"If I asked you now
Will you be my prince?
Will you lay down your armor
And be with me forever?"136 sene sonra, 2023.
Vermont Eyaleti, Amerika.Yüz üstü uzandığı yatakta sırtında olan başın aldığı nefesler çıplak sırtını huylandırırken ağrımaya yüz tutmuş kaslarını oynatmaya çalıştı Jungkook.
Dün geceleri epey yoğun geçmişti ve kemiklerimin ağrıması bu işlerin cabası gibiydi.
Şuan ki hayatlarından bahsetmek gerekirse, şaşırtıcı bir şekilde mükemmeldi. Birlikte yaşlanıyorlardı. Yaklaşık 130 seneyi hesaba katmak gerekiyorsa gerçekten onlar için harikaydı.
Taehyung'u, her şeyini, aşkını, eşini, her şeyinden bilir hale gelmişti. Tek bir bakışından neyi bilip bilmediğini, teknoloji çağında yaşadıkları için neyin hoşuna gidip gitmediğini, tepkilerini her şeyini ezbere biliyordu.
Evleneli 10 sene oluyordu. Resmiyette 10 seneydi. Eğer onlara ilk evlendikleri anı soracak olursanız kesinlikle ilk yüzüklerini taktıkları an derlerdi. Eski devirlerde kalan şatolarda değillerdi artık. 2 katlı, tatlı mı tatlı bir evde oturuyorlardı. Kocaman bir bahçeleri vardı. Yaşadıkları eyalet tamamen yeşillik içindeydi. Mutlulardı, huzurlulardı. Bir de köpekleri vardı.
Sırtında hissettiği soğuk tenle gözlerini kırpıştırmaya devam ederken gelen havlama sesleriyle yatak odasının kapısına doğru döndü.
Bam, kapının önünden yatakta sarmaş dolaş yatan ikiliye bakarken Jungkook'un gözleri yorgunlukla yeniden kapandı. Yorucu bir geceydi Jungkook için, Taehyung durmak bilmemişti ve gitmeden önce onu iyice tüketmek istemişti. Tükenmişti gerçekten.
Gidiyordu çünkü artık dünyaca tanınan bir adamdı. Gerçekleştireceği defile için Jungkook'tan 3 gün önce Hollanda'ya gidecekti. Defile için son kontrolleri yapacaktı. Bu defile onun için çok ama çok önemliydi. 3 gün sonra güzelliğiyle evlendiği gündü. Yıl dönümleriydi ve Taehyung her şeyin kusursuz olmasını istiyordu.
Ünlü mücevher tasarımcısı Theon Taehyung Kim.
Evet, dünyada tanınan bir adam haline gelmişti ve dünyadaki erkek, kadın fark etmeksizin ağzı açık bir şekilde baktığı, tasarladığı mücevherler almak için birbirine girdikleri biriydi.
Dünyada onlarca tasarım şirketi vardı, bunu ne zaman yaptığını söylemek gerekirse Jungkook'la ilk tanıştıkları zaman bile böyle şeylerle uğraşıyordu. Yoongi ile ortak kurdukları bu şirketler 1930'lu yılların sonunda baya bir ün kazanmıştı. O zamanlar da Taehyung göz önünde değildi. Sadece tasarımlarını yaparak şirketin başına koyduğu insanları evden yönetiyordu. İnsanlar onu bilseydi neden yaşlanmadığını sorgulardı. Bunun olmasını istememişlerdi ve her şeyi, yaşadıkları kasabaya benzer ama bir o kadar da tatlı yerden ilerletmişti. Yaklaşık 5 ya da 6 sene önce kurucusu olduğunu açıklamıştı ve her sene düzenlediği defilelere kendi gitmeye başlamıştı.
Tabi gizli bir kişilik olması herkesin ona olan hayranlığını daha da artırmıştı. Evliydi, bir erkekle. Binlerce insanı şaşırtan bir olaydı.
Şirketi kurmaya karar verdiğinde kendinden emin değildi. Emin olmadığı şey yapamayacağından falan değildi kesinlikle. O kadar insanlar uğraşmak istediğinden emin değildi. Soyluydu, zengindi. Dünya da tanınmaya gerek var mıydı, bu konuda şüpheleri vardı. Ama Yoongi bu iş için fazlasıyla hevesliydi ve böylece şirketlerini kurmuş oldular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jewel |taekook
FanfictionTheon Taehyung'un mücevheri, Jewel Jungkook. Darling, I'm fallin' Fucked up over you Bite me, bruise me Leave me like you do Darling, I'm callin' Lay me in my tomb