Bölüm: Ejderhanın Ukala Evcil Hayvanı
Karakterler: Ryuko, Nejire, Can, Mr. Compress, Spinner
Kelime sayısı: 4108
Uyarı: Sahip olduğun özgünlük ile insanlar için sadece onların görebileceği bir gerçeklik yaratıyorsunuz, illüzyondan ötesi. Bu gerçekliği küçük boyutlu yeni evrenler gibi düşünebilirsiniz. Umarım okurken anlarsınız.
.
.
.
Yardımcının valizini almasını beklerken etrafındaki kalabalıkla zaman öldürüyor, bir elinde kalem diğerinde uzatılan kağıtlar, posterler ve bazı giysi ya da eşyalardan biriyle insanlarla sohbet ediyordun.
"Lütfen bunu da imzala Uriel!"
Yanındaki iki korumanın arasından sıyrıldığı gibi bacağına yapışan mavi saçlı çocuğun tatlı isteğini kırmadın. Ellerin onun saçlarına gitti, dizlerini kırıp onunla aynı hizaya geldin ve elindeki deftere uzandın.
"Adın ne bakalım ufaklık?"
"Ryousuke! Ryousuke Kai!" Heyecanla zıplayarak omzuna koydu elini. Etrafınızdakiler bu sevimli görüntüyle gülümserken bir yandan da telefonla kaydediyorlardı.
"Ryousuke..." Dedin japonca karakterleri doğru yazmaya dikkat ederek. "Bu karakterlerle mi yazılıyor?"
Çocuk senin kalemin ucuyla gösterdiğin karakterlere bakarken hızla başını salladı. Gözlerin onun omzunun üzerine kaydı ve elinde valizinle size doğru gelen yardımcını görmeni sağladı. İşi hızlandırmak için ufaklığın defterine yazacağın notu bir tık daha kısalttın ve imzanı atarak kapanışı yaptın.
"Al bakalım Ryousuke, tanıştığımıza memnun oldum."
Göz kırpıp doğruldun. Çocuk yanından gitmek istemese de yanda ona ellerini uzatmış gelmesini işaret eden babaları sebebiyle koşarak onların yanına dönmüştü. Topuklunun sesi kapıya doğru adımlaman ile yankılanmış, etraftakiler korumalarının yönlendirmesiyle açılmışlardı. Japon hükümeti sana bu korumaları ayarlamasaydı işin çok zor olurdu.
Habersiz gelerek bu kalabalıktan kaçınmak istemiştin, ama uçaktan inip havalanına giriş yaptığın an tüm gözler senin, (siyaha yakın) koyu yeşil takım elbisene, takılmış, güneş gözlüğünün seni bir nebze de olsa saklayacağına duyduğun güven boşa çıkmıştı. Japonya'da ne kadar ünlü olduğunu unutmuştun... İki yıl önce uluslararası kahraman toplantılarından birine ülkenin en iyisi olarak katılmış, toplantıyı basmak isteyen kötüler ekibini bertaraf etmekteki başarınla halkın gönlünde taht kurmuştun ve bu bazen böyle durumlara da neden olabiliyordu işte.
"Hanımefendi Y/n, bu taraftan lütfen. Aracınız hazır."
Yardımcın bir adım önden sana yol göstermeye devam ediyordu. Arkanda hala sizinle ilerlemeye devam eden kalabalığa el sallayıp çıktın ve kapının hemen önündeki siyah aracın kapısını açmış sizi bekleyen adamı görmenle hızla ilerleyip bindin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bnha & Reader
FanfictionBnha karakterleriyle başrolü paylaştığınız kısa hikayeler. (๑Genel olarak değerinin fark edilmesini istediğim, kendileri hakkında fazla hikaye bulunmayan karakterleri yazıyorum. Çeviri yapmıyorum.๑) Umuyorum ki bölümlerden birinde size hitâp eden bi...