-Ashley
Hodinu? Nebo dvě? Už vážně nevím jak dlouho sedíme na vysokých stoličkách u baru a házíme do sebe jednoho panáka za druhým. Andymu se už dostával alkohol dost slušně pod kůži a kecal nehorázné blbosti. Já byl tak nějak zvyklí, a tak jsem se jen smál jeho hovadinám. Mě spíš čím dál víc naplňovala horkost a potřeba. Né na záchod, ale...vy víte jaká. A když sedíte naproti nejvíc sexy klukovi pod sluncem, tak už to vážně nejde krotit. Navíc jsem cítil jak mu z očí sálá stejný pocit. Stejná potřeba. A chtíč. Chtíč to mít teď a tady.
Dopil jsem Jacka ze sklenky a položil ji dnem vzhůru na bar. Otočil jsem se na Andyho, který se úchylně usmíval a nepatrně se otřel kolenem o to jeho. Projela mnou elektřina a oby dva jsme cítil i že musíme. Lépe řečeno, i kdybychom si měli vystačit jen s dlaní toho druhého, tak musíme! Kurva já jsem nadržený!
Andy se nahnul k mému uchu a já ucítil jeho dech páchnoucí po alkoholu a cigaretách, ale nepřišlo mi to hnusné. Spíš mě to vzrušovalo. ,,Ty. Já. Záchodky. Teď. Hned!'' řekl rázně rozkaz a hrubě mě chytnul za zápěstí. Bez otálení mě začal táhnout rozjařeným barem do boční chodby se záchody. Rozrazil první bílé dveře a vtáhl mě dovnitř. Do nosu mě okamžitě uhodil nepříjemný puch výkalů a snahy o dezinfekci. Nakrčil jsem nos a popoběhl kolem umyvadel za Andym do poslední kabinky. Nechal jsem se vtáhnout za límec do té nejšpinavější kabinky a nechal svoje znechucené pocity pohltit jen citem jeho rozpraskaných a hořkých rtů na těch mých. Bez okolků mi vrazil jazyk do pusy a já se marně snažil vyrovnat souboj. Bohužel jsem nebyl tak opilý jako Andy, a tak jsem se nechal ovládat jako levná děvka. Andy mi drze zajel dlaněmi do kalhot na můj zadek a zmáčknul ho. V mých kalhotách se hned probudil můj junior a otřel se o Andyho už také roztoucí erekci. Oba jsme zasténali do polibku a já ho pevně objal okolo krku, aby mi náhodou neutekl. Andy hladově až hrubě okusoval moje rty a mě už docházel dech. Nestačil jsem mu. Byl neskutečně nadržený, což ještě upevnilo to, jak mi stále pevně svíral zadek a kousal mě do rtu. Uslyšel jsem jak hmátnul po klice kabinky a jak jí zavřel a zamkl nás.
Prudce se mnou smýknul na záchodovou mísu a zatlačil mě na oplzlou zeď. Cítil jsem se oproti němu tak bezbraný, ale nepokoušel jsem se to změnit. Znovu se vrhl svými rty na moje tělo, ale tentokrát se přisál na krk a hladově jako vlk mi ho okusoval. Můj těžký a rychlí dech se měnil ve slabé vzdechy a nevědomky jsem roztáhl nohy a nechal ho si kleknou přímo mezi ně. Využil mého soustředění na polibky a začal mi rozepínal kalhoty, které brzo skončili i se spodkami na špinavé zemi. Tričko mi nechal a sám si také uvolnil svou roztouženou chloubu.
,,Ashley..'' vydechl do mého krku a hrubě se zakousl do mé kůže na krku. Syknul jsem bolestí ale i slastí a zavřel oči. ,,Buď moje děvka..'' dořekl svou prosbu a já začal nevědomky kývat.
,,Jsem tvoje děvka Andy. Ah...jen tvoje!'' vykřikl jsem v objetí slasti, protože v tu chvíli se jeho hrubé prsty otřeli o mého juniora a přejeli ho po celé délce. Prohnul jsem se v zádech a svými prsty zajel do Andyho havraních vlasů. Ucítil jsem, jak se jeho prsty snaží dostat do mé pusy a já ji otevřel a pečlivě začal prsty olizovat.
,,Hodná holka.'' ušklíbl se perverzně Andy a já vydechnul a naposled olízl jeho dlouhé prsty. Znovu jsem ucítil jak se jeho prsty dotkli mého údu a jak pokračují dolů k mému vstupu. Pronikl do mě hned dvěma prsty a já vykřikl bolestí a prohnul se v zádech.
,,Ahrrr! To bolí!'' zaprotestoval jsem a pevně stisknul Andyho ramena. On však nepolevil a začal s mimi nelítostně pohybovat. Z úst mi vycházeli zvuky něco mezi výkřiky bolesti a vzdechy. Neuvěřitelně to bolelo, ale přitom to bylo něco tak dokonalého!
ČTEŠ
Comin' in Hot (CZ Andley)
RomanceCo se stane když se obyčejná oslava nového roku trošku zvrhne a Ashley konečně přizná lásku k Andymu? Co na to Juliet? Co skupina? A co na to celá BVBArmy? - čti a uvidíš..