-Andy
Na moje tělo dopadly první sluneční paprsky a donutily mě se probudit. Ale já byl stále tak unavený, že jsem se zmohl jen na zamžourání do světla. Chvíli mi trvalo než jsem si přivykl na světlo a začínal rozpoznávat místnost ve které jsem spal. Bohužel jsem jí nepoznával. Co se zatraceně včera dělo? Nebo dneska? Jediný co si pamatuju je, jak jsme zapalovali na zahradě ohňostroj a oslavovali Nový rok. Pak jsem se asi zlil jak doga, jelikož můj žaludek se dožadoval vyvržení a hlava prášků proti bolesti. Znechuceně jsem se překulil na záda. Celou páteří mi projela tupá bolest a já bolestně syknul. Chvilku jsem počkal až bolest pomine a až potom se odvážil udělat další pohyb. Tentokrát jsem se pořádně podíval po místnosti. Celá byla stylizovaná do černobílé, ale všechno bylo zpřeházené a neskutečně to tu páchlo po něčem neindetifikovatelném. A vedle mě na posteli. Zády ke mně. Ležela postava. Nějak jsem nemohl odhadnout kdo to přesně je, protože byla až po bradu zahalená v peřině, ze které vykukovali hnědočerné vlasy. To jsme si sem zvali i děvky? Doufám že tohle se nedozví Juliet.
Přetočil jsem se na bok a snažil se ignorovat opakovanou bolest v kříži a celé páteři. Posadil jsem se na kraj postele a znovu syknul bolestí. Zatraceně co se to včera večer dělo? Na nočním stolku ležel černý iPhone, a tak jsem ho jednoduše otevřel a najel na kontakty. Nějak jsem v doznívající kocovině nevnímal fakt, že ten mobil není můj a že je v kontaktech náhodou číslo na všechny kluky ze skupiny. Bez rozmýšlení jsem vytočil Jaka a čekal až to vezme. Včera totiž prohrál sázku a musel zůstat střízlivý, aby nás ráno mohl nahánět po městě. Po několika pípnutích to Jake zvedl.
,,Jaku? Jsi tam?‘‘ zeptal jsem se přeskakujícím raním chraplákem.
,,Jo, kde seš?‘‘ zeptal se unaveně. Asi jsem ho vzbudil.
,,No to bych rád vědět.‘‘ zasmál jsem se ironicky. ,,Jsem v nějaké místnosti a vedle mě je nějaká černovlasá děvka.‘‘ musel jsem znít vážně zajímavě. Ale divte se mi po prohýřené noci.
,,Tak mi pak vysvětli to proč tě slyším skrz stěnu. Ale o děvkách nic nevím.‘‘ zasmál se ironicky a típnul to. Takže jsem ve vile a to co leží vedle mě zjistím později.
Trochu nemotorně jsem se dostal na nohy. Už jsem se ani nedivil že jsem úplně nahý, ale prostě jsem na sebe hodil nějaký tričko co se válelo na zemi a urychleně odkráčel do koupelny se zkulturnit. Už hned při vchodu do koupelny jsem se musel chytnout umyvadla, abych nespadl z toho, co to se to na mě dívá za zombíka. Jak se dalo čekat. Černý linky všude možně jen né na očích, vlasy mastné a rozvrkočené, velké kruhy pod červenýma očima a…cucfleky po celým krku? Čím dál víc chci vědět co se večer dělo. Jen nad tím zakroutím hlavou, sundám ze sebe to propůjčené tričko a vlezu si do sprchy. Okamžitě na sebe pouštím vlažnou vodu a nechám ji ať se mi zaplete co vlasů a ať ze mě smyje tu špínu ze včerejška. Až teď si všimnu dalších cucfleků, ale né na krku ale na hrudi a na břiše. No, nějak mě to už přechází zdali chci vědět co se včera dělo.
Po chvíli jsem vylezl ze sprchy, osušil si jak vlasy, tak sebe a jen s ručníkem kolem pasu jsem vylezl na chodbu. Hned jak jsem za sebou zavřel dveře jsem se srazil s Ashem.
,,Kurva! Sorry kámo.‘‘ hned se omlouval a vycouval zpátky do místnosti ze které vycházel. Počkat! On vycházel ze stejné místnosti odkud jsem vylezl já!
,,Já sorry. Nedával jsem pozor.‘‘ řeknu suverénně a až potom si ho prohlédnu. Byl na tom podobně jako před chvílí já. Make-up všude, kruhy pod očima, vlasy v nemožném stavu, ochraptělí chlas, motající se chůze a…cucfleky na krku. Ne, doufám že nevyšel ze stejné místnosti jako jsem spal já. A abych nezapomněl. Měl na sobě jen spodky.
ČTEŠ
Comin' in Hot (CZ Andley)
RomanceCo se stane když se obyčejná oslava nového roku trošku zvrhne a Ashley konečně přizná lásku k Andymu? Co na to Juliet? Co skupina? A co na to celá BVBArmy? - čti a uvidíš..