10. Černá kočička

703 59 17
                                    

Song: David Guetta - Dangerous (asi vám to sem začnu psát aby jste si to mohli pustit když jste na mobilech a máte to v přehrávači :D )

-Andy

Zasmál se a zakroutil hlavou. ,,Na mojí kočičku žárlit nemusíš.'' zazubil se a ruku v ruce mě dotáhnul do garáže. Tam se přede mnou zjevila jeho ,,kočička'', alias jeho černá motorka Indian Scount(ta krasavice na obrázku). V motorkách se nevyznám, takže jsem se jenom usmál, když prošel kolem černé krásky a pohladil ji po naleštěné nádrži, světle koženém sedadlu a zadnímu blatníku. Je vidět že se o ni hezky stará. No, každý chlap má nějakou tu úchylku ne?

,,No jak vidím, tak vůůůbec není důvod žárlit.'' ušklíbnu se a opřu se o police s nářadím.

,,Tse.'' odsekne a významně si obkročmo sedne na toho svého miláčka. Usměje se a pak se na mě otočí. ,,Mám přimontovat zadní sedalo?''

Chvíli jsem nechápal, ale pak mi to doteklo a hned jsem se zděsil. ,,Chceš mě zabít?! Já na to nesednu!'' řekl jsem vyděšeně a rozmáchnul rukama. ,,Víš kolik se na tom zabije lidí?!'' vymýšlel jsem výmluvy a on se na mě jen v klidu díval. Ještě jsem mu do obličeje v metl několik výmluv typu: nemáš tu pro mě helmu, určitě mě někde vyklopíš, jezdíš jako blázen. A on si tam jen seděl a čekal až se vypovídám.

Pak zcela v klidu přehodil nohu přes motorku a řekl: ,,Tak já to jdu namontovat.'' hned jsem se zhrozil a vymýšlel další nesmyslné výmluvy. ,,Hele má to jenom 100 koní, což je slabší než tvoje auto. A navíc já většinou jezdím stylem: pozorování rostoucí trávy v příkopu.'' zakoulí očima a z regálu vyndá jak sedadlo tak šroubovák. Odendá sedadlo řidiče a začne šroubovat to pro mě.

,,Stejně se mi to nelíbí.'' zavrčím a uraženě si složím ruce na hrudi.

,,Trochu důvěry nemáš?'' zeptá se a docvakne sedadlo na své místo ,,Jak můžeš vědět že je to nebezpečný když jsi na tom nikdy neseděl.'' řekne trochu ublíženě a dojde si pro koženou bundu s páteřákem, těžké džíny s chráničem a obul si těžké kanady.

,,A já nic nedostanu?'' řeknu ublíženě. Taky bych se nebál kdybych byl tak nabalený.

,,No jako mám tu bundu, ale je to ženská velikost S. Nevím jestli by ses do toho narval. Ale boty si nějaký vem.'' zasměje se ,,Když se mě budeš pevně držet kolem pasu tak se nic nestane ok?'' usměje se a já nejistě kývnu. Doběhnu si obout svoje kanady a pak jsem zase přiběhl za ním.

,,Nemám si pro jistotu sepsat parte?'' zeptal jsem se, když šel otevřít dveře od garáže. Do ztmavlé místnosti hned vniklo oranžové zapadající slunce a osvětlilo tohle doupě.

,,Nic se nestane jasný?'' otočí se na mě. V tom světle vypadal tak... nadpřirozeně. Jen k němu přijít a... rychle jsem rozehnal svoje myšlenky a pozoroval Ashe jak si obkročmo nasedl na svoji kočičku, odbrzdil a odtlačil ji před dům. Vyšel jsem za ním a zavřel garáž.

,,Já z toho nemám dobrý pocit..'' pípnu na poslední protest, ale můj hlas zanikne ve zvuku startujícího motoru. Ashley si dá do vlasů šátek a nandá si pilotky. Pak na mě kývne ať už konečně nalezu a nezdržuju. Jen jsem si povzdechnul, sklopil si stupačky a obkročmo nasedl tento ďáblův vynález. Hned jsem křečovitě obejmul Ashe kolem pasu a hlavu zabořil do jeho zad.

,,Andy?!'' křikne na mě přes zvuk na motoru a otočí se na mě ,,Jen se naklápěj se mnou do zatáček a pevně se drž.'' nejistě kývnu a pevněji ho obejmu. Usměje se a povzbudivě mě pohladí po koleni. Slepě se pousměju a zaposlouchám se do zvuku řazení a trápení plynu. A pak se odrazil a já ucítil jak se do nás opřel vítr. Víc jsem stiskl Ashovu bundu, ale v tu chvíli jako by se vše uklidnilo. Vykoukl jsem zpoza Ashe a poznal, že už jsme dávno mimo blok ve kterém bydlí. Najednou mě pohltil zvláštní pocit volnosti. Bylo to zvláštní cítit jak vám vlasy prohrabuje vítr a jak za vámi vlaje tričko, když kolem vám běží to samé jako v autě. Brzo jsem si zvykl na to všechno a bez problému klopil zatáčky Ashem a už se ho tolik nedržel. Jel semnou vážně jako s princeznou.

Zastavili jsme až na nějakém odpočívadle s nádherným výhledem na vodní hladinu. Bez problému jsem slezl a pořádně si protáhl nohy. Ashley vypnul motor, položil motorku na stojánek a slezl.

,,Tak co, už mi věříš?'' usmál se a já k němu hned přišel a položil mu ruce na ramena. On mi zas položil ruce na boky a usmál se.

,,Nade vše miláčku.'' zavrněl jsem a políbil ho lehce na rty. On se však nedal jen tak odbýt a začal mě vroucně líbat s tím že si musel stoupnout na špičky. Už jsem se chtěl odtáhnout, ale ten hajzlík mi držel mezi zuby za piersing. Zazubil se na mě a ještě jednou mě zulíbal než mě konečně pustil. No konečně, spíš bohužel.

,,Pojedem domů?'' zeptal se, i když vypadal že se mu vůbec nechce. Pozvedl jsem jedno obočí a čekal až to dokončí ,,Nebo si zajedem na benzínku?'' sundal si brýle a perverzně zahýbal obočím.

,,No je pravda že na záchodcích mě ještě nikdo nejebal.'' zasmál jsem se a on jen zakroutil hlavou.

,,Jsem unavený zlato..'' posmutněl a odtáhl se ode mě. Co se to se mnou děje, že furt jenom myslím na sex a na to jak uspokojit mojí primadonu? Že by to bylo tím že jsem s Jul spal snad jenom třikrát? Čtyřikrát? Jo tak asi mi to chybí no. Jsem chlap a mám prostě své potřeby no.

Zahnal jsem tyhle divné myšlenky a šel za Ashlem, který seděl jako na lavičce na své kočičce. Přišel jsem k němu a sedl si na jeho stehno. Automaticky mě obejmul kolem pasu a políbil mě na krk. Zavřel jsem oči a užíval si tu krásnou chvíli, kdy zapadalo slunce a k nám jen tlumeně doléhal hluk silnice. Já mám takové štěstí že mám tak dokonalého kluka. Nebo spíš přítele.

arrr zase o ničem :( ale já prostě musela když jsem včera konečně zjistila jakou má Ashley motorku :D (omlouvám se Funny že jsem ji trápila svými pomluvami ohledně tý černý krásky :D ale chápete to?! O.O jen sto koní a jen 234kg? :D jsem zvyklá na tu naší silnou krávu :D (2000koní a 400kg)) mě se upřímně moc nelíbí, ale co se dá dělat :D jsem zvyklá na vyšší třídu..

no v příštím díle nás čeká rozhovor a pak tour a myslím že si sexu na záchodcích užijeme víc než dost :D

vote, koment jak jsem hrozná a td :D

-Izu

Comin' in Hot (CZ Andley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat