25. The drug in me is you

389 42 13
                                    

-Ashley

„Dále.." zahučel jsem automaticky a dál se věnoval tomu, aby lajna bílého sajrajtu byla rovná a pravidelná. Za mnou se otevřely a zavřely dveře, ale ten dotyčný nevypadal, že by chtěl hned po mě něco, a tak jsem se sklonil k zrcátku, zacpal si jednu nosní dírku a pečlivě nasál vše co tam bylo. Zhluboka jsem se nadechl a chvilinku počkal až mi to stoupne do hlavy. Moje tělo pohltila vlna uklidnění a pohody. Všechna bolest byla pryč a já se cítil volný. Zaklonil jsem hlavu a nechal se pohltit tím dokonalým pocitem znova. Hlasitý nádech mě ale probral zpátky do reality. Se zklamaným povzdechem jsem si promnul spánky.

„Tak co to dneska bude? Na čtyři? Na bok? Nebo normal?" zeptal jsem se suverénně a pak se teprve otočil na příchozího.

Ztuhl jsem, když jsem spatřil toho posledního koho jsem v životě chtěl ještě vidět. Vysoká štíhlá postava, propadlé tváře, dlouhé nestříhané vlasy lehce zkroucené a ty nádherné ledově modré oči co mi viděly až do duše.

„Ahoj Ashley.." pronesl svým neodolatelným hlasem a já zatřásl hlavou nasadil si znovu svůj normální výraz.

„Ashley je v jiným pokoji. Asi jste se spletl." Odsekl jsem a roztřesenou rukou jsem vytáhl z šuplíku svoje cigarety a trčil si jednu mezi své suché rty.

„Promiň...Jeffe." řekl sklesle a já si zapálil mého spasitele plného uvolnění. Jako by mi moje cukrový nestačilo. Zhluboka jsem potáhl a vydechl bílý kouř do vydýchaného vzduchu pokoje. Rozhostilo se ničivé ticho. Věděl jsem, že se mi chce začít omlouvat a prosit mě o to abych s ním odešel. Ale věděl jsem že to není možné.

„Kolik denně vykouříš?" zeptal se Andy a nervózně se opřel o dveře.

Vydechl jsem kouř mezi zuby a pak ho probodl pohledem „Tři chlapy a krabičku cigaret.." odsekl jsem a znovu natáhl bílý nikotinový kouř do plic „Proč jsi tady?"

„Abych tě viděl..." povzdechne si a já od něj odtrnu oči. Byl vážně kurva hezkej s těmi dlouhými vlasy, ale jinak se moc nezměnil. Počkat já ho přece nenávidím! Zatraceně..

„Víš o tom že já jsem to omezil na dvě cigarety denně?" řekl kousavě a já k němu překvapeně zvedl oči. „Protože vím jak jsi to moc nenáviděl.." dodal a já sklopil pohled na svou cigaretu mezi prsty. Ano, nenávidím to, ale tady není jiná možnost. Musel jsem.

„Gratuluju...já začal, protože mi nic jiného nezbývalo." Procedil jsem naštvaně skrz zuby a pevněji stisknul cigaretu mezi prsty. Začínal jsem být dost naštvaný.

„Ashley chci tě odsud dostat. Chci aby ses vrátil. Skupina a fanoušci tě postrádají...a já nejvíc." Přistoupil ke mně a pohladil mě po rameni. Ohnal jsem se po něm a vyskočil na nohy.

„Ty?! Vždyť jsem jen děvkař a co má své milované jen pro sex ne? Jak někomu může na mě, takovému kusu odpadu, záležet!?" zakřičel jsem divoce do jeho obličeje a cítil jak se všechen můj hněv dere na povrch. Vše co mi celý rok leželo na srdci se mi dralo do ústa já se přestával ovládat. „A ty pak tady začneš vykládat jak se ti hrozně po mě stýskalo?! Vždyť Juliet by mě jednoduše nahradila ne?!" prskal jsem a rozhazoval rukama. Ale cítil jsem že toho budu za chvíli litovat, protože vím, že hluboko v srdci Andyho miluju celým srdcem. Tohle vše bylo díky těm drogám co jsem do sebe tlačil pod tlakem. A musel jsem. Nedalo se jinak.

„Ashley uklidni se." řekl klidně a chytil mě pevně za ramena. Vykvikl jsem, protože jsem na jednom z nich měl velkou modřinu a on mě hned pustil. Všechna zloba najednou byla pryč a já měl chuť brečet. Do očí se mi najednou tlačily slzy a já pustil zbytek cigarety na zem a zašlápl ji. Promnul jsem si své unavené a namalované oči a sednul si na svou postel.

„Andy já už nemůžu..." zavzlykal jsem a nechal ať mi přetečou slzy přes oční víčka. Andy si ke mně hned sedl a objal mě kolem ramen. Nijak jsem neodporoval a přitiskl se blíž k němu. Moje výrazné černé stíny mi stékaly po tvářích a na Andyho tryčko. Pevně jsem ho objal kolem pasu a nechal všechnu mou bolest vytéct z očí. Andy mě objímal kolem ramen a hladil po vlasech. Až teď jsem si uvědomil co všechno jsem musel trpět a snášet. Každý ten špinavý dotek, kterým jsem podvedl toho, kterého jsem miloval. A stále miluju. Jen jsem to vše zastínil tím hněvem, že mě Andy uhodil a vyrazil mu zub. Vždyť byl opilý a já jsem ho tak trochu vyprovokoval ne?

„Andy...dostaň mě odsud.." zavzlykal jsem a schoulil se na jeho klíně. Začal mi prohrabovat vlasy a já cítil jak tohle mě uklidňuje mnohem víc než nějaká droga. Zavřel jsem oči a začal pomalinku usínat.

„Dostanu tě odtud lásko...slibuju." Zašeptal a políbil mě do vlasů. Usmál jsem se podíval se do jeho nádherných očí. „Ale ty mi slib, že do té doby na nic nesáhneš...žádný drogy, žádný cigarety, nic." Řekl naléhavě a já posmutněl.

„To ti slíbit nemůžu. Víš to je to jediné co mě tady drží na nohou a při životě. Ale slibuju ti že až mě odtud dostaneš tak přestanu, jo?" pousmál jsem se a on kývnul a sklonil se k mým rtům. Usmál jsem se a pohladil ho prstem po tváři. Usmál se také a lehce mě políbil na rty. Ten polibek trval sice jen pár vteřin, ale znamenal víc než tisíc našich polibků před tím. Bylo v něm odpuštění, slib i předsevzetí. Ale hlavně láska. Ta pravá láska, která na sebe dala čekat tak dlouho a byla pravá. Po tom všem. Po tak dlouhém čekání, a tak dlouhém utrpení to byla to krásné spojení lásky.

„Miluju tě Andy.." vydechl jsem a on se usmál.

„Já tebe taky.." zašeptal Andy „Já tebe taky.." vydechl mezi naše rty, které se okamžitě zase spojily.

Okej všichni to čekali tak to tu máte :D jo a rozhodla jsem se totálně vykašlat na popisky, protože to evidentně z vás všech čtou jen dva lidi -.- (jde si založit fb stránku a natočit video a je jí už jedno co si o tom myslíte...)

opatrujte se příšerky :P

-Izu

"Something good inside of me."- HU - Belive

Comin' in Hot (CZ Andley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat