින් තිබුණා.

ජන්කුක් අයේ ටේගේ රොස තොල් වලට බර වෙලා එයාගේ මුව ඇතුලේ තිබුනු cum ටේගේ මුව තුලට මුදාහැර කිස් කරන්න ගත්තා...

හාදුවෙන් ඇත් උනු ජන්කුක් නිරුවතින්ම ටේවත් තුරුළු කරගෙන ඇඳේට හේත්තු උනා.....

----------------

කලින් 🔞 එකට වඩා වෙනස් විදියට ලියන්න හිතුනා, සාර්ථකද කියලා නම් මං දන්නේ නෑ....

Vote comment කරන්න, මට ඔයාලගේන් අදහස් දැනගන්න ඕනේ කතාව ගැන ...

Always want you 🔞  ( 𝒀𝒐𝒐𝒏♡𝑴𝒊𝒏 ) ( Tae♡kook ) Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt