Előszó

686 29 8
                                    

Helló Mindenki!!!

Ismét eljött az idő. Már a fülszöveggel is megszenvedtem, de az előszó még úgy sem akar menni.

Ami biztos, az az, hogy borzasztó ideges vagyok!!! Komolyan! Tudom, hogy egyszer írni fogok egy olyan könyvet, ami nem talál majd be valami miatt, de szeretném még húzni az időt addig. Ezzel nem azt mondom, hogy ez most tökéletes lett, mert, mint ahogy az lenni szokott, most és azonnal szeretném átírni az egészet, olyan bizonytalan vagyok, de nincs mit tenni.

Már írtam a BTS-ben, hogy megszenvedtem vele, de vannak jelenetek, amik tényleg jól sikerültek. Már ezekért megérte megírni.

Ha jellemeznem kellene a két mostani főszereplőt, akkor azt mondanám, hogy buták. Főleg Ryan. Idegesítőek. Főleg Ryan. Fától az erdőt típus...főleg Ryan. De imádom őket! Mind a kettőt... illetve hatot!

Írói szabadságom lévén szeretek kísérletezni, bár ezzel megkockáztatom azt is, hogy a végeredmény nem lesz jó. A mostani karakterekkel pedig elég sokat kockáztattam, főleg Ryannel.

Oké, hagyjuk, már úgyis leírtam, és szerintem a kutyát sem érdekli.

A menetrend a szokásos. Napi egy fejezet lesz majd, azért is, mert az epilógusok még nincsenek készen. Egyszerűen nem volt időm leülni és megírni őket, de hétvége jön és megpróbálok csodát tenni. Lehet szurkolni!

Kellemes időtöltést a Srácokkal!

Elveszett Lelkek 3. (BL)Where stories live. Discover now