14. Insta foto válka

690 56 9
                                    

-Andy-den odjezdu

,,Kurva Ashley! Přestaň si tam honit nebo co tam vlastně děláš a už pojď dolů! Kluci už na nás čekaj!'' zakřičel jsem do domu a pak prudce prásknul dveřmi. Už je v té koupelně deset minut a nám za pár minut odjíždí bus. Tašky jsme měli už naházený v autě a ty jeho smetáci už byli od včerejška u Mii. A čekalo se jen na tu prinadonu co tam leští bambus nebo co.

Opřel jsem se o jeho černé auto a složil si ruce na hrudi, kdybych nevěděl že za chvilku přiběhne a pak bude shon, tak bych si i zapálil. Ala jak jsem předpokládal, tak se za chvíli prudce otevřely dveře a v nich už konečně stál upravený Ashley. Věnoval mi jeden unavený úsměv a pak zamknul dům. Nechápu jak mohl být ze včerejška unavený. Skoro nic jsme nedělali až na balení a odpovídání na hromadu otázek na internetu. Jsem docela rád že se to už uklidnilo. Hateři ubývali a naopak přibývalo lidí, kteří nás podporovali.

Ale včera mě moje zlatíčko dost naštvalo. Když jsme si dali včera trochu odpočinku po obědě, tak jsem si zdřímnul a jak jinak než hlavou v Purdyho klíně. No samozřejmě že mě musel vyfotit a svůj úlovek okomentovat slovy: člověk se unaví když se učí zdravě kouřit. No možná to bylo za to, když jsem ho před jedním dnem vyfotil jak bez trička sedí na kuchyňské lince a jí banán. Popisek: už trénuje. Od té chvíle začala taková naše malá válka kdo koho vyfotí v té nejhorší situaci a napíše nejvíc dvojsmyslný popisek. Myslím že zatím vyhrávám.

,,Já si nehonil! Já hledal mobil!'' vysune bojovně bradu a udělá uraženého. Rukou mu rozcuchám ofinu jako malému dítěti a on se na mě ještě víc zamračí.

,,Tak pojď ty palačinko.'' ušklíbnu se a vlezu si na místo spolujezdce.

,,Proč sakra palačinka?'' zeptá se udiveně a zasedne za volat. Otočím se na něj a pozvednu jedno obočí.

,,Protože máš kozy jako palačinky.'' vypláznu jazyk a on naštvaně cvakne zuby. Pak se ale chopí volantu a nastartuje.

,,Slyšel jsi sebe někdy vzdychat?'' řekne dopáleně a já zakroutím hlavou. ,,Jak kurvička.'' vyplázne pro změnu jazyk on a já ho naštvaně bouchnu do ramene.

,,Ty taky nehekáš dvakrát nejlíp.'' řeknu kousavě a zadívám se ven z okna. Ucítím jak mi prsty projede vlasy a shrábne mi je do obličeje.

,,Ale ty jsi moje malá kurvička.'' ucítím jak se ušklíbne a já se, ač nerad, začervenám. Otočím se na něj a on mě pohladí po tváři. Natáhnu se pro polibek, který mi vtiskne na rty a pak konečně vyjede na cestu.

-

,,Kde sakra jste!?!'' křikne na nás manager hned jakmile vylezeme z auta. Hodím oči v sloup a dojdu otevřít kufr. ,,Chci vysvětlení!'' křikne na mě znova a já ukážu na Ashe.

,,Se ptej tady toho experta.'' znovu ukážu na Purdyho, který se zamračí a začne vyndávat tašky z kufru.

,,No myslím že vaše insta fotky mluví za vše..'' řekne kousavě CC a pomůže nám s poslední nejmenší taškou. Zpražím ho pohledem a vytáhnu svoje dvě tašky do busu.

,,Jsem dole!'' hned křiknu když spatřím dvě volný postele nad sebou.

,,A já nahoře.'' řekne Ashley a plácne mě po zadku až povyskočím, upustím tašky a vyjeknu jak holka. To pan Purdy zase pochopil něco dvojsmyslně. Naštvaně si promnu bolavej zadek a tašky co jsem upustil si hodím na dolní postel.

Tohle bude nezapomenutelná tour.

-

,,Tak co motherfuckers, jak se vám to líbilo?!'' zakřičel jsem do mikrofonu a hned na to se z vyprodané arény ozval hlasitý křik na souhlas a spoustu lidí zařičelo různá hesla, která se změnila v šum. Už jsme dohráli i In the end a byl čas skončit. Vždycky jsem nerad z pódia odcházel, ale po hodině a něco už z vás leje a hlasivky volají po vodě.

Pak se ale ze skandujícího davu vynořila velká bílá cedule s nápisem: Andley 4ever. Do tváří se mi nahrnula krev, když jsem na to uslyšel jak všichni volají po polibku mezi mnou a mým miláčkem.

,,Ale my nejsme na koncertě Kissáků.'' zasmál jsem se do mikráku a stále směřoval pohled na tu ceduly, protože mě to prostě dojímalo jak nás přijali takový jací jsme. Ucítil jsem mě něco chytlo za můj propocený krk a než jsem mohl odporovat, tak jsem na svých rtech ucítil ty Ashovi. Z publika ze ozval doslova vřískot nadržených faninek a já se musel do našeho polibku usmát. Ashley mě objal okolo krku a já mu jen položil ruku na bok. Kdyby mezi námi nebyla ta jeho baskytara, tak bych možná ještě něco provedl, ale teď jsem se zmohl jen na to že jsem se pokusil o prohloubení polibku, ale Ashely z nějakého důvodu se začal zaklánět až tak moc, že jsem ho musel pevněji chytnout okolo pasu, aby mi nespadnul. Vzhledem k tomu že se už začal smát, tak jsem se odtáhnul a narovnal. Muselo to vypadat určitě hrozně vtipně, když se Ashely zakláněl jako na konci nějakého hříšného tance a já ho držel jako nějakou nevěstu. Ale davy se smáli a kluci na pódiu jen kroutili hlavami.

Ashley se narovnal a jen letmo mě políbil na tvář. Usmál jsem se a jako vždy s pořádně rozloučil se všemi a zmizel z pódia. Krásný začátek tour. Ten nejlepší

-

,,Tak tohle byl koncert na který vážně nezapomenu.'' zasmál se CC když vlítnul do tour busu a plácnul sebou na sedačku.

,,A nejvíc na tom je, že zítra není koncert...myslím že je čas to pořádně zapít.'' vypláznul jazyk Ashley a kecnul si na sedačku vedle CCho hlavy. Já jsem hned využil situace a sedl si na jeho klín. Purdy však hned syknul bolestí. ,,Máš kostnatou prdel.'' zasyčel, ale pak mě objal kolem pasu.

,,Nebo ty velkého hada.'' odseknul jsem ,,A navíc...chtělo se jít chlastat ne?'' prohrábnul jsme mu vlasy a vstal.

,,Dej mi chvilinku zlato.'' vydechl Ashley, ale já ho hned chytnul za zápěstí a vytáhnul ho na nohy. Zaúpěl, ale i tak se usmál a položil mi majetnicky ruku kolem pasu.

,,Hele nechcete jít sami?'' řekl zničeně Jake a sedl si na místo kde před tím seděl Ash.

,,Asi tak..'' přitakal Jinxx a sedl si na židli u malého stolku.

,,Jak chcete.'' pokrčil jsem rameny a podíval se na CCho, který to už zalomil. Počkat. CC to zalomil? Co jste s ním udělali?

,,Tak my jdem...čekejte nás..''zamyslel se Ash a podíval se na hodiny. ,,No radši nečekejte.'' zazubil se a už mě táhnul ven z busu. Jen za námi zazněli dva pozdravy na rozloučenou a už jsme si to vykračovali bok po boku k nejbližšímu baru.

no šlo by to napsat o DOST líp, ale někdo....toho neznáte....mě donutil to napsat už dnes :D (že ano Terr?) jinak omlouvám se za ty přeskoky, ale byla jsem líná to popisovat tak zdlouhavě....no jsem prostě unavená, a tak to berte s rezervou a už jsem chtěl něco vydat, takže tak :)

-Izu

Ps. jej možná budu v televizi :D (zítra jde točit se třídou křoví do reklamy)

Comin' in Hot (CZ Andley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat