פרק 19 - הסוף

156 9 2
                                    


*חודש לאחר מכן*

"אריס! איפה שמת את הז'קט שלי?" צעקתי כשחפרתי בארון שלנו, מתוסכלת. קבעתי יציאה עם מייסון בעוד 30 דקות, והייתי צריכה את הז'קט שלי. הוא נתן לי מראה מאיים יותר.

"איך אני אמורה לדעת?" היא צעקה בחזרה מהשירותים. הקשבתי כשהיא זזה שם לשנייה לפני ששמעתי את מייבש השיער. נאנחתי וירדתי על ברכיי, מסתכלת מתחת למיטה. העיניים שלי סרקו את הרצפה לפני שראו גוש מוכר.

"אהה!" צווחתי בניצחון כשתפסתי את המעיל שלי ממתחת למיטה. היינו כל כך מטומטמות.

טוב, בתכלס, אני הייתי המטומטמת. אריס הייתה די מסודרת ובדרך כלל ניקתה אחרי אבל היא עבדה הרבה במטבח לאחרונה והייתה מותשת. אשמה שטפה אותי כשהבנתי שאני אצטרך לפצות אותה על ידי ניקוי ודייט איפשהוא.

דפיקה על הדלת נשמעה ואני עצרתי את הנשימה, זורקת עליי את המעיל שלי, רצה לדלת ונועלת במהירות את המגפיים שלי, יוצאת החוצה כשסיימתי.

מייסון חייך אלי כשיצאתי, סובב זוג מפתחות לרכב על אצבעו.

"מוכנה לארוחת בוקר?"

"לגמרי." עניתי, בטני מקרקרת.

{נקודת מבט אריס}

*קצת מאוחר יותר*

"אריס." מישהו סינן ונגע בי. "אריס." האדם סינן שוב.

"לך מפה." נאנחתי.

"לא יכולה. ויויאן שלחה לי הודעה ואמרה לי להכין אותך לדייט." זיהיתי הקול הקלוש כקולה של אמה של ויויאן ונאנחתי, בידיעה שאני צריך לקום. התיישבתי ודיאן זרקה את ידה על עיניה. "אוי!" היא צעקה ונשמעה מזועזעת.

קימטתי את גבותיי מבולבלת והסתכלתי למטה. התנשמתי כשהבנתי כשיצאתי מהשירותים פשוט שכבתי במיטה, עצלנית מידי בשביל להתלבש. כנראה נרדמתי ככה.

"אוי אלוהים! אני כל כך מצטערת!" צעקתי באימה, והבנתי שכרגע אמא של ויויאן ראתה אותי ערומה.

"לא, זה בסדר! לגמרי, לגמרי בסדר." היא אמרה ונשמעה נבוכה כמעט כמוני. "אממ, אולי את צריכה פשוט להתקלח מהר ואז נתחיל להכין אותך." היא שמרה על עיניה ברצפה ותפסה כמה בגדים, רצה לשירותים, סגרה את הדלת ונעלה אותה.

הדחקתי את המבוכה ולבשתי תחתונים, כמה מכנסי טרנינג ואת אחת החולצות של ויויאן. יצאתי וחייכתי אל דיאן בהתנצלות.

הערצתי את אמא של ויויאן. היא הייתה אישה חזקה. היא הרגה את בן זוגה כדי שבתה תוכל לחיות. לא הייתי אומר שהיא התגברה על זה לגמרי, אבל ויויאן בהחלט עזרה לה לעבור את התקופה הקשה. אחרי שדיאן הרגה את המיועד שלה היא הפסיקה להתקלח, הפסיקה לנסות להיראות טוב, ובקושי ישנה. אחרי החודש האחרון היא התחילה להתקלח שוב, כמו בן אדם רגיל, והיא עברה מבגדי הומלס לחולצות רחבות וחותלות. עדיין היו לה עיגולים שחורים מתחת לעיניים אבל הם השתפרו במידה ניכרת.

יש לי מיועדת?Where stories live. Discover now