One week later
' jane ဒါminoရဲ့အချက်အလက်တွေ သူ့အဖေနဲ့အမေကတော့သူအလယ်တန်းကျောင်းသားဘဝထဲကဆုံးသွားတာသူ့မှာသွေးသားအရင်းဆိုလို့ Kim Miyoonဆိုတဲ့အမတစ်ယောက်ဘဲရှိတာ သူကလည်းအခုနိုင်ငံခြားမှာ...'
' သူ့အဖေနဲ့အမေက မီးလောင်တဲ့ထဲပါသွားတာဟုတ်လား...'
' အင်းဟုတ်တယ် အဲ့တုန်းကသူ့အမကသူ့ကိုကယ်သွားလို့သူတို့မောင်နှမဘဲအသက်ရှင်ခဲ့တာ..'
jane fileကိုအတော်အကြာကြည့်နေပြီးသူတို့မိသားစုနဲ့ပက်သက်ဖူးတဲ့လူတွေကိုသေချာစမ်းစစ်နေမိသည်။
အချိန်အတော်ကြာတော့မယုံနိုင်စတစ်ခုကိုတွေ့ရသည်..
' ခနလေး....kim Byaejo..အဲ့တာ..သူတို့အဖေလား..'
' ဟုတ်တယ်လေ jane...နောက်ပြီးပိုထူးဆန်းတာတစ်ခုရှိတယ် jane minoကသေဆုံးသူသေတဲ့ရက်ပိုင်းအတွင်းရုံးကနေတစ်ပတ်ခွင့်ယူထားတယ်သူ့ရဲ့ပြင်သစ်ခရီးစဥ်အတွက်ဆိုပြီး ဒါပေမယ့်သူဘယ်မှမသွားခဲ့ဘူးjane ခရီးစဥ်တွေစုံစမ်းတော့လည်းသူလေဆိပ်ကထွက်ခွာခြင်းမရှိခဲ့ဘူး ဒါငါပြည်တွင်းပြည်ပဝင်ထွက်တဲ့စာရင်းကိုရှာထားတာသူ့ကိုဘယ်မှာမှမဖော်ပြထားဘူး '
chaeပေးတဒ့ရွက်ကိုသေချာကြည့်နေမိသည် ဘာကြောင့်လည်း ဘာလို့ဒီအရာဟာသူနဲ့ပက်သက်နေရတာလည်း။
' သူကိုရီးယားမှာဘဲရှိနေခဲ့တာ ပိုသေချာတာတစ်ခုကသူ့ပုံကိုသစ်တောနားကကော်ဖီဆိုင်တစ်ခုမှာရှာတွေ့ခဲ့တာဘဲ ရက်ကလည်းနစ်နာသူမသေဆုံးခင်ရက်ဘဲ ငါတို့အစကအဲ့ကော်ဖီဆိုင်ကဘာမှမသိခဲ့ရဘူး ဒါပေမယ့်ငါလည်း ငါမသင်္ကာလို့အနောက်ဖက်cameraကနေကြည့်ရင်းသူအဲ့ရက်ပိုင်းအတွင်းသစ်တောတစ်ဖက်ကကမ်းစပ်မှာငါးလာလာမျှားတာကိုသိလိုက်ရတယ် ငါcctvမှတ်တမ်းပါယူလာတယ် အနီးစပ်ဆုံးကသူဘဲjane..'
' ခနလေးchae minoအဖေကသေဆုံးသွားတဲ့လူနဲ့သူငယ်ချင်းတွေဘဲ..'
' ဟမ်....'
' Dayni group ဒါအရင်ကminoအဖေပိုင်တဲ့companyဘဲ အခုကသေဆုံးသွားတဲ့လူရဲ့ပိုင်ဆိုင်မှု အမှုကပိုရှုပ်လာပြီchae ငါတို့အမှုစစ်အရာရှိတွေနဲ့ထိပ်တိုက်တွေ့မှရတော့မယ် သက်သေတွေအကုန်တင်ပြီးဖမ်းဝရမ်းထုတ်ဖို့လုံလောက်အောင်ပြင်ရအောင်..'
YOU ARE READING
Sinner
FanfictionI will gladly accept any punishment you give me, because the person who gave me the punishment is you, my beloved...။ #Lalisa Manobal(G❗P)