Blaire
Petrecerea lui Mary este una grozavă . O face la piscină . Îmi plac petrecerile la piscină .
Asta aș fi spus dacă , aș fi fost anunțată .
Măcar vreo prevenire înainte de asta , îmi luam și eu costumul cu mine.
Toată lumea sare în piscină și eu stau pe uscat ca un pește perit , dând din aripioare când vede limonadă .
Doar asta am băut de când sunt aici . Pe majoritatea nu-i cunosc . Dar știu că sunt din facultate , oricum nu-mi pasă.
Pe cine mințeam ? Sigur că îmi păsa .
Pe mine nimeni nu mă cunoaște , sau nu mă bagă în seamă , decât dacă mă fac de râs .
Dar nu o să se întâmple în seara asta . Pot să mă distrez și așa , singură .
Acum , înfulec nucușoare și stomacul meu adoră asta .
Vedeți , după cum am mai zis : pot să mă distrez și singură .
Afară, cât și în casă răsună muzică , culori și țipete de ale fetelor care plonjează în apă după sunt luate pe sus de iubiții lor .
— Blaire, scumpo , treci aici !
Brațul mare al lui Chase mi se așează peste umeri și mă trage lângă el .
La naiba și chiar voiam să iau o prăjitură.
— Bună Chase ...
Mormăi eu .
— ...nu știam că o să vii !
— Glumești , practic toată lumea e invitată , n-aș putea lipsi de la o asemenea petrecere !
— Da , chiar așa ... frumoasă petrecere nu-i așa ?
Ochii mei s-au oprit într-o anumită parte a terasei . Simt cum mi se pune un nod în stomac iar inima mea , a început să bubuie de două ori mai repede.
La naiba. Orice , dar nu mai nu el !
Jordan Brend .
Dar care erau șansele să nu ne fi întâlnit ? Jordan este popular și doar pentru că o face pe tipul dur — ceea ce este enervant — prin școală .
Mă holbez la el simțindu-mă ca un șoricel. De când mă știu , Jordan mă chinuie cu farse idioate .
În clasa a cincea mă trăgea de păr și îmi lipea bilete pe spate cu ,, dați un șut " — de-a dreptul copilăresc — și chiar asta primeam . Aruncau cu hârtii în capul meu și râdeau .
Îmi feresc privirea când acesta face contact vizual cu mine .
— Am nevoie să fac pipi !
Găsesc o scuză patetică doar ca să scap de neliniștea care s-a strecurat în mine . Mă desprind de Chase . Îmi face cu ochiul .
— Să nu te grăbești, voi fi aici !
— Aha...bine că mi-ai zis !
Mormăi eu. Chase îmi face cu ochiul din nou .
Plec la baie . Îmi las poșeta pe blatul lavuarului , și intru să-mi fac treburile .
Două minute mai târziu , îmi spăl mâinile și ies din baie . Plec spre terasă și mă așez pe un scaun urmărindu-i pe ceilalți cum se distrează .
Brusc o minge zboară și mă lovește direct în cap . Aud suspine și chicote . Îmi masez capul . Ridic mingea de lângă picioarele mele și mă uit după cine a aruncat .
CITEȘTI
RIVAL
RomanceBlaire Niciodată n-am reușit să scap de el . Se hrănește din rușinea și umilința mea. După acei ochi întunecați , trup de fotbalist , se ascunde un monstru . Doar eu știu de ce e în stare Jordan Brend , iar când te aștepți mai puțin , își arată f...